23. Part

2.7K 99 1
                                    

,,Nie len..." Chcela som povedať. Adrian ma pritlačil o stolík.

,,Sasha! Neklam mi! Čo si hľadala?!" Stisol mi ruky aby som sa nepohla.

,,Ja...Ja..." Ruky mi stisol ešte viac. ,,Bola som sa len popozerať!" Vyhŕkla som.

,,Čo si videla?" Pozrel na otvorený šuflík.

,,Ty si zabil Eleanor a Camilu?" Vydesene som naňho pozrela.

,,Vypadni do izby!" Skríkol po mne a odtiahol sa. Rozbehla som sa do izby. Do šľaka! Veď on chce zabiť Harryho! Nie, nie, nie! To sa nemôže stať! Harry mi len chce pomôcť. A Kika tiež... A ja som jej vravela , že Aďo je v pohode. Hodila som sa do postele. Myslela som, že Adrian je kde čo, ale vrah? To ma celkom zaskočilo. Čo ak ma zabije. Naozaj skvelé. Teraz nezaspím. Niekto jemne zaklopal na pootvorené dvere. Otočila som sa k dverám. Dvere sa pomaly otvorili. Aďo prešiel k posteli a sadol si na okraj.

,,Mrzí ma to" Lakte si položil na stehná. ,,Ja ľudí nezabíjam" zamyslel sa. ,,Teoreticky nie" Dodal. ,,Len spisujem koho zabiť a koho nie"

,,Ale prečo"

,,Ja musím" otočil sa na mňa.

,,Prečo? Kto ťa k tomu núti?" prisadla som si k nemu.

,,Ja. Mám z toho dobrý pocit" Prehrabol si vlasy.

,,Ty si psychopat!" Zoskočila som a bežala som von. Pes či nie vybehla som z domu. Sandy ma chytila za sukňu. Proste ma potiahla a pretrhla mi sukňu. Vytrhla som sa a bežala som hlava, nehlava. Bránka bola zatvorená. Začala som sa po nej štverať. Niečo ma chytilo za nohu. Bol to Aďo.

,,Sasha nesnaž sa utiecť" Otočila som sa naňho. Jemne ma potiahol no ja som sa silnejšie chytila bránky. Trhla som nohou. Vyzul mi topánku a ja som preliezla bránku. Vyzula som si aj druhú topánku a hodila som ju po ňom. Trafila som ho do rozkroku. Bežala som do lesa. Prvé miesto čo ma napadlo. Bežala som bosá. Do nôh mi pichali paličky, plechovky a iný neporiadok a ostré veci. Dostala som sa k tým chatkám.

,,Sasha?" Poskočila som. Otočila som sa. Bol to Damian.

,,Damian" Rozbehla som sa za ním.

,,Máš auto?" Povedala som urýchlene.

,,Áno, zveziem ťa?" Chytil mi ruky.

,,Hotel pri námestí" Oznámila som mu. Nastal šok. Vzal ma na ruky, nečakala som že má svaly. Pritisla som sa naňho. Posadil ma do auta. Doriti. Zabudla som si mobil a celú moju kabelku.

,,Máš mobil?" Damian naštartoval. ,,Nabitý" Dodala som. Damian sa zasmial.

,,Jasné že mám" Podal mi mobil. Vytočila som Harryho.

,,Nie je čas na vysvetľovanie. Okamžite choď pred hotel" Zložila som to.

,,Ako sa ti podarilo utiecť?" Sledoval cestu.

,,Prešla som cez Sandy, cez plot a Aďo to schytal do vajec... Štoklami" Damian sa zasmial.

,,Vieš Adrianovú adresu? " Spýtala som sa Damiana.

,,Iste, prečo?" Spýtal sa.

,,Zavolám políciu, takto to nepôjde" Povedala som a zavolala som políciu.

•••

Dorazili sme pred hotel. Stál tam len Harry. Keď som ho tam uvidela, takmer som vystúpila za jazdy, čiže Damian musel prudko zabrzdiť. Skočila som na Harryho, až ho hodilo dozadu.

,,Čo sa stalo?" Pozrela som mu do tváre. ,,Všetko mi povedz" Všetko som mu dopodrobna vysvetlila. Od únosu až doteraz.

,,Vravela si, že nevieš kde si" Zamračil sa a bez ohľadu na to, že mám v nohách, ehm, v chodidlách zapichnuté kadejaké ostré veci, ma položil na zem.

Mr. Bad- h.s [SK]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang