39. Part

1.9K 94 0
                                    

Sasha

Prvý krát som sa naozaj dobre vyspala. Verte či nie, ale v Harryho objatí sa spí najlepšie. A vlastne... Kde je? Posteľ na jeho strane je uprataná akoby tu ani nebol. Jeho veci tu taktiež niesu. Posadila som sa. Som hladná a aj smädná. Vstala som a prešla som ku poklopu. Je otvorený. Nenávidím rebríky. Dole je mega ticho. Dúfam, že ma tu nenechali samú. Začala som liezť po rebríku. Nahol sa dozadu a ja som spadla, do niečích rúk.

,,Kam si sa vybrala?" Bol to Ben.

,,Ja... Hľadala som Harryho." Zoskočila som z Bena.

,,On odišiel" No to si robí srandu.

,,Ale nestraš ju!" Skríkla Bria a pribehla za nami.

,,Išiel von, telefonuje" Usmiala sa a podala mi vaflu.

,,Bude vadiť ak..." Ukázala som na dvere.

,,Len choď" Postrčila ma. Vyšla som z domu. Harry stál opretý o auto.

,,Vravím ti, že je v poriadku. Býva tu v jednej dedinke a vraj nie je na mape. Ani sa nečudujem. Je maličká." Prišla som k nemu.

,,Je tu so mnou. Neboj sa"  Harry pozrel na mňa. Zhlboka sa nadýchol a prekrútil očami. Zasmiala som sa na ňom.

,,Dobre Ella. Už je dospelá. Nechaj ju žiť." Prekrížil si nohy.

Sasha!

Skríklo moje svedomie až som skoro nadskočila.

Nepozeraj tam!

Sorry bro. Ale mne sa ten pohľad páči. Harry začal prešľapovať.

,,Dobre Ella! Máš mať doma obe. Ak mi tu budeš ešte chvíľu niečo kecať tak sa poštím" Zvýšil hlas. Aspoň, že nepovedal to zakázané slovo. Zložil to a šiel za auto. To nemyslí vážne. On si zaparkuje pri stromčekoch a potom sa tam ide vycikať. Nie! Pre Harryho je to označkovať.

,,Chcela si niečo?" Prišiel za mnou akurát, keď si zapínal zips. Opasok mal ešte rozopnutý.

,,Ja..." Hľadela som ako sa Harry zapína. Prečo je to tak divné a zároveň tak zaujímavé.

Lebo si nadržaná.

Pf! Tak to ne-e moja. Ja nie som nadržaná a už vôbec nie z Harryho. Harry sa ku mne nahol a ja som nechápala. Uškrnul sa a odkusol si z MOJEJ! Opakujem MOJEJ vafle. Ten chlapec má poriadne veľké ústa. Však mi to zežral skoro celé.

,,Heeej! To sa nesmie! To bolo moje" Povedala som detským prízvukom a zamračila som sa. Harry sa zasmial a odtrhol si ďalší kúsok vafle. Vopchal mi ho do úst.

,,Ja ti to neberiem baby, len mi tu s tým už hodnú chvíľu mávaš pred tvárou" Uškrnul sa a odišiel do vnútra. Dojedla som ten kúsok vafle a vošla som dnu.

,,Správa sa ako Niall" Započula som Harryho hlas.

,,Nehovor" Zasmiala sa Bria.

,,Ozaj, Ella ťa chce vidieť" Povedal Harry. Nazrela som za roh.

,,Nemal si jej to vravieť" Popravila mi košelu. Kde je Ben?

,,Je to tvoja teta" Chytil ju za zadok.

,,Hazza!" Čapla mu po ruke. Čo sa to do riti deje.

,,Prečo si sa nevrátila. Chýbala si mi" Nahol sa k nej. Čo to robí, však ona má Bena.

,,Harry, pochop. Mala som toho moc a ešte sa vraciať do L.A? Nie ďakujem" Pohladila ho po tvári.

,,Nevieš ako si mi chýbala. A ja som tam trčal s tvojím prašteným dvojčaťom" Myslela som, že tam vletím, no počúvala som radšej ďalej.

Mr. Bad- h.s [SK]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora