42. Part

1.9K 90 11
                                    

Bolo počuť len Harryho hlasné dýchanie a nezrozumiteľné ženské výkriky. Myslela by som si, že majú sex, keby neviem v akej sú situácii.

,,Harry?" Spýtala som sa po dlhšej dobe.

Harry: Vydrž.

Bolo počuť nejaké šuchotanie. Harry sa trasľavo nadýchol. Píplo to. Čiže to asi zložil. 

,,Čo to kurva bolo?" Zanadával Niall.

,,Bojím sa oňho aj keď je aký je." Povedala som sklesnuto. Niekto zazvonil a následne treskli vchodové dvere. Jeden patril Elle a druhý... Neviem... Bol chlapský, uplakaný a chrapľavý. Nie som si istá, ale asi patrí Harrymu.

,,Nechceš sa pozrieť kto to je?" Zvedavo sa ma spýtal Niall. 

,,Ak je to Harry, neviem či by chcel, aby som ho videla plakať." Vstala som a šla som do kúpeľne, so zámerom, že si idem nakrémovať ruky. Keď som otvorila dvere, do zorného poľa mi vpadlo niekoľko papierikov nalepených na zrkadle a hrozný neporiadok v kúpeľni. 

,,Čo je to?" Spoza mňa sa spýtal Niall.

,,Nič, len... Mala som vtedy depku. Úplne som na to zabudla." Povedala som prekvapene.

Nabudúce zabudneš chodiť. 

Drž hubu. Dnes na teba naozaj nemám náladu. Zatvorila som kúpeľňu a rozhodla som sa ísť dole. Zišla som schody a uvidela som to, čo by si Harry prial aby som nikdy nevidela. Harry sedel na stoličke, bez trička. Po tele mal mnoho rán. O tvári ani nehovorím. Monokel, škrabance a krvavé stopy. Ella mu všetko dezinfikovala. Harry sa pevne držal stola a vždy keď mu Ella prešla po rane, sykol od bolesti.

,,Sasha! Chvála bohu, že si tu. Poď sem" Povedala Ella a odložila vatu. Šla som k nej. Harry na mňa ani nepozrel. ,,Ošetríš mu to" Podala mi dezinfekciu a vatu a bola preč aj s Niallom. Sadla som si na stoličku pred Harrym. Ani sa na mňa nepozrel. Dala som si na vatu dezinfekciu a jemne som mu to priložila na krvácajúcu ranu.

,,Myslela si to vážne?" Spýtal sa potichu. Takmer som ho nepočula, čo je divné, pretože Harry má naozaj silný hlas. Panika! Ja neviem, čo mám povedať. Jednoducho som mlčala a pokračovala som v ošetrovaní Harryho rán. Trasľavo sa nadýchol. Som si istá, že za toto je zodpovedná Cathrine. Pozrela som na Harryho. Takto som ho nikdy nevidela a nechce sa mi veriť, že je to Harry. Je naozaj smutný a sem tam mu po tvári stečie slza, ktorú hneď zotrie.

,,Neviem" Ozvala som sa. Je to naozaj oneskorená reakcia. Ja viem. Nedokážem ho takto vidieť. Pozrel na mňa.

,,Spanikárila som. Nevedela som čo mám povedať. Jasné." Hľadela som do zeme. Neviem či mám plakať alebo sa ísť rovno odstreliť. Prečo nemôžem byť tá stará Sasha. Hanblivá a tichá.

Harry

Earlier

,,Harold. Poď sem!" Okríkla ma Cathrine.

,,Čo je zas" Lenivo som za ňou prišiel.

,,Čo je to?!" Pred tvár mi strčila nohavičky.

,,Nohavičky" Chcel som odísť no na hlave mi niečo pristálo. Podprsenka. O dosť väčšia ako jej kozy.

,,Koho je to?!" Spýtala sa nahnevane. A jéje. Ja som... Ah...už to bolo dávno, čo som tu mal jedno dievča. No nič.

,,Nepamätám si meno" Mikol som pleciami akoby nič. Cathrine odišla do kuchyne. Ja som odišiel späť na gauč. Zozadu som počul kroky ku mne. Ignoroval som to. No potom nastal šok. Cathrine mi niečo sklenené rozbila o hlavu.

,,Preskočilo ti?!" Po tvári mi tiekla krv.

,,Somár!" V ruke držala sklo. Pevne ma chytila a prešla mi ním po tvári. Vytrhol som sa. Sotil som ju na gauč a šiel som sa skryť do skrine, čo máme na chodbe. Cathrine tu vrieskala. Neskôr ma našla a ubila ma. Bežal som do izby. Znovu ma našla a znovu ma ubila. Opäť som bežal dole do skrine. Už ma nenašla. Vrieskala však a rozbíjala veci. Volala mi Sasha. Už som začal plakať. Až teraz mi došlo aký som kokot. Musím zrhnúť. Napísal som Sashe nech vydrží. Zložil som to. Otvoril som dvere a rozbehol som sa k Elle.

,,Ty hajzel!" Počul som Cathrine no už som bol ďaleko.

Now

Bolí to keď to hovorí. No chápem ju. Choval som sa hrozne a stále mi to nedochádzalo. Očividne som potreboval dobre preplieskať.

,,Prepáč..." Povedala po chvíli ticha. ,,Som krava. Ja už ani neviem čo robím. Proste..." Objal som ju. Nehľadel som na to, že to kurevsky bolí.

,,Ty sa nemáš, za čo ospravedlňovať. To ja som sa choval ako kokot. Neuvedomoval som si ako moc ti ubližujem. A ty si so mnou aj tak bola. Bola si so mnou aj keď som bol úplne mimo. A keď si bola v nemocnici... Nemal som sa tak chovať. Ja som si vedomý toho ako sa chovám. Som arogantný. Bil som ťa. A to všetko ma..." Nedopovedal som, pretože ma prerušili Sashine vzlyky. Celkom to štípe, pretože jej slané slzy mi tiekli po ranách. No pre ňu si to vytrpím. Ona za to stojí a ja si to zaslúžim.

,,Neplač. Určite nie kvôli mne" Vzal som jej tvár do mojích rúk. Pozrela na mňa. Teda... Do mojich očí. Utrel som jej slzy a usmial som sa.

,,Myslela som to vážne... Ľúbim ťa" Zaiskrili sa jej oči. Ona je nádherná aj keď plače. To je proste Sasha.

,,Aj ja ťa ľúbim" Letmo som ju pobozkal na pery. Očividne ju to prekvapilo. Prišla k nám Lady a štekla na nás na, čo sme sa odtiahli a zasmiali sme sa.

,,Poď sem" Vzala si ju na ruky. Lady na mňa pozerala s vyplazeným jazykom. Oblízla mi brucho, kde mám rany a ja som sykol od bolesti.

,,Fuj, nesmieš" Dala ju dole. Smutne na nás pozerala. Buď som stratil veľa krvi alebo je to lebo som nevyspaný. Ale moja hlava spadla na Sashino rameno.

,,Musím ti to dodezinfikovať" Povedala a pokračovala. Štípalo to no postupne to ustupovalo.

,,Hotovo" Povedala asi po pol hodine. Vyhodila špinavú vatu. A schovala dezinfekciu.

,,Mal by si si pospať" Pohladila ma po tvári. Má pravdu. Mal by som. Ale ja nechcem.

,,A čo ty?" Spýtal som sa zvedavo.

,,Pôjdem do izby" Mykla pleciami.

,,Idem s tebou" Chytil som ju za ruku a spolu sme šli do izby.  Zažila si toho dnes až až. Potrebuje nejaký relax. Ľahla si na postel a ja som sa pridal. Ľahom som jej na hruď. Začala ma hladiť po vlasoch. Sem tam si do mojich vlasov zamotávala prsty. Je to ukludňujúce. Pomaly som zatváral oči. Keď v to niekto vtrhol do izby. Bria. Ignoroval som to a ďalej som ležal na Sashi so zatvorenými očami.

,,Ahoj" Sadla si na posteľ. Cítil som to. A počul.

,,Ahoj" Povedala Sasha.

,,Ste zlatí. Už ste si všetko vyjasnili?" Veselo a potichu sa spýtala Bria.

,,Áno. Naozaj som nečakala takú zmenu. Iste nie u Harryho." Halo? Ja som tu.

,,Viem. Harry je plný prekvapení. A to je na ňom to najlepšie" Zahlásila Bria.

Ola!

Po dlhšej dobe znovu časť. Vravela som, že to budem striedať s príbehol Mr & Mrs O'Brien. Bola by som rada keby ste sa pozreli aj naň. Ďakujem ❤

Love yall.❤

Mr. Bad- h.s [SK]Where stories live. Discover now