48. Part

2.1K 88 9
                                    

Next day

Harry

Prebudil som sa celkom dobrú vôňu jedla. Je mi však zle. Až moc. Posadil som sa. Zistil som, že som v obývačke.

Musím byť u Sashi. Prehrabol som si pomotané vlasy. Takto to nepôjde. Som strapatý a mám zamotané vlasy. Celkovo musím vyzerať zle. Však som spal na gauči.

Počul som k sebe nejaké kroky a následne sa gauč vedľa mňa mierne prehol. Skôr ako som sa stihol pozrieť kto to je, pristála mi na čele ruka.

,,Už nemá horúčku." Ozval sa Sashin hlas. Takže to je Sasha.

,,Hazza!" Zakričala... Sasha? Bria? Neviem. Ale asi Bria. Na gauč niekto naozaj silno dopadol.

Sasha dala preč ruku a ja som sa konečne mohol pozrieť, aký votrelec to sem skočil. Je to Bria. Kto iný.

Sasha mala starostlivý výraz.

,,Harry, čo ťa to napadlo." Rukou mi prešla po vlasoch. Nechápavo som na ňu pozrel. O čom to do kelu hovorí. ,,Tie lieky."

,,Ou... Ja.. Proste som nemohol zaspať a najskôr som si vzal antidepresíva. Ale to bolo omylom. Potom som si vzal lieky na spanie. A zaspal som." Vysvetlil som.

,,Mal si prísť za mnou. Nemusel si sa predávkovať. A mal si horúčku. Ty magor." Vstala a odišla. Bria sa prisunula ku mne.

,,Stále ju ľú–" Zapchal som jej ústa.

,,Ticho." Oblízla mi ruku. ,,Fuj!" Obtrel som si ruku o nohu. Počkaj. Kde mám nohavice.

,,Ale Hazzaaaa." Pritúlila sa ku mne.

,,Ty si si niečo šľahla?" Nadvihol som obočie.

,,Niečo som našla v tvojej izbe." Ruku si strčila do vrecka na rifliach. Po chvíli odtiaľ vytiahla ešte zabalený kondóm.

,,Hrabala si sa mi vo veciach?" Chcel som jej ho vziať, no uhla ruku.

,,Mohli by sme ho použiť." Uškrnula sa.

,,Ty si trafená." Vytrhol som jej kondóm. Teda... Chcel som. Balíček sa otvoril a kondóm odtiaľ vyletel presne na stôl.

Obaja sme naň hľadeli ako pripečený. Čakali sme kto čo spraví. Obaja sme šli po kondóme. Vzala ho prvá.

,,Sasha! Aha čo na mňmmffm" Priľahol som ju. Otvoril som ústa, že niečo poviem, no Bria mi tam strčila kondóm. Vypľul som ho a prudko som sa postavil.

,,Prečo máte tendenciu strkať mi intímne veci do úst?!" Skríkol som. Nastalo ticho. Hľadel som na rozvalenú Briu na gauči. Ona hľadela na mňa.

Obaja sme vybuchli smiechom.

,,Nabudúce ti tam strčím niečo iné." Zasmiala sa. Opäť som ju priľahol.

,,Nehovor." Uškrnul som sa. Bria sa zachichotala. Ona je iste opitá.

,,Pila si?" Bria sa uškrnula.

,,Možno trošku vína." Ruky položila na moju hruď.

Čo to stváram. Milujem Sashu. Lenže ona miluje Adriana. To je v piči.

Posadil som sa.

,,Prečo si prestal?" Prisadla si.

,,Neviem." Pozeral som na kondóm pri mojich nohách. Pozrel som na Briu. Tvárila sa smutne. Usmial som sa na ňu.

Cinkol mi mobil. Pozrel som kto mi píše. Niall. Písal do skupiny.

Nando's queen: Som sám kto si myslí, že je Bria sexy?

Mr. Bad- h.s [SK]Where stories live. Discover now