Vchádzam do domu.
,,Harry? Čo ty tu?" Spýtala sa Gemma.
,,A ty?" Nadvihol som obočie.
,,Ahoj." Usmiala sa mama a objala ma. Gemma sa pridala tiež.
,,Stalo sa niečo?" Spýtala sa Gemma a pokračovala vo varení. Sadol som si za barovú stoličku.
,,Nemôžem ísť na chvíľu domov?" Zasmial som sa.
,,Nechodíš domov." Otočila sa na mňa Gemma. ,,Ty máš domov predsa v L.A." Zamračila sa.
Ona je stále naštvaná.,,To povedal Simon a teraz to hovoríš ty. Lenže môj domov je tu. Tu v Homles Chapel s vami." Vylial som zo seba.
,,Harry." Dojato povedala mama. Začal mi zvoniť mobil.
,,Hneď sa vrátim." Vyšiel som z domu. Vytiahol som si mobil.
Call from Sasha♥
Zdvihol som to. Od nej hovory príjmam vždy. Teda, pokiaľ sa dá.
,,Harry, tu Sasha." Ozvala sa skôr ako som to stihol ja. Nadýchol som sa, že niečo poviem. No ona ma opäť predbehla.
,,Prehnala som to." Ozvala sa chumlavo. Buď má chrípku alebo naozaj moc plakala. Beriem tú druhú možnosť.
,,Pár krát som si v hlave prehrávala to, čo si mi povedal. To, čo sa stalo. A nie je to tebou. Kvôli mne sa..." Trasľavo sa nadýchla. ,, ...to stalo." Dokončila.
,,Neber vinu na seba." Odpovedal som takmer chladno.
,,Ale–" Prerušil som ju.
,,Sme v tom spolu." Počul som pár trhavých nádychov.
,,Vráť sa." Povedala uplakane. Niečo sa stalo. Určite áno. Ale nemôžem odísť. Nie po tom, čo som povedal.
Rodina alebo dievča, ktoré ťa odmieta.
Ďakujem. Naozaj si teraz zlepšilo situáciu!
,,Stalo sa niečo?" Počul som buchot.
,,Daniel..." Čo? Opäť sa trasľavo nadýchla. Však doma boli skoro všetci. Teda u Sashi. ,,Je tu." Šepla.
Zrazu to zložila. Vošiel som dnu.
,,Bude vadiť ak..." Nedopovedal som.
,,A prídeš ešte niekedy?" Spýtala sa mama.
,,Prídem. Zavolám. Ahoj."
In L.A.
Dobehol som k Sashinmu domu. Sú tu dve autá. Jedno patrí Adrianovi a druhé asi Danielovi.
Vtrhol som dnu. Skočila na mňa Lady. Zľakol som sa.
Chalani sa bili a Sasha po nich verieskala.
,,Prestaňte?" Kričala. Prišiel som bližšie. Obaja boli od krvi. Sasha sa rozbehla ku mne a pevne ma objala.
Odtiahol som sa a vzal som Daniela za golier trička. Adriana som držal druhou rukou.
,,Čo sa tu stalo?" Spýtal som sa nervózne.
,,Ten idiot chcel znásilniť Sashu!" Ozval sa Adrian.
,,On ju chcel uniesť." Povedal zas Daniel. Deti. Čisté deti. Začali sa tlačiť.
,,A dosť! Ty si sadni tam a ty tam!" ukázal som na dve stoličky vzdialené od seba. Obaja ma poslúchli a sadli si.
,,Teraz mi vysvetlite situáciu." Zložil som si ruky na hrudi a čakal som. Chalani sa ani nehli. Sasha si odkašľala a my sme upreli pohľad na ňu.
ESTÁS LEYENDO
Mr. Bad- h.s [SK]
Fanfic,,Nenávidím ťa!" Skríkol. ,,Bojím sa ho" Šepla. Ona- Hanblivá a plachá On- Arogantný a drzí Čo sa stane ak rodičia pošlú na prázdniny svoju dcéru Sashu k bohatej tete, ktorá býva v L.A v obrovskej vile. Čo sa stane ak sa obaja stretnú. Ona ako obyč...