Behali sme po rôznych obchodoch. Boli sme aj na kávu a pri Eiffelovej veži.
Teraz sme sa rozhodli ísť za Harrym.
Šofér nás zaviezol... Pred posilku. Žeby Harry posiloval?
Vošli sme dnu. Francúzsky neviem ani hovno. Pobehovali sme tu s Briou ako šialené.
,,Potrebujete pomôcť?" Spýtal sa chalan asi o rok mladší ako my, našim jazykom.
,,Hľadáme Harryho Stylesa. Toto je Bria a ja som Sasha." Predstavila som nás.
,,Za pánom Stylesom, chce ísť veľa faniniek. Von." Ozval sa niekto spoza neho.
,,Nie. Pán Styles mi niekoho spomína. Nejaké dvojičky." Obraňoval nás mladý. Ten starší bol zrejme ochrankár.
,,Tak teda poďte." Zavolal nás ochrankár. Šli sme pred jednu menšiu telocvičňu a ochrankár odišiel.
Potichu som otvorila dvere. Harry má pustenú hudbu a má na sebe len krátke nohavice. Inak nemá nič. Zdvihá činky. Je naozaj sexy.
On je sexy stále. Myslím, že ho milujem. Milujem ho ešte viac ako predtým.
Tak mu to povedz.
Šibe ti?! Odmietne ma. Na sto percent. A aj tak. Sľúbila som si, že až keď sa spýta on.
Harry položil činku a pozrel našim smerom. Bria sa červenala a ja som na tom nebola o nič lepšie. Horeli mi líca.
,,Idete dnu?" Zasmial sa. Okamžite sme sa otočili, že zavrieme. Obe sme sa dotkli kľúčky a buchli sme dvermi. Okamžite sme sa otočili. Harry si už obliekal tričko. Vyzliekol si kraťase. Našťastie mal boxerky. A obliekol si jeansy.
Sadol si na lavičku a usmial sa na nás. Je spotený, no predsa je sexy. Zjedla by som ho aký je rozkošný.
Nepreháňaš to trošku?
Asi áno. Ale Harry pre mňa niečo začal znamenať od tej noci. Niečo mi hovorí, že ho najviac ľúbim. Najviac na svete.
,,Ako ste sa mali?" Spýtal sa s úsmevom.
,,Boli-sme-pri-Eiffelovke-behali-sme-po-nákupoch-boli-sme-na-kávu-a-teraz-sme-tu." Zarapovala Bria. Povedala to bez medzier.
,,Druhý Eminem." Zasmial sa Harry. Bria sa zasmiala s ním.
,,Ale spala by som." Unavene sa ozvala Bria. Harry jej podal kartičku.
,,Šofér ťa odvezie na hotel." Usmial sa. Bria si nadšene vzala kartičku a odcupitala preč. Zostala som tu sama s Harrym.
,,Niekam ťa vezmem." Dal si kabát a vzal ma za ruku. Prijala som to a vyšli sme z posilky.
Prechádzali sme sa po chodníkoch Paríža. Je už celkom tma. Je skoro koniec Januára, tak sa ani nečudujem. A je šesť hodím večer.
Paríž je naozaj nádherne osvetlený a my sa prechádzame parkom pred Eiffelovkou.
Harry ma drží za ruku a vždy keď na mňa niekto nepekne pozrie, stisne ju.
,,Páči sa ti tu?" Povedal potichu. Celú cestu sme ticho. Ale nie je to to trápne ticho. Je príjemné. Akoby sme museli byť ticho. Ale my nemusíme.
,,Je to tu nádherné, Harry." Milo som sa naňho usmiala. Všimla som si ako mu v očiach prebehlo nadšenie. Ako keby ste malému dieťaťu dali darček.
Pokračovali sme v ceste. Opäť v tichosti. Už mi začínala byť zima. Harry na chvíľu zastal. Vyzliekol si kabát a dal ho na mňa.
,,Harry, nie." Dala som si ho dole. Harry mal len tričko s krátkyn rukávom a na tom tenkú mikinu.
YOU ARE READING
Mr. Bad- h.s [SK]
Fanfiction,,Nenávidím ťa!" Skríkol. ,,Bojím sa ho" Šepla. Ona- Hanblivá a plachá On- Arogantný a drzí Čo sa stane ak rodičia pošlú na prázdniny svoju dcéru Sashu k bohatej tete, ktorá býva v L.A v obrovskej vile. Čo sa stane ak sa obaja stretnú. Ona ako obyč...