38. Part

2.1K 103 1
                                    

Cesta trvala ešte tak hodinku. Smiali sme sa. Nikdy som nevidela, alebo skôr, nikdy som sa nestretla s Harrym, ktorý je plný života, baví sa, smeje sa a je proste dokonalý. Konečne s ním je sranda.

Zaparkovali sme pri nejakej chatke. Táto dedinka je naozaj maličká. Malé domčeky a je ich tu asi šesť. Vlastne ani neviem, či sa to dá nazvať dedinkou. Skôr to vyzerá ako nejaký tábor. Malinký tábor.

Bria otvorila dvere. Všade sa tu povaľovali rôzne noviny, mapy, knihy a iný neporiadok.

,,Asi nie ste milovníci poriadku" Harry prstom prešiel po skrinke. Na prste mu zostalo dosť veľa prachu. Ruku si ošúchal o košelu.

,,Ale Harold! To sa robí?" Harry na Briu nechápavo pozrel. ,,Utierať sa do oblečenia. To kde ťa naučili" Bria pokrútila hlavou. Harry sa ironicky zasmial.

,,Ben?" Skríkla. Nechápem na čo kričí keď tá chatka má asi tak meter krát meter. Myslené ironicky samozrejme. Bolo počuť nejak rachot a spoza rohu vybehol chalan, vo veku asi tak 24 rokov. Mal okuliare. Nerd okuliare. Hnedé krátke vlasy vyčesané dohora. Mal na sebe len voľné tričko a tepláky. Budem klamať ak poviem, že nie je sexy.

,,To je to tvoje dvojča... Emm... Sasha?" Milo sa usmial.

,,Uhm" Nemo som prikývla.

,,Sasha, toto je Ben. No a toto Ben, je Harry Styles." Ukázala na Harryho. Ben si zložil okuliare.

,,A čo že tu robí? Nemal by byť vo svojej vile?" Ben nadvihol obočie. Ticho som sa zasmiala. Harry len prekrútil očami.

,,Žil som v Homles Chapel. Sú tam podobné podmienky, len som bol čistotnejší a to omnoho" Dôležito sa ozval Harry.

,,Harry, my skúmame. Nie je to neporiadok ale veda" Usmiala sa Bria a pobozkala Bena. Len som tam stála a mlčala.

,,Nechcelo sa ti náhodou cikať?" Spýtal sa ma Harry a mňa to zaskočilo. Moje líca začali horieť. Povedal tú vetu nahlas a ešte aj pred sexy chalanom. Prečo ma ponižuje.

,,Nie" Odfrkla som.

,,V aute sa ti chcelo cikať." Zas to slovo. Podržte ma niekto, lebo mu vrazím.

,,Už sa mi nechce" Povedala som pomedzi zuby.

,,Ako myslíš" zazubil sa.

,,Cikanie si riešte inde. Teraz poďte, ukážeme vám to tu" Vytváram si zoznam zakázaných slov. Slovo cikať je na prvom mieste. Harry len neveriacky pozrel na Bena. Čo mu zas je? U neho vlastne nikdy neviete.

Bria a Ben tu blabocu niečo o histórii mesta. Ja však hľadím na Harryho, ktorý sa nervózne hrá s prstami. Nikdy som si to nevšimla, alebo to nerobieval. Nervózne podupkával nohou. Z čoho je nervózny? Z toho, že sedí či čo? A stále si kontroluje čas. Čo to robí? Chystá snáď nejaký útok alebo čo? Keď sa Bria a Ben pozreli preč, tak som Harryho chytila za stehno. Prestal robiť to, čo robil. Pozrel na mňa, usmial sa a pozrel na zem. Bria a Ben sa otočili a ja som v rýchlosti dala preč ruku.

,,No a teraz pôjdeme na tú kávu, keďže je zima" Usmiala sa Bria. Ja a Harry sme sa postavili a následovali sme ich dvoch. Držali sa za ruku. Chýba mi Daniel. Možno, že sme to obaja prehnali. Začal mi zvoniť mobil.

,,Choďte ja prídem" Zastala som pred malou kaviarničkou. Oni prikývli a šli do vnútra. Harry na mňa nepokojne pozrel a odišiel. Vytiahla som si mobil. Bol to Daniel.

,,A-ano?"

,,Sasha? Ahoj, počul som o tej nehode. Si v poriadku?" Ustarostene sa ma spýtal Daniel. Záleží mu na mne?

Mr. Bad- h.s [SK]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora