Sasha
Volala mi mamka a ja celá zakydaná som vyšla z baráku a zdvyhla som to.
,,Ma-"
,,Sashka mrzí ma že som na teba vyletela"
,,Nie mami, ty za to nemôžeš."
,,A inak ako?"
,,No... Nehovor to Kike ale chodím s Niallom."
,,ČOŽE?!" ozvalo sa v pozadí.
,,Kika?" zasmiala som sa.
,,Kamoška ja ťa zabijem! Si normálna chodiť s celebritou?!"
,,Budeš sa hnevať ak zajtra na tvoje narodky príde zaspievať 1D?"
,,To by si urobila? Ja sa asi rozplačem"
,,Neplač, nie je to isté. Nepý-" Harry po mne hodil vajce.
,,Kurva Harry! Nevidíš že telefonujem??" zvreskla som po ňom.
,,Je to dobré na vlasy" Zopakoval moju vetu a odišiel.
,,Kika? Si tam?"
,,Harry tam je s tebou?"
,,Nie, je v kuchyni ale predchvíľou do mňa hodil vajce... Nechci vedieť ako vyzerám"
,,Poď na face time, zavolám pa" zložila.
,,Harold! Za toto to zdvihneš Kike na facetime!" podala som mu môj mobil.
,,Čo? Na to zabudni!" otočil sa mi chrbtom. Celé tričko mal od vajíčka.
,,Ja idem do sprchy" Oznámil.
,,Fotiť si vtáka?" Zasmial sa Liam.
,,Ty si pako fakt" Pokrútil hlavou Harry. Napísala som Kike že idem aj ja do sprchy, stále mam na čele PUSSY a mačacie fúziky a nos. Osprchovala som sa. Harry a chalani boli vonku. Zavolala som kike.
,,Pf a že vyzeráš hrozne"
,,Pred chvíľou som mala na čele PUSSY tak buď ticho."
,,Počkaj dám ťa Harrymu"
,,ČO?! Zbláznila si sa?! Nie!" zvreskla do mobilu.
,,Harry!" Okríkla som ho.
,,Sasha nie!" pozerala do zeme.
,,Áno Pussy?" Zasmial sa.
,,Kika" Podala som mu mobil a odišla som.
,,Čo? Jebe ti?" smiala som sa na ňom. Pozeral na mňa.
,,Proste ju pozdrav" usmiala som sa. Mobil dal pred seba.
,,Ahoj Kika" Zakýval jej a podal mi mobil.
,,Počkajte ma, prídem za vami" Usmiala som sa. Harry prikývol a odišie.
,,Sasha ty si sa pomiatla." Povedala Kika celá červená.
,,Nechceš preplávať Atlantický oceán a prefackať ma?" Zasmiala som sa.
,,Najradšej by som to spravila"
,,Idem sa chalanov spýtať na tu oslavu. Maj sa"
,,Ahoj"
Mobil som položila na stôl. Koleno už ma nebolí a chodím v pohode.
,,Chala..." Harry ma stiahol do vody.
,,Počkaj..." Povedala som keď ma vysadil hore.
,,Kika má zajtra narodeniny a chcela som či by ste jej nešli na oslavu." Pozrela som do vody.
,,Sasha zajtra máme nah-" chcel povedať Harry no Niall ho prerušil.
,,Nahrávanie počká, Kika je jediná Sashina kamarátka" Usmial sa Niall.
,,Ale ja nepoletím, bojím sa lietania" Povedala som.
,,Budeme tam s tebou, ale musíme letieť už dnes" Oznámil Liam.
,,Poprosím Ellu" Rozbehla som sa za ňou. Všetko som jej povedala, trvalo hodinu kým som ju prehovorila. Keby niečo, Ella bola so mnou u 1D.
,,Chalani idem si po batoh ideme na tri dni!" povedala som naozaj rýchlo.
,,Si nejak moc hyperaktívna" Zasmial sa Harry.
,,Nemôžem sa dočkať Kikinej reakcie." Bežala som domov. Ehm... Teda k tete.
•••
Sme na letisku a okolo nás sú samí fans a SBS. Niall ma drží za ruku. Mám taký pocit že ak nastúpime do lietadla tak sa tej sedačky už nikdy nepustím. Dostala som miesto pri okienku. Vedľa mňa nikto zatiaľ nesedel. Niall sedel so Zyanom a smiali sa. Vedľa mňa si niekto sadol. Bol to Harry.
,,Keby niečo tak povedz" Upokojoval ma. Mne v hlave začali behať všetky možné nehody.
,,Prosím pripútajte sa" Ozvalo sa cleým lietadlom.
,,Nepozeraj sa tam" Otočil mi hlavu Harry. A kam sa kurva mám pozerať?! Ako rada by som tie slová povedala nahlas ale som tak dosratá že mi nikto nepomôže. Lietadlo sa pohlo. Zatvorila som oči a stisla som Harryho ruku. Posunul si ma k sebe.
,,Predstav si Nialla ako ťa obíma a všetko je v poriadku" pošepkal mi. Ako.... Ja si ho predstavujem aj inak ale nevadí. Vzlietli sme.
,,Prežila si" Zasmial sa. Nasadil si sluchátka a bol na mobile. Pozrela som sa cez okno. Ach tá výška. Pozrela som na Nialla, ktorý sedel za nami aj so Zyanom. Zyan sa rozprával s Liamom, ktorý sedel z druhej strany a Niall mal zatvorené oči. Už som bola odopnutá tak som sa trošku postavila. Niall akoby ucítil môj pohľad na ňom a otvoril oči.
,,V pohode?" Naklonil sa ku mne. Prikývla som. On ma pobozkal a oprel sa späť. Harry ma medzitým capol po zadku čo ma okamžite posadilo.
,,Bojí sa lietania ale zadok otŕča" Hľadel do mobilu. Ignorovala som jeho slová a nasadila som si sluchátka. Zapla som si nightcore- Beautiful a pomrvila som sa. Ako... Mala som v pláne tých 10hodín spať. Miesto toho som bola na mobile, počúvala som pesničky, pozerala som videa, fotila som seba ale aj chalanov ako spali. Harry mal pootvorené ústa. Teda ešte stále má. Obzerala som sa okolo seba že čo mu do tej pusy vopchám. V kabelke som mala tampón. Potichu som ho odbalila a vopchala som ho Harrymu do úst. Zatvoril ústa a trčala mu z nich len šnúrka.
,,Šo je to?" Povedal pomedzi zuby.
,,Tampón" Hneď si to vytiahol z úst a hodil to na mňa.
,,Nie je použitý" Hodila som to späť na neho. On to hodil za seba.
,,Aaa!" Skríkol Zyan.
,,Harry ty dement!" Hodil po ňom tampón.
,,Môžete po sebe prestať hádzať tampón?" Ella ho vzala a zahodila.
,,Fuj, chutí to hnusne" Vyplazil jazyk Harry.
,,Ty si to mal v puse?" Naklonil sa Niall.
,,Ja som mu ten tampón dala do pusy lebo ju mal pootvorenú" Niall mi nastavil ruku na Brofist. Dala som mu teda brofist a on si sadol späť na miesto.
,,Keby som zlá tak by bol použitý" Zasmiala som sa.
,,Pripútajte sa o chvíľu budeme pristávať" ozvalo sa lietadlom, všetcia sa pripútali.
,,Spala si?" Pozrel na mňa Harry.
,,Nie" Chytila som ho za ruku. Pristávanie bolo úplne v pohode. Už len zvládnuť letisko.
Prišli sme do hotelu. Ella bola na izbe sama, ja s Niallom, Harry s Louisom a Liam so Zyanom. Hneď som zaľahla a zaspala som.
Ola!
Trošku kratšia časť. Venujem Lyli_le len tak. 😇. Proste si moja lass a chceš ma zavraždiť za to že Sasha je s Niallom 😂😂.
Aňanás ľudia 🍍
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mr. Bad- h.s [SK]
Fanfic,,Nenávidím ťa!" Skríkol. ,,Bojím sa ho" Šepla. Ona- Hanblivá a plachá On- Arogantný a drzí Čo sa stane ak rodičia pošlú na prázdniny svoju dcéru Sashu k bohatej tete, ktorá býva v L.A v obrovskej vile. Čo sa stane ak sa obaja stretnú. Ona ako obyč...