35. Part

2K 99 3
                                    

Fajn. Takže... Mám čas do... Neviem kedy po mňa príde. Tak mu zavolám.

,,Harry, kedy po..." Nedopovedala som.

,,Harry nie je doma" Ozvalo sa nejaké dievča.

,,Uh... Pardón. A kam išiel?"

,,Moja zlatá, čo s ním chceš?" Ozvala sa naozaj namysleným hlasom.

,,No... Pozval ma na..."

,,Do riti! Každého tam pozýva. Opováž sa tam dotrepať!"

,,Prepáč ale kto si myslíš, že si, keď mi rozkazuješ?!"

,,Harryho žena!" Mlčala som. Harry má ženu? Dva roky som preč a ona sa stihol oženiť. A ani ma nepozval na svadbu. Však jasné. Na čo by ma tam pozýval.

,,Prepáč, len som Harryho známa a chcela som sa ho spýtať o koľkej je tá párty" povedala som takmer so slzami.

,,Sasha tu Harry. Ospravedlň prosím Cathrine. Je nervózna"

,,To je v poriadku. A... Nemusíš po mňa chodiť. Je mi zle. Nikam nejdem" Povedala som takým hlasom, že to znelo akoby som preplakala celý týždeň.

,,Sasha ja chcem aby si išla"

,,Nie Harry. Ďakujem za pozvanie" Zložila som to. Hodila som sa do postele. Prečo... Prečo práve teraz, keď mi všetko došlo. Keď som zistila, že Harry ma miluje... Teda... Miloval odkedy som sem prišla. Že ho štvalo, že som nebola s ním. A keď som zistila, že aj ja ho milujem. Lenže on má Cathrine dokonca za ženu. Je mi naozaj na zvracanie. Zo mňa. Celý ten čas som si to nevšimla. Až keď mi o tom povedala Kika. Som hrozne zaslepená. Znovu mi začal zvoniť mobil. Rýchlo som si utrela slzy. Pozrela som na obrazovku. Harry... Ja mu to nemôžem zdvihnúť. Nie v takomto stave. Lady na mňa štekla.

,,Lady, ja nemôžem" Fňukla som. Valil sa na mňa ďalší nával sĺz. Lady mi drgla do ruky a mobil mi spadol na tvár, ktorou som to zdvihla. Do šľaka.

,,Sasha?"

,,No..."

,,Em... Ty plačeš?"

,,Samozrejme, že nie. Len mi je... Je mi zle..."

,,Obaja vieme, že klameš"

,,Harry ja na žiadnu párty nejdem. Naozaj po dnešku, nemám náladu chodiť na verejnosť."

,,Vlastne... Nemali sme ísť na párty."

,,Aj tak. Nikam..."

,,Chcel som ťa vziať na pláž."

,,Prečo? A vlastne... Na čo by mi na pláži boli šaty"

,,Máš predsa narodeniny. A... Chcel som ťa prekvapiť"

,,Bože to som nevedela. Mrzí ma to."

,,Tak môžem po teba prísť? Um... O ôsmej?"

,,O ôsmej" zložila som to. Iba ja som mohla zabudnúť, že mám narodeniny.

8:00 PM.

Čakám vonku na lavičke. Musím povedať, že to nie je žiadne potešenie. O chvíľu asi zamrznem. Uvidela som svetlá a bol tu Harry s autom. Postavila som sa a šla som k autu. Harry mal na sebe mikinu a jeansy.

,,Nie je ti divné, že ja mám šaty a ty mikinu?"

,,Nie. Sadaj" Povedal prísne. Aha... Takže je stále prísny. ,,Cath o tom nehovor. Myslí si, že som na párty."

,,Budem mlčať" Sadla som si. Harry mi zatvoril dvere, obišiel auto a sadol si tiež. Zapol kúrenie. Je celkom starostlivý. No... Celkom. Však len zapol kúrenie. Možno lebo je zima jemu. Naštartoval a už sme šli po tmavej ceste. Hlavu som si oprela o okníčko. To auto vonia stále ako Harry, keď ma v ňom viezol prvý raz. Vlastne, Harry vonia stále rovnako. Ako Harry. Chcelo sa mi plakať. Naozaj moc. Začali mi vlhnúť oči a chveli sa mi pery. Ucítila som na sebe Harryho pohľad.

Mr. Bad- h.s [SK]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن