18. Part

2.6K 104 0
                                    

Ah.... Moja hlava... Do riti. To už je ráno?

,,Dobré ráno opilec" Zasmial sa Niall vedľa mojej postele. Otočil som sa.

,,Čo tu kurva robíš?" Zamračil som sa. Ukázal na nočný stolík. Voda a tabletka.

,,Aha... Dík" posadil som sa. Celý svet sa mi točí do šľaka.

,,Potom prídi dole" Usmial sa a odišiel. Jasné. Ak vôbec vstanem.

One hour later

,,Čo riešite?" Zišiel som schody.

,,To ktorý hajzel vypil víno" Zayn sa zasmial a všetcia sa otočili na mňa.

,,Ja som ho nevypil ja som ho len dopil. A to..." Položil som prázdnu fľašu na stôl. ,,Je rozdiel"

Sasha

Spalo sa mi naozaj hrozne. Veď aby nie... Spala som v šatách. Aďo ma drží okolo pásu. Spí a mne sa chce cikať. Do šľaka. Ja ho nechcem budiť. Takže Sasha máš len dve možnosti. Buď sa pocikáš alebo zobudíš Aďa. Radšej zobudím Aďa.

,,Láska?" Začala som ho hladiť po ruke.

,,Mmm" Stisol ma. Fajn tak teraz sa asi povraciam.

,,Budem vraciať" Uvolnil stisk. Rýchlo som sa posadila. Kurnik veď som včera nepila alkohol.

,,V pohode?" Pohladil ma po chrbte.

,,Hej, ale asi sa pocikám" Aďo sa zasmial.

,,Bež" Dal mi pusu.

Keď som sa vrátila z kúpeľne Aďo mi do pusy vopchal palacinku. Teda len kúsok.

,,Láska zajtra už odlietam" Nevinne na mňa pozrel.

,,To už?" Do očí sa mi nahrnuli slzy.

,,Nie, Sasha neplač, prosím" Chytil ma za tvár.

,,Prídem ťa pozrieť a stále budeme v spojení cez internet" utrel mi slzy.

,,Odlietam s tebou" Aďo na mňa nechápavo pozrel. ,,Nechcem tu byť." Dodala som.

,,Ale..." Chcel povedať.

,,Nie! V Londýne je Kika, Lucka... Ty." Hľadela som do zeme.

,,Ale tu je Ella a Styles a ostatný" Pokrútil hlavou Aďo.

,,Ty nechceš aby som bola s tebou?" Zamračila som sa.

,,Chcem aby si bola so mnou. Lenže ono to takto nepôjde..." Dal preč ruky. ,,Kde budeš?"

,,V hoteli."

,,Ako chceš mne to vadiť ne-" Aďovi začal zvoniť mobil.

,,Áno? Akože zrušili? O týždeň? Ale ja už nemám peniaze... Ja neviem... Ahoj." Aďo zosmutnel.

,,Do riti!" Kopol do postele.

,,Let zrušili a ďalší je až o týždeň..." Sadol si na posteľ.

,,Mohol by si byť zatiaľ u nás" Iste že by som mu ponúkla súkromné lietadlo. Lenže Ella nesmie vedieť že odlietam do Londýna. Je to taká... Tajná misia.

,,Nebude to vadiť?" Pozrel na mňa.

,,Nie" Pobozkala som ho.

,,Zbal si veci ja zavo... Nemám mobil" Aďo mi podal svoj mobil.

,,Zavolám Henrymu" Usmiala som sa a naťukala som jeho číslo.

,,Ahoj Henry tu Sasha."

,,Oh dobrý deň slečna Lange."

Mr. Bad- h.s [SK]Where stories live. Discover now