One month later
Mesiac tehotenstva je za mnou. Harry je hrozne starostlivý. Myslím, že to až preháňa. Len sa nadýchnem a už by volal sanitku.
Nehovorte mu to, ale dávam mu do jedla tabletky na ukľudnenie. Je potom kľudnejší. Teraz spí. Konečne.
Ja sa hrám s Lady a jem pritom zmrzlinu. Je tu hrozné teplo.
,,Lady prines." Šepla som a hodila som jej plyšovú hračku. Som totiž v obývačke a Harry zaspal na gauči.
Zrazu niekto zaklopal. Potichu som šla otvoriť. Je to Niall a Bria.
,,Ahoj, hlavne buďte potichu." Nehovorila som moc nahlas.
,,Spí?" Spýtal sa Niall. Len som prikývla. Sadli sme si do kuchyne.
,,Tak ako to ide?" Spýtala sa s úsmevom Bria. Len som si povzdychla.
,,Preháňa to." Pokrútila som hlavou. ,,Dáte si niečo?" Spýtala som sa. Oh. A čo sa týka Damiana. Dnes šiel niekam s priateľom. Ešte som ho nevidela. Vlastne ani neviem ako sa volá.
,,Tonu ľadu si poprosím." Zasmiala sa Bria. ,,Ale nie. Dám si kolu." Pozrela na Nialla.
,,Tiež." Usmial sa.
,,No... A ako to preháňa?" Spýtala sa ma Bria, zatiaľ, čo som hľadala kolu.
,,No tak napríklad... Dnes ráno som sa len posadila a hneď sa ma začal vypytovať, či sa mi nič nestalo." Vytiahla som z chladničky kolu a naliala som im.
,,Panebože. To ja by som taký nebol." Za c-kal Niall.
,,Iste. Bol by si horší." Zasmiali sme sa.
,,Neviem, čo je zlé na tom, že by som tomu dieťaťu zjedol všetko jedlo. Ale určite by som bol lepší ako Liam. Však sa bojí lyžíc, pre pána jána." Rozhadzoval rukami Niall. Hodila som do pohárov pár kociek ľadu a podala som im to.
,,Vďaka." Povedala Bria. Niall sa ani neozval. Hneď do seba nalieval kolu.
,,No mňa by zaujímalo ako Harry vydrží deväť mesiacov bez sexu." Povedala Bria. Nad tým som ani neuvažovala.
,,On sa uspokojí aj sám." Mávla som nad tým rukou.
,,Ale však ústa a ruky máš." Poznamenala Bria. Myslela som, že jej tú kolu vylejem na hlavu.
,,Ha, ha. Vtipné." Odpovedala som ironicky. Bria a Niall sa len ticho zasmiali. Do kuchyne prišla Lady a štekla na Nialla, ktorý sa zľakol, až skoro spadol zo stoličky.
,,Ježiši Kriste. Daj si toho medveďa preč." Dal si nohy na stoličky.
,,Zlatko... Je to pes. A áno. Je trošku veľká." Pohladila som ju.
,,Trošku? Však to má dva metre." Panikáril.
,,Lady, choď za Harrym." Lady ma poslúchla a odcupkala za Harrym.
,,Vycvičená?" Usmiala sa Bria.
,,Harry ju cvičil. Chodieval s ňou aj na cvičisko. Teda... Pokiaľ som neotehotnela." Zasmiala som sa. Lady sem opäť pribehla. Teda skôr pri vchodové dvere. Sadla si a vystrčila hlavu cez otvor, cez ktorý chodieva von, alebo dnu.
,,Je zlatá." Rozplývala sa nad ňou Bria.
,,Po mne psa nechci. Ja sa ich bojím." Vzďaloval sa Niall.
,,Malú čivavku? Prosím!" Prosíkala.
,,Však to je malý satan." Pokrútil hlavou Niall.
,,Fajn. Tak chcem mačku."
CZYTASZ
Mr. Bad- h.s [SK]
Fanfiction,,Nenávidím ťa!" Skríkol. ,,Bojím sa ho" Šepla. Ona- Hanblivá a plachá On- Arogantný a drzí Čo sa stane ak rodičia pošlú na prázdniny svoju dcéru Sashu k bohatej tete, ktorá býva v L.A v obrovskej vile. Čo sa stane ak sa obaja stretnú. Ona ako obyč...