Pred domom bolo hrozne veľa fans.
,,A čo s tým?"
,,Pozri sa lepšie" Znepokojivo povedal Niall. Stál tam Harry a snažil sa dostať preč.
,,On-" Nenechal ma dopovedať.
,,Išiel k tebe peši aby sa ti ospravedlnil. Je to blázon. Všetci sme mu vraveli nech si vezme auto. On nechcel."
,,Do riti. Zavolám ti" Zložila som to. Takto ho tam nenechám.
,,Ella!" Okríkla som ju. ,,Potrebujem SBS." Nechápavo na mňa pozrela. Odostrela som okno.
,,Už chápem" Povedala a bežala niekam preď. Hľadela som cez okno na Harryho.
Na čo mu pomáhaš.
No jasné. Moje svedomie, ty si tu chýbalo. Mám Harryho rada aj keď sa správa ako sa správa. Prišlo tam jedno čierne auto. Vyšli z neho SBS. Chvala bohu. Odohnali všetkých fanúšikov. Harry medzitým vošiel dovnútra. Ella sa naňho mračila. Dala mi po hlave.
,,Au" Prikrčil sa.
,,Čo ťa to napadlo?!" Zvýšila som naňho hlas. Skôr než stihol niečo povedať, som ho potiahla do izby. Zatvorila som dvere. Harry sa pozrel smerom na moju kúpeľňu. Zabudla som zavrieť dvere. Išla som k dverám a chcela som ich zavrieť no Harryho silná ruka ma zastavila. Chytil dvere a hľadel dnu. Na zrkadle boli papieriky a po zemi rozhádzané niektoré veci.
,,To ty?" Pozrel na mňa.
,,Pusť tie dvere" Harry sa postavil tesne predomňa.
,,Nie." Nahol sa ku mne. ,,Nechaj ma sa tam pozrieť. Nikomu nič nepoviem." Vyzeral naozaj presvedčivo. Naozaj by som mu to uverila. Samozrejme keby to nebol Harry.
,,Nie." Pípla som.
,,Sasha no tak" Chytil mi jednu ruku a zložil ju z dverí.
,,Nie! Prestaňte sa mi všetcia srať do súkromia!" Zvýšila som hlaa viac ako som chcela.
,,Kto všetcia?" Jeho reakcia ma vôbec neprekvapila.
,,Ty, Daniel a... Adrian." Harry sa odtiahol.
,,Ako sa ti serieme do súkromia?!" Rozhodil rukami a sadol si na posteľ.
,,Ty sa pcháš tam kam nemáš. Daniel čítal môj denník a Adrian mal môj mobil a hrabal sa v ňom!" zabuchla som dvere na kúpeľni.
,,Ty si píšeš denník?" Nadvyhol jedno obočie.
,,Neposmievaj sa mi. Celých pätnásť strán mám o tebe. Nie su tam pekné veci" Harry sa prudko postavil až ma miklo.
,,Ako napríklad?" Pritlačil sa ku mne. Z úst mu bolo cítiť vôňu žuvačky.
,,Neochotný" Povedala som mu do očí. ,,Agresívny" Pokračovala som, keďže sa neodťahoval. ,,Zlý, Silný, Idiot, Debil, Kokot," Srdce mi bilo ako o život. Nijak nereagoval. Usmieval sa.
,,Prísny, Arogantný, Namyslený!" Po tvári mi stekali slzy. ,,Rozmaznaný, Protivný!" pokračovala som.
,,Hrozný tanečník! Hnusný kretén, čo sa kôli mne trepal do Londýna!" Buchla som mu do hrude.
,,Harry..." Plakala som mu do hrude.
,,Ešte niečo?" Objal ma.
,,Styles, Priateľský a Dobrý človek" Odtiahol sa.
,,Pred Desiatimi sekundami si tvedila niečo iné" Zasmial sa.
,,Vtipný, pekné vlasy" Utrela som si slzy.
STAI LEGGENDO
Mr. Bad- h.s [SK]
Fanfiction,,Nenávidím ťa!" Skríkol. ,,Bojím sa ho" Šepla. Ona- Hanblivá a plachá On- Arogantný a drzí Čo sa stane ak rodičia pošlú na prázdniny svoju dcéru Sashu k bohatej tete, ktorá býva v L.A v obrovskej vile. Čo sa stane ak sa obaja stretnú. Ona ako obyč...