Asi po desiatich minútach som to položila.
,,Naučím ťa plávať" Uškeril sa Harry.
,,Nie ďakujem" s úsmevom som pokrútila hlavou.
,,Ja som sa nepýtal" vtiahol ma do vody.
,,Si blázon" Zasmiala som sa.
,,Tvoj blázon" Začal ma bozkávať.
,,Sasha?!" počula som Niallov hlas.
,,Ty kretén!" Dala som Harrymu facku. Takto sa rozhodne plávanie neučí. Naštvane som prešla okolo Nialla, chcel ma zastaviť no vytrhla som sa.
Harry
Dobre, fajn, choďte mi kúpiť truhlu, pretože práve teraz som mŕtvy.
,,Prečo si to urobil?!" Skríkol po mne Niall, kde sa to v ňom berie.
,,Ty môžeš a ja nie?" Sakra čo to trepem, dobre viem že spolu chodia.
,,Bozkávaj sa s Jeniffer a nie so Sashou!" Skríkol ešte viac.
,,Niall ja som naozaj chcel" Pusa mi hovorí čo chce.
,,Nechcel, myslel som nechcel" Vyliezol som z vody.,,Žiarliš či čo?!" Rozhadzoval rukami.
,,Nie! Závidím ti že ty si vždy nájdeš niekoho normálneho a ja len štetky" Hľadel som do zeme.
,,Jeniffer nie je-" Nedopovedal.
,,Je to namyslená pipka!" Zvýšil som hlas.
,,A Sasha?! Ona... Ona je iná! Iná od všetkých! Chová sa normálne! Je milá a nechce aby si s ňou šukal každú noc v kuse! A vieš prečo som ju pobozkal?! Pretože ju milujem! Nikdy by som nepovedal že sa do niekoho ako je ona zamilujem! Držal som si odstup ale už som to nevydržal!" Po tvári mi stiekla slza. Niall bol ticho, prečo je ticho?,,Harry..." Povzdychol si Niall.
,,Nechaj si Sashu, ja zas budem ako idiot chodiť po baroch a budem dúfať že je tam niekto normálny aspoň trošku ako Sasha" Otočil som sa na päte. Niečo nie moc ľahké mi pristálo na chrbte.
,,Si idiot!" Skríkla Sasha. Zhodil som ju na lehátko.
,,Nechoď preč! Mal si toľko šancí mi to povedať, tak prečo až teraz?" smutne na mňa hľadela.
,,Uvedomil som si to až keď si si začala s Niallom" Viac som nepovedal, jednoducho som odišiel. Mal som namierené domov, prečo som ja vôbec chodil k Elle. Mal som zostať doma a nie sa tam trepať. Nič z tohto by sa nestalo. Som idiot. Odkopol som kamienok čo bol na chodníku. Najradšej by som sa rozplakal ako malé dieťa. Konečne doma. Išiel som do izby. Stále si nedokážem odpustiť, čo som spravil. Zrazu buchli dvere.
,,Je niekto doma?" ozval sa lyšiacky hlas. Vôbec som nevedel kto je to. Vzal som do ruky Baseballku. Počul som rachot. Naozaj skvelé keď som tu sám. Skryl som sa za roh a pomaly som sledoval osobu. Jasné, zlodej ako inak. Hlavne potichu Harry. Začal mi zvoniť mobil.
,,Do piče" šepol som, mobil som hodil na zem a zatvoril som sa v šatníku.
,,Hej! Je tu niekto?!" Počul som kroky sem.
,,Sasha..." zasmial sa.
,,Ano? Nie nie je doma. Prepáčte slečna ale neviem kde je." zložil to.
,,Naivné dievčatko" uchechtol sa a počul som výstrel.
,,Kúpi si nový" odkráčal. Naozaj mi práve prestrelil mobil?
,,Viem že je niekto doma, tak vylez" otvorili sa dvere. Potom ďalšie.
,,Kde sa skrývaš" odtiahol záves a ja som sa po ňom zahnal Baseballkou. Zastavil ma.
,,Aké milé privítanie" uškeril sa. Chcel mi Baseballku vytrhnúť no kolenom som ho kopol medzi nohy.
,,Už ani krok chlapče!" zamieril na mňa zbraňou.
,,Daj mi peniaze a nikomu sa nič nestane" uškŕňal sa. Pohol som sa a on nabil.
,,Polož tú pálku" Položil som ju na zem. Udrel do mňa a ja som sa zložil na zem. Postavil som sa a chcel som mu vziať zbraň. Pred dom zastalo auto a on mi dal ruky za chrbát a pri hlavu mi dal chladnú pištol. Dvere sa otvorili a chalani tam nemo stáli.
,,Pohnite sa a váš kamarát zomrie" pritlačil mi k hlave pištol. Niall sa pohol a on začal stláčať spúšť.
,,Niall stoj!" Zvreskol som po ňom. Zo spodnej pery mi tiekla krv a dosť to bolelo.
,,Nemáš na to aby si ho zabil!" prečo mu kurva tyká!
,,Oh chlapče, to si len myslíš" udrel ma do tváre pištolou a ja som sa zosypal na zem. Nehybne som zostal ležať. Ešte do mňa kopol čím ma úplne vypol.
Sasha
S chalanmi sme išli k nim. Ja som si v aute zabudla mobil, tak so sa vrátila. Bol z domu počuť krik a buchot. Prišla som medzi dvere. Harry nehybne ležal na zemi a nejaký zlodej na chalanov mieril pištolou. Neváhala som a volala som políciu. Prišli hneď ako som dovolala. Odviedli zlodeja a ja som bežala k Harrymu.
,,Harry" odhrnula som mu vlasy. Vyzeral naozaj hrozne. Mal rozbité ústa, čelo a mal monokel. Jemne som ho pohladila po líci.
,,Kriste" Pribehli chalani. Harry pohol rukou a hneď sa zamračil. Pomaly otvoril oči. Hneď ako sa posadil som ho objala. Pomohla som mi vstať a prešli sme do kuchyne. Začala som mu dezinfikovať pusu. Čelo nemal rozbite len buchnuté. Zalepila som mu to a na to oko som mu priložila mrazenú zeleninu. Pridržal si ju tam a sklesnuto hľadel do zeme.
,,Ehm... Mohla by som tu ja, Niall a Harry zostať osamote?" poprosila som ostatný a oni len prikývli a odišli.
,,Harry takto...." Sadol si oproti nemu Niall.
,,Ja a Sasha spolu nie sme" Harry na Nialla nechápavo hľadel.
,,Neklapalo nám to" Dodala som.
,,Chalani o tom už tiež vedia" Povedal Niall a odišiel.
,,Čo sa týka tej pusy, tak budeme predstierať že sa nič nestalo" Harry sa len pousmial a prikývol.
Ola!
Áno, nezabite ma. Je to krátka časť ale moja fantázia išla asi na dovču.
Aňanás ľudia!🍍
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mr. Bad- h.s [SK]
Fanfic,,Nenávidím ťa!" Skríkol. ,,Bojím sa ho" Šepla. Ona- Hanblivá a plachá On- Arogantný a drzí Čo sa stane ak rodičia pošlú na prázdniny svoju dcéru Sashu k bohatej tete, ktorá býva v L.A v obrovskej vile. Čo sa stane ak sa obaja stretnú. Ona ako obyč...