,,Sasha!" Kričala Ella ešte pred bránou. Zbehla som schody a vyšla som von.
,,Obuj sa!" Hovorila natešene. Bez premýšľania som sa obula a nasledovala som ju do auta. Vôbec som netušila kam ideme a čo tak z hurta. Henry naštartoval a vyrazili sme.
,,Takže vysvetlenie" Pomrvila sa na sedadle.
,,John potreboval nejaké dievča, ktoré by na deň nahradilo jednu modelku, ktorá bola so mnou vo dvojici. Ponúkla som mu teba, viem že som sa mala najskôr spťtať, no je to súrne, pretože tú modelku potrebuje na dnes večer." usmiala sa. ,,Tu zastav" ukázala na dosť luxusný obchod. Poďakovala Henrymu a obe sme vystúpili.
,,No... A potrebuješ nejaké večerné šaty" zostala som na ňu nemo pozerať.
,,Poď" podala mi ruku. Vošli sme do obchodu do, ktorého by som len tak nevkročila.
,,Ahoj Gabrielle" Ella zamávala dievčaťu, mohla mať asi medzi 20 a 25. Mala čierne vlnité vlasy, ktoré jej padali polecia, bola chudá a vysoká.
,,Ahojte" Prišla ku nám. Naozaj milo sa usmievala.
,,Gabrielle toto je Sasha, moja neter a K.C-ina zástupkyňa. Sasha toto je Gabrielle, majiteľka tohto obchodu a moja najlepšia kamarátka" Predstavila nás Ella.
,,Rada ťa spoznávam" Podala mi ruku.
,,Aj ja teba" Povedala som smelo.
,,Tak... Vyber si nejaké tmavé šaty, na cenu kašli" podstrčila ma ku Gabrielle. Nasledovala som ju do zadu. Objavili sme sa v sekcii s tmavými šatami.
Skúsila som už asi desať šiať, no ani jedny sa mi nepáčili. No keď Gabrielle vytiahla čierno modré šaty zamilovala som sa.
,,Tie chcem" Gabrielle sa len usmiala a podala mi šaty. Obliekla som si ich a vyšla som z kabínky.
,,Sú dokonalé a skvelo ti padnú" Povedala Ella zatiaľ čo si ma premeriavala.
,,Chceš ich?" Usmiala sa. Rýchlo som prikývla. Obliekla som sa späť. Vyšla som z kabínky a Ella už mala šaty v taške.
,,Ahoj Gabrielle" pozdravili sme ju. Ešte sme s Ellou zbehli do starbucks.
,,A čo je to vlastne za akciu?" vzala som si svoje Cappucchino.
,,Je to taká oslava." Usmiala sa.
,,Kto všetko tam bude?" Vyšli sme zo starbucks a Ella zavolala Henrymu.
,,Keby ti to poviem, neišla by si tam" smutne na mňa pozrela. Mne to došlo.
,,Bude tam Harry?!" Vyhŕkla som na ňu.
,,Sasha kľud, budeš tam so mnou" snažila sa ma ukľudniť.
,,Nie Ella, nikam nejdem!" chcela som odísť no Ella ma zadržala.
ESTÁS LEYENDO
Mr. Bad- h.s [SK]
Fanfic,,Nenávidím ťa!" Skríkol. ,,Bojím sa ho" Šepla. Ona- Hanblivá a plachá On- Arogantný a drzí Čo sa stane ak rodičia pošlú na prázdniny svoju dcéru Sashu k bohatej tete, ktorá býva v L.A v obrovskej vile. Čo sa stane ak sa obaja stretnú. Ona ako obyč...