44. Part

1.8K 83 21
                                    

,,Idem sa prezliecť" Urazene povedal Harry a prešiel okolo mňa. Do nosa mi udrela Harryho dokonalá vôňa. Vyšiel schody a vôňa sa stratila. Chýba mi. Moc. Aj keď je to debil, chýba mi. Síce som s ním neprežila zrovna najkrajšie chvíle, no boli s ním.

,,Sasha" Šťuchol do mňa Niall. Pozrela som naňho.

,,Bež za ním" Mykol hlavou, smerom k izbe kde bol Harry.

,,Prečo by som mala?" Odvrkla som nepríjemne. Prečo sa tak chovám, keď nechcem.

,,Pretože nie sme slepí. Vidíme, čo s tebou Harry robí ak okolo teba čo i len prejde" Povedal Louis pri čom prekrútil očami, no usmieval sa.

,,Nič so mnou nerobí" Odvrátila som zrak.

,,Jasné" Povedali všetci zborovo. Do kelu. Išla by som tam, no moc by som ho nechcela vidieť nahého. Či?

,,Uh. Fajn tak ja tam idem" Povedala som lenivo a všetci ticho zatlieskali. Pokrútila som nad nimi hlavou. Vyšla som schody a pozrela som dole. Nikto sa nepozeral. Všetci o niečom kecali. Dotkla som sa klúčky a v to sa dvere otvorili a ja som spadla na osobu, ktorá tie dvere otvorila. Pozrela som hore. Bol to Harry, jednou rukou pridržiaval mňa a v druhej mal telefón a zrejme telefonoval. Pozbierala som sa a chcela som odísť. No Harry ma vtiahol do izby. Zatvoril dvere a ukázal na posteľ. Sadla som si a čakala som. Harry si prehrabol vlasy a povzdychol si.

,,Naozaj to nestihnem. Viem, že majú prísť tvoji rodičia. Prelož to" Povedal nepríjemne. Chvíľu bol ticho. Myslím, že volá s Cathrine.

,,Ako to, že už sú u nás?" Zamračil sa.

,,Mali prísť večer!" Zvýšil hlas. Ja som sa obzerala po jeho izbe. Má tu upratané, na to, že je chalan.

,,Kurva Cathrine! Ja ti seriem na večeru!" Zkríkol do mobilu a zložil to.

,,Potrebovala si niečo?" Spýtal sa pokojne a prisadol si ku mne.

,,Myslím, že nie je vhodná chvíľa aby..." Chcela som odísť, no Harry ma zachytil.

,,Nechoď..." Pozrel do zeme. Je mi ho ľúto. Musí byť nasilu oženený s Cathrine a musí s ňou žiť. Sadla som si teda späť. ,,O čom si chcela hovoriť?" Stále mi nepustil ruku. Možno sa... Nie. Určite sa zmenil. Vyzerá tak. Nemračí sa. Skôr ma taký vystrašený výraz. A vyzerá nevyspato. Je unavený. Určite.

,,Ako je to medzi tebou a Cathrine?" Spýtala som sa niečo úplne iné ako som chcela, no tiež ma to zaujíma.

,,Som unavený. Moc. Nespávam v noci. Poslednú dobu len sedím a blbo čumím do telky. Ani neviem, čo pozerám. A Cathrine, tá... Ona sa chová každý deň inak. Prečo sa pýtaš?" Pustil mi ruku a natočil sa viac ku mne.

,,Len tak" Pozrela som na moju ruku, na ktorej zostala zima.

,,Sasha, ja..." Nervózne sa hral s prstami. ,,Chcem sa ti ospravedlniť." Pokračoval. ,,Za všetko. Proste..." Roztriasli sa mu ruky.

,,Harry ja sa na teba nedokážem hnevať. Mal by si to vedieť" Povedala som v rýchlosti. No celkom pokojne. Harryho ruky sa však stále triasli. Pozrel som naňho. Hľadel do zeme a chveli sa mu pery. Oči sa mu leskli akoby sa mal každú chvíľu rozplakať. ,,Harry...." Povedala som potichu. Harry zovrel pery, skrčil čelo a pevne zatvoril oči. Musela som ho objať. Hlavu si položil na moje rameno. Cítila som na mojom rameni niečo teplé.

,,Neplač..." Pohladila som ho po chrbte. Síce som čakala, že to bude robiť on, ale ak takto sa dá. Harry pomaly tíchol.

,,V pohode?" Spýtala som sa, keď sa odtiahol. Prikývol. Vstal a v tichosti šiel do kúpeľne. Dvere nechal otvorené.

Mr. Bad- h.s [SK]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant