,,Niečo by tu bolo" Zamyslel sa. ,,No nie som sviňa, takže nič" Chcel odísť no zastavila som ho.
,,Čo je to?" Harry sa na mňa otočil.
,,Nechceš to" Odišiel. Do šľaka! Ak chce pusu mohol povedať. Nebolo by to až tak zlé. Myslím.
,,Harry!" Bežala som za ním. Harry stál na schodoch a rozprával sa s Ellou.
,,Ella!" Ella sa otočila a s úsmevom ma objala.
,,Ahoj Sasha aký si mala týždeň?" Usmiala sa. Pozrela som na Harryho. Pozrel na mňa a zdalo sa mi, že sa na mňa usmial, no nie som si istá, keďže to bola sekunda.
,,No... Spoznala som Olíviu s, ktorou sme naj kamošky a potom tu je jej brat daniel. Chodíme spolu" Ella sa pri mene Daniel zarazila.
,,Aha. Super!" Zajasala. ,,A ten... Daniel... Aké má priezvisko?" Oprela sa o stenu.
,,Wilson" Elle sa mierne rozšírili oči.
,,Ty ho... Poznáš?" Prižmúrila som oči.
,,Nie" Zasmiala sa. ,,Len sa mi to asi zdalo" Usmiala sa. ,,Prajem vám to s Danielom" Harry sa na sekundu zamračil.
,,Ďakujem" Usmiala som sa.
,,No nič ja pôjdem spať. Harry prosím zostaň tu do rána. Som unavená" Povedala Ella a Harry len prikývol. Ella odišla do izby. Harry chcel odísť no chytila som ho za ruku.
,,Čo mám spraviť aby si mi odpustil?" Harry si povzdychol.
,,Pobozkaj ma" Prečo to nepovedal hneď? Potiahla som ho za tričko a spojila naše pery. Harry po chvíli začal spolupracovať. Chcel použiť aj jazyk, no myslím si, že to už je moc. Rukami mi stlačil zadok na čo som jemne zastonala a on mi do úst strčil jazyk. Odtiahla som sa.
,,Myslím, že by stačilo." Popravila som si tričko.
,,Sorry" Prehrabol si vlasy. Pozrela som na jeho rozkrok. Naozaj ho to vzrušilo?
Harry
Vlastne som nechcel pusu. Nechcel som nič. Chcel som byť len naštvaný, lenže na ňu sa hnevať nedá. Keď proste vidíte ten jej úsmev a to aká je šťastná. Som si istý, že so mnou by taká šťastná nebola. No vomne všetká tá radosť, smiech, zábava, vymreli hneď ako si začala s Adrianom.
Ona ale stále netuší, že ja ju milujem. No nebudem jej to hovoriť keď má Daniela. A vlastne... Je šťastná. To chcem. Aby bola šťastná nech už je s kým koľvek.
,,Heej!" Mávala mi rukou pred tvárou.
,,Hm?" Pozrel som na ňu.
,,Sme... Sme v pohode?" Hodila na mňa psie oči.
,,Vždy sme boli v pohode"
Two years later
Sasha
,,Všetko najlepšie láska" Pobozkal ma. Aby ste boli v obraze. Presťahovala som sa aj s Danielom do Londýna. Prehovorila som Ellu. Ale už to bolo dávno. Asi pred dvomi rokmi. Som s Danielom šťastná a práve som dovŕšila 20. Rokov.
,,Teraz ti zaviažem oči. Dobre?" Usmial sa. Prikývla som. Minulý rok to bolo auto. Čo je to tento krát. Zaviazal mi oči a vzal ma za ruku. Išli sme pomaly. Vyšli sme na dvor. Oh! Ozaj. Bývame u mňa. Počula som nejaké zvuky. Akoby niečo medzi štekotom a piskotom. Daniel ma pustil.
,,Stoj a nepozraj" Prikývla som. ,,Môžeš sa pozrieť" Dala som si dole šatku. Daniel v ruke držal šteniatko Huskyho. Zvreskla som a so slzami v očiach som si na ruky vzala malinkého Huskyho. Pre info, milujem Husky.
CZYTASZ
Mr. Bad- h.s [SK]
Fanfiction,,Nenávidím ťa!" Skríkol. ,,Bojím sa ho" Šepla. Ona- Hanblivá a plachá On- Arogantný a drzí Čo sa stane ak rodičia pošlú na prázdniny svoju dcéru Sashu k bohatej tete, ktorá býva v L.A v obrovskej vile. Čo sa stane ak sa obaja stretnú. Ona ako obyč...