One year later.
June 2020.Harry
,,Harry!" Zakričala Sasha. Vyletel som z postele a rozbehol som sa dole. Sasha... Natešene pribehla ku mne.
,,Prijali ma!" Čo? Kam ju prijali. Do šľaka. Práve teraz som sa zobudil.
,,Čo? Kam?" Nechápal som.
,,Na ten modeling ty magor." Zasmiala sa.
,,Gratulujem, ale musela si ma tak vystrašiť? Som si myslel, že sa ti niečo stalo." Sadol som si na schody. Posledné dni som v stresoch. Gemma je tehotná a ja sa bojím aby sa jej niečo nestalo.
,,Neboj sa. To by som kričala viac." Zasmiala sa.
,,Sasha... Nie je to vtipné." Dal som si hlavu do dlaní.
,,Stále ťa trápi Gemma?" Prisadla si ku mne.
,,Hej..." Zamrmlal som si do rúk.
,,Bože Harry. Je to Gemma Styles. Ona to zvládne." Povzbudzovala ma.
,,Zájdeme niekam na obed. Hm?" Natiahla ku mne ruku.
,,Na dnes už niečo mám." Vstal som a dal som jej pusu na čelo.
,,Na mňa už ani nemáš čas." Keby si tak vedela.
,,Iste, že mám babe. Spím s tebou každú noc v posteli." Zavtipkoval som.
,,Môžem to zmeniť ak chceš." Prišla ku mne a objala ma.
,,Ano? Bude s nami spať aj Lady?" Sasha sa zasmiala a ja som si zatiaľ robil kávu.
,,Vieš ako to myslím." Maznala sa.
,,Sex?" Otočil som sa na ňu. ,,Pokojne ťa pretiahnem aj teraz ak chceš." Sashe sa rozšírili oči.
,,To som na mysli nemala." Dala si vlasy za ucho. Jej krátke vlasy. ,,Myslela som, že spolu už nič nepodnikáme."
,,Myslíš dovolenku?" Zalial som si kávu.
,,Nemusí to byť zrovna dovolenka. Kľudne len jeden deň." Tváril som sa, že nad tým uvažujem.
,,Ak bude čas tak si niekam vyrazíme." Položil som si kávu vedľa seba. ,,Ale dnes sa mi to naozaj nehodí." Ospravedlňujúco som na ňu pozrel.
,,Jasné... To hovoríš vždy." Do riti tam. Ale ja niečo plánujem. Niečo pre teba.
,,Tak niekam choď s Kikou." Sasha si povzdychla.
,,Všetci sú na dovolenke. Samozrejme okrem One Direction a jednej priateľky Harryho Stylesa." Zabijácky na mňa pozrela.
,,Aha. A vieš, prečo ťa nepustím bezomňa?" Nahol som sa k nej. Len pokrútila hlavou. ,,Pretože sa to dnes nehodí." Uškrnuk som sa. Sasha ma odsotila.
,,Čo? Bol to žart." Odišiel som sa do izby prezliecť.
,,Dnes ťa niekam vezmem. Hneď ako sa vrátim." Povedal som, keď som zišiel dole. Pobozkal som ju a odišiel som.
Tak a ide sa vybavovať. Vytočil som Niallove číslo.
,,Ahoj Harry."
,,Ahoj. Máš?"
,,Presne ten, čo si chcel. Som doma."
,,Hneď som tam." Zložil som to.
Došiel som pred Niallov dom a on okamžite nasadol. Podal mi krabičku. Otvoril som ju.
,,Je dokonalý." Zatvoril som ju a schoval som si ju do vrecka.
Sme na ceste do jednej luxusnej reštaurácie.
VOUS LISEZ
Mr. Bad- h.s [SK]
Fanfiction,,Nenávidím ťa!" Skríkol. ,,Bojím sa ho" Šepla. Ona- Hanblivá a plachá On- Arogantný a drzí Čo sa stane ak rodičia pošlú na prázdniny svoju dcéru Sashu k bohatej tete, ktorá býva v L.A v obrovskej vile. Čo sa stane ak sa obaja stretnú. Ona ako obyč...