60. Part

2.1K 90 4
                                    

Harry

Vstal som z postele. Mal som namierené do izby kde je Sasha.

,,Teraz spí." Zastavil ma. Vyšli sme na chodbu. Všetci pozreli našim smerom.

,,Uh." Povzdychla si Kika s Briou. Všetci sa pozreli preč a pokračovali v debate.

,,No tak ľudia. Nebuďte naňho naštvaní." Prehovoril Adrian.

,,Zmeškal si pôrod mojej sestry."

,,Zmeškal si pôrod mojej bff."

Povedala Kika s Briou naraz.

,,Zmeškal som. Ja viem." Priznal som si. ,,Bola to chyba nás oboch."

,,Nie Harold. Ožral si sa. Preto si zmeškal. Je to tvoja chyba!" Skočila do mňa Bria.

,,Pán Styles?" Ozvala sa sestrička. Pozrel som jej smerom. Vystrašene a zároveň nervózne som vošiel do izby. Sasha držala malú na rukách a usmievala sa. Sadol som si k nej.

Sestrička odišla a nechala nás tu samích.

,,Je krásna." Prehovoril som.

,,Je." Usmiala sa Sasha.

,,Nechcel som-" Nenechala ma dopovedať.

,,Zabudnime na to." Malá ju chytila za prst.

,,Vitaj v rodine Darcy." Darcy... Použila moje meno. Darcy spinká. Je rozkošná.

Dal som Sashe pusu na líce.

,,Teraz som úplne šťastná." Šepla.

,,A svadba?" Ticho som sa zasmial.

,,Aj tak." Otočila sa na mňa.

,,Vezmi si ju." Opatrne mi podala Darcy. Vzal som ju na ruky. Sasha na mňa chvíľu pozerala. Potom zatvorila oči. Zaspala. Položil som k nej Darcy. Opäť otvorila oči.

,,Musíš byť unavená." Pohladil som ji po hlave.

,,Keby si tu bol. Vedel by si koľko námahy mi to dalo." Zasmiala sa.

,,Hlavne, že všetko dopadlo dobre." Sasha len prikývla.

O chvíľu ma sestrička poslala preč.

,,Tak?" Napäto sa spýtali baby.

,,Dievčatko. Darcy." Usmial som sa. Kika si povzdychla a podala Brii nejaké peniaze. Asi sa vsadili.

,,Ja pôjdem domov. Vďaka Adrian, že si bol pri nej." Pozrel som do zeme. Adrian pochopil.

,,Pôjdem s tebou." Dobehol ma.

,,Si v pohode?" Spýtal sa ma keď sme sa vzdialili.

,,Nie." Kráčal som rovno. ,,Mám strach, že sa niečo stane. A..." Otočil som sa naňho. ,,Prepáč za Lady. Vtedy."

,,Nie. Ja som bol dotieravý." Zasmial sa.

Pokračovali sme von. Zastali sme pri Sashinom aute.

,,Kedy pôjde domov?" Spýtal sa ma Adrian.

,,Sám neviem. No hneď ako prídem, pôjdem upratovať. Toľko neporiadku ani na skládke nie je." Smial som sa. Je to tam ako po druhej svetovej vojne. Až na to, že miesto mŕtvol sú tam tričká po zemi a iné blbosti. A hlave Lady má všade hračky a granule sú všade. Na to keď stúpim, tak to je skoro ako lego.

,,Nechceš pomôcť? Aj tak nemám, čo robiť."

,,Mne je jedno." Nasadli sme do auta.

Zastali sme pred domom. Odomkol som a takmer som dostal infarkt. Všade perie, roztrhané vankúše a Lady sa tu šantila s plyšovými hračkami.

Mr. Bad- h.s [SK]Onde histórias criam vida. Descubra agora