59. Part

1.7K 91 5
                                    

Eight moths later

,,Sasha!" Okríkol som ju.

,,Áno idem." Pribehla dole.

,,Poď." Potiahol som ju so sebou. Mala na sebe voľné šaty s dlhou sukňou. Boli trochu priesvitné.

,,Kam zas." Bola zadýchaná.

,,Bežala si?" Vystrašene som na ňu pozeral.

,,No nie asi! Však som myslela, že sa niečo stalo!" Skríkla po mne.

,,Ježiši však si v deviatom mesiaci! Nemôžeš utekať." Chcel som ju chytiť, no odtiahla sa.

,,Nehovor." Zamračila sa na mňa.

,,Boha tam aj s tehotenstvom! Furt meníš nálady." Naštval som sa. Je pravda, že noci nespím.

,,Ano?! Neviem kto sa pred pár rokmi choval ako arogantný kokot!" Skríkla po mne.

,,Ja už taký nie som!" Buchol som do steny.

,,Ano? Ale ja za to nemôžem! Ty si sa tak choval sám! Ja som tehotná, pretože niekto tu nepoužil kondóm!" Začala po mne kričať.

,,Nie je to len moja vina! Mala si si na to vspomenúť aj ty." Vyčítal som jej.

,,Vieš, čo.... Choď do riti Styles!" Sotila do mňa.

,,Ale-"

,,Choď preč!" Skríkla. Odišiel som s tresknutím dverí. Pojebané tehotenstvo.

Nasadol som do svojho Range Roveru, naštartoval som a šiel som sa voziť po Londýne.

Prečo ja som vôbec, dopustil aby ona bola tehotná. Do riti! Keby jej rodičia žili tak, by sa nič z toho nestalo. Ale zas... Nemôžem...

Do kelu, čo to robím. Však ona za nič nemôže. Ja len neviem vinu dať na seba. Ale aj tak. Idem asi do baru alebo niekam.

Zastavil som pred klubom. Vôbec netuším, čo je to za klub. A je mi to jedno.

Vošiel som dnu.

,,Ale... Harry Styles." Zasmial sa Max. To je jeden s tých kokotov, čo vtedy pomáhal Adrianovi.

,,Daj mi niečo tvrdé." Zavrčal som. Niečo mi tam namiešal.

,,Ak odpadneš, na mňa to nebude." Podával mi pohárik.

,,Kurva daj to sem." Vytrhol som mu pohárik z ruky a nalial som to do seba. To je sila.

,,Ďalší." Max sa len čudoval. ,,Hneď!" Zvýšil som naňho hlas.

Nalial som do seba ďalší a ďalší...

Mal som v sebe asi už päť takých pohárikov.

,,Ďalší ti nedám. Chceš sa zabiť?" Len som sa na tom zasmial.

,,A čo ak áno?" Odpovedal som chrapľavo.

,,Prečo by si to robil?" Nechápal.

,,Možno preto, lebo som zlý človek?!" Skríkol som. Niekto si ku mne prisadol.

,,Toto by sa Sashi nepáčilo." Ozval sa Adrian.

,,Ty tu čo chceš?!" Pokúšal som sa naňho zaostriť, no márne.

,,Ja tu pracujem. Ale čo tu ty robíš, to teda neviem." Pokrútil hlavou. ,,Pohádali ste sa?"

,,Čo je ťa do toho! Ty si ju mlátil!" Vyťahoval som naňho minulosť.

,,Harry, to už je dávno preč." Presviedčal ma.

,,Vspomienky nikdy neodchádzajú." Vytiahol som naňho.

Mr. Bad- h.s [SK]Where stories live. Discover now