55. Part

2.1K 84 4
                                    

Morning

Prebudila som sa bez Harryho vedľa seba. Včera večer sme sa spolu vyspali. A vlastne neviem čoho som sa kedysi bála. Je to v pohode. A hlavne. Boli sme s Harrym jedna osoba.

Posadila som sa a obzerala som sa okolo seba. Na nohách mi ležal papierik.

Milá Sasha.
Šli sme s Damianom na nákup. V kuchyni máš raňajky. Snažil som sa dúfam, že ti to bude chutiť.
Tvoj Harry. All the love. ❤
Tvoj Dam.

Vstala som a odložila som papierik. Šla som do kuchyne kde ma čakali dva toasty. Tie zbožňujem.

Pustila som sa do nich a v to buchli dvere. Zľakla som sa, no keď som sa pozrela kto to je, odľahlo mi. Je to Harry a Damian. Obaja sa hlasno smejú.

,,Ahoj, babe." Povedal Harry keď vošiel do kuchyne.

,,Ahoj." Usmiala som sa a ďalej som jedla svoj toast.

,,Ahoj Sash." Usmieval sa Damian.

,,Buď boli akcie, alebo vás oboch niekto vyfajčil." Ohlásila som sa. Obaja na mňa nechápavo pozreli a začali vykladať nákup. ,,Keď ste takí vysmiaty."

,,No ja som vysmiaty kvôli včerajšej noci." Oznámil mi Harry.

,,A ja som vás počul." Zasmial sa Damian a Harry sa zasmial s ním.

,,Oh Harry!" Skríkol pomedzi smiech Harry. Ja som zčervenala. Chalani vyložili nákup.

Damian šiel von a Harry prišie za mnou.

,,Rajčina." Zasmial sa.

,,Musel si to spraviť?" Zamračila som sa naňho.

,,Je to len sranda." Pohladil ma po tvári. Ruky mal za chrbtom. Čo tam do šľaka skrýva.

,,Čo skrývaš." Prižmúrila som oči. Harry vytiahol náramok s nápisom His Always. Na Harryho ruke som si všimla náramok s nápisom Hers Forever.

Dal mi náramok na ruku

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dal mi náramok na ruku.

,,Ďakujem." Načiahla som sa k nemu a pobozkala som ho. Niečo začalo škriabať na dvere. Lady. Harry šiel otvoriť a zablatená Lady vbehla dnu. Už je dosť veľká a nechce poslúchať. No keď Harry zavelí, hneď poslúchne.

,,Lady!" Skríkol. Lady naňho skočila a zvalila ho na zem.

,,Vidím to na kúpeľ." Zasmial sa. Prešla som k nemu.

Mr. Bad- h.s [SK]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz