Otvorila som oči, čo bola chyba. Svietilo sem slnko ako sviňa a ja som myslela že oslepnem. Pretočila som sa a do niečoho, teda skôr do niekoho som narazila.
,,Už si hore?" Ozval sa Niall a začal ma hladiť po chrbte. Keby som mačka tak pradiem.
,,Nie..." Pritisla som sa k nemu. Nemal tričko, ani nohavice.... Spal proste v boxerkách. Očividne si budem musieť zvykať. Začal mu zvoniť mobil.
,,Kriste už od šiestej. Už mi nevolajte" Načiahol sa po mobil.
,,Ano? Nie nie sme doma. Jeniffer? Harry nie je so mnou. Toto si riešte osobne nie cezomňa a už piaty krát ti hovorím, nevolaj mi!" zložil to.
,,Asi už vstanem." povedala som si pre seba. Odtiahla som sa od nialla. Nemala som kraťase ani tričko, ale bola som v mojom pyžame.
,,Nepamätám si že by som sa prezliekala" Pretrela som si oči.
,,Veď ani nie. Poďakuj Harrymu. Ja som ťa nechcel budiť" Pozrela som si do trička a potom do nohavíc. Našťastie som mala spodné prádlo na sebe. Ak by nie tak by tom mu do pusy napchala tých tampónov desať. Išla som sa prezliecť do kúpeľne, ale obklopila ma para. Pred zrkadlom stál Harry s uterákom okolo pasu a umýval si zuby. Hneď sim vyletele preč.
,,Čo kurva robí v NAŠEJ kúpeľni Harry!" Zazrela som na Nialla.
,,Máme spojenú kúpeľňu" Tak akože čo je toto za hotel.
,,Pôjdem kľudne von" Obliekol sa a odišiel. Ešte predtým mi dal pusu. Začala som sa prezliekať. Bola som už v spodnom prádle keď v to mi do izby vtrhol Harry.
,,Môžeš ís-" Skameneli sme. Ja som stala pred Harrym Stylesom len v spodnom prádle a on mal už nohavice.
,,Nečum a vypadni!" Snažila som sa zakryť šatami.
,,Mne sa ten pohľad páčil" Uškeril sa no to už po ňom letela moja šlapka. Zrazila mu úškrn z tváre. Miesto toho sa zamračil.
,,Choď preč lebo po tebe hodím aj druhú a nejakou náhodou ťa trafím do rozkroku!" Ukázala som na dvere. Dal ruky pred seba akože sa vzdáva a odišiel. Dala som si na seba tmavomodré šaty s kvetinkami.
Vyšla som z izby.
,,Idem do Starbucks chceš niečo?" Spýtala som sa Nialla, ktorý sedel na kresle pred izbou.
,,Pôjdem s tebou" Postavil sa.
,,Nebudeme riskovať. Takže?" Usmiala som sa.
,,Ja si dám kapuchino" Ozval sa Harry.
,,Toľko rúk nemám." Otočila som sa na neho.
,,Ale oni majú tašky" Uškeril sa. Niekedy mám chuť mu vopchať do zadku všetko čo je po ruke.
أنت تقرأ
Mr. Bad- h.s [SK]
أدب الهواة,,Nenávidím ťa!" Skríkol. ,,Bojím sa ho" Šepla. Ona- Hanblivá a plachá On- Arogantný a drzí Čo sa stane ak rodičia pošlú na prázdniny svoju dcéru Sashu k bohatej tete, ktorá býva v L.A v obrovskej vile. Čo sa stane ak sa obaja stretnú. Ona ako obyč...