51. Part

2K 105 6
                                    

Prišli sme na hotel. Bria spí. Spí na gauči.

Ľahla som si na posteľ. Harry si na posteľ len sadol.

,,Ako tvrdo spí?" Uškrnul sa.

,,Neprebudil by ju ani teroristický útok na jej zadok." Zasmiala som sa.

,,Tým lepšie." Ľahol si na mňa.

,,Čo ak sa zobudí, lebo jej treba cikať?" Zasmiala som sa.

,,Tak ju zamkneme v kúpelni." Navrhol Harry so smiechom. Začal ma bozkávať.

,,Nie, že by som nechcela. Ale som unavená." Objala som Harryho.

,,Čo takto, zajtra vyhodiť Briu a nechať si izbu pre seba, tak na dve hoďky?" Uškrnul sa a pobozkal ma.

,,Možno." Ťukla som mu po nose. Zasmial sa a vyzliekol si tričko. Potom šli dole aj nohavice. Dotkol sa boxeriek, na čo som vyvalila oči.

,,Robím si srandu." Hodil sa ku mne do postele. Vstala som a šla som sa do kúpelne prezliecť. Vrátila som sa a Harry bol na mobile.

Ľahla som si k nemu. Odložil mobil a otočil sa na mňa. Natisla som sa naňho. Harry sa mi hral s vlasmi.

,,Ľudia, prečo ste pri sebe tak blízko." Prehovorila Bria. Je tma. Ako to môže vidieť.

Žeby stojí pri posteli?

Tiež pravda.

,,Je mi zima..." Prehovorila som. Harry sa mi prestal hrať s vlasmi.

,,Vieš komu hovor. Vy dvaja spolu chodíte." Brii nemôžem klamať.

,,Nikomu to nepovieš." Posadila som sa.

,,Iiiiii! Ja som to vedela!" Skočila medzi nás. ,,Tak ja vám nechám súkromie a pôjdem sa prejsť." Odišla z postele.

,,Nie Bria. Ľahni si a spi. Aj my chceme spať. Že Harry?" Pozrela som naňho.

,,Mmm." Zamrmlal Harry. Bria si ľahla a ja tiež. Schúlila som sa do klbka a snažila som sa zaspať.

3:39

Nespím. Nemôžem zaspať. Harry a Bria už dávno spia. Jemne som šťuchla do Harryho. Nič sa nestalo.

,,Harry." Šepla som. Harry sa otočil ku mne. Niečo zamrmlal, no nič som mu nerozumela.

,,Harry." Drgla som doňho.

,,Ano?" Otvoril oči.

,,Nemôžem spať." Posadila som sa a oprela som sa o čelo postele. Harry si dal hlavu do môjho lona.

,,Ani ja som najskôr nemohol spať." Povedal potichu aby nezobudil Briu. ,,Skús myslieť na niečo pekné."

,,V mojom živote sa moc pekných vecí nesta–" Nedopovedala som. Začal mi zvoniť mobil.

Call from Kiki ^^

Zdvihla som to.

,,Ahoj, prepáč, že som sa dlho neozvala. Mala som plné ruky práce."

,,Kika... Sú štyri hodiny ráno. Som v Paríži..." Snažila som sa udržať vážny tón.

,,Nevedela som. Prepáč." Zasmiala sa.

,,Nejaké novinky?" Spýtala som sa.

,,Plné ruky práce s návrhmi atď. Však vieš. A ty?"

,,No... Viem, že vieš držať jazyk za zubami. Ale poviem ti to až sa stretneme."

Mr. Bad- h.s [SK]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora