One week later
Týždeň ubehol ako voda. Ja a Bria sa maximálne tak pozdravíme. Alebo len mlčky prejdeme okolo seba.
Akokoľvek sa snažíme niečo povedať nejde to. Sasha a Adrian vedia, čo sa stalo. Sasha ako inak sa to snaží vyriešiť.
Teraz je ráno a ja nedokážem vstať z postele. Niekto jemne zaklopal na dvere. Otvorili sa. Do izby vošla Sasha.
,,V poriadku?" Sadla si na moju posteľ.
,,Nie." Šepol som. Sasha si povzdychla. Začal mi zvoniť mobil.
,,Áno Paul?" Paul je môj manažér.
,,Ahoj, mám pre teba jednu ponuku. Môžeš si spraviť dovolenku v Paríži. No mám dve miesta. Vezmi niekoho so sebou."
,,Nemám koho..."
,,Niekoho si zožeň. Zavolaj." Zložil. Hodil som mobil vedľa seba. Toto nemá cenu.
,,Asi pôjdem domov..." Posadil som sa.
,,Harry ja ťa potrebujem." Zastavila ma.
,,Máš Adriana." Vstal som.
,,Ak je to kvôli Brii tak..." Nedokončila.
,,Nie je to kvôli nej!" Zvýšil som hlas viac ako som chcel. Sasha na mňa vyľakane pozerala.
,,Ah." Sadol som si späť a hlavu som si dal do dlaní. Sasha ma začala hladiť po chrbte.
,,Harry." Objala ma. To najviac potrebujem. Hlavne od Sashi.
,,Sasha potrebo-" Nedokončil Adrian. ,,Stalo sa niečo?"
,,Nechal by si nás prosím chvíľu osamote?" Spýtala sa Sasha. Adrian prikývol a odišiel. Sasha vstala a šla zatvoriť dvere.
Sadla si na mňa obkročmo. Bol to šok, keďže má Adriana.
,,Pozri sa na mňa." Prikázala mi. Hľadel som na svoje ruky. Vzala moje ruky do jej. ,,Prosím."
Pozrel som na ňu. Milo sa usmievala.
,,Povedz mi, čo sa stalo. Vieš, že mi môžeš veriť." Povedala a ja som hlavu zaboril do jej ramena.
Stále mám pred očami ako Damiana triaslo. Je to ako živá nočná mora. Udrel som niekoho kto má epilepsiu. A nechal som ho tam. Nechal som ho trápiť. Ľudia okolo neho prechádzali. Nikto mu nepomohol. Ja som utiekol.
Trasľavo som sa nadýchol. Mňa to všetko tak moc mrzí. Všetko, čo som spôsobil Sashi. A všetko okolo toho. A najviac bolí, že ona nevie, že ju milujem.
,,Kurva, Adrian!" Zvreskla zdola Bria. Sasha sa odtiahla a obaja sme vstali.
Otvorili sme dvere a rýchlo sme šli po schodoch. Všimol som si ako Bria sedí v kuchyni a plače.
,,Čo sa tu stalo?" Spýtala sa Sasha.
,,Povedz svojmu milovanému nech mi dá konečne pokoj!" Hlasno sa rozplakala a bežala do izby. So Sashou sme stihli uhnúť.
,,Adrian?" Zakričala Sasha. Všetko sa kazí. Všetko začína byť zle. Sasha šla dole a ja hore. Ona šla za Adrianom a ja za Briou.
Zaklopal som na dvere jej izby.
,,Daj mi pokoj." Ozvalo sa spoza dverí.
,,Tu Harry." Oznámil som jej. Oprel som sa o dvere. Dlho sa nič nedialo.
Bolo počuť cvaknutie kľúčiku a následne sa otvorili dvere. Bria si držala líce. Vošiel som dnu.
Zamračil som sa a dal som jej preč ruku. Má tam odtlačok cudzej ruky.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Mr. Bad- h.s [SK]
Фанфик,,Nenávidím ťa!" Skríkol. ,,Bojím sa ho" Šepla. Ona- Hanblivá a plachá On- Arogantný a drzí Čo sa stane ak rodičia pošlú na prázdniny svoju dcéru Sashu k bohatej tete, ktorá býva v L.A v obrovskej vile. Čo sa stane ak sa obaja stretnú. Ona ako obyč...