Ella sedela pred barom. Prosím nech je to niečo dobré. Sadla som si oproti nej.
,,Pozri... O mesiac sa končia prázdniny. A chcela som aby si išla do školy." Pri slove škola som sa zarazila.
,,P-počkaj, do školy ako do novej školy?" Vypleštila som oči.
,,Áno, do novej." Ruky si zložila na stôl.
,,Ale... J-ja... S Kikou chodíme spolu do školy od základnej. Od prvej triedy. Bez Kiky všetko pokašlem." Na prst som si namotala prameň vlasov.
,,Prepáč Sasha, ale musíš. Mamina a ocino by to tak iste chceli." Smutne na mňa pozrela.Povzdychla som si.
,,Tak dobre" Mierne som sa usmiala. Ella sa usmiala tiež.
One month later
,,Vstávame." Počula som Ellin hlas. Jedným okom som na ňu pozrela. ,,Máš 15min. Harry tu bude každú chvíľu." Dodala a chcela odísť no zastavil ju môj hlas.
,,Ako to myslíš, že Harry" posadila som sa.
,,Zvezie ťa do školy, Henry nemôže on zvezie mňa na prehliadku. A keď som volala chalanom tak povedali, že Harry pôjde rád. " Zasmiala sa a odišla. Nenávidím rána. A jazdy s Harrym v jeho aute. A nových ľudí. A školu. Ah! Prečo nemôžem ešte spať. Prezliekla som sa. Dala som si len legíny a tričko. Je síce september no je teplo. Vlasy som si len očesala a nechala som ich rozpustené. Niekto zatrúbil. Pozrela som z okna. Harry sa opieral o auto. Zhlboka som sa nadýchla. Vzala som si batoh a mobil. Obula som si biele balerínky a bežala som dole. Rozlúčila som sa s Ellou a vyšla som z domu. Harry už sedel v aute. Sadla som si vedľa Harryho.
,,Nechcel by som ísť do školy" Zasmial sa. Posmieva sa mi? Nijak som na to nereagovala. Oprela som sa o okníčko a sledovala som cestu. ,,Nebuď hneď urazená" Zamrmlal.
,,Vieš, ono to nie je ľahké ísť do školy kde nikoho nepoznáš." Ani som naňho nepozrela. Stejnak sleduje cestu.
,,Poznám ten pocit. Tiež som sa na začiatku s chalanmi nepoznal" Povedal povzbudivo.
,,Mám strach" Povedala som sklesnuto.
,,Ty? Sasha Lange neter najznámejšej modelky? Ty, ktorá sa dostala od vraha? Ty sa bojíš školy?" Zvýšil hlas.
,,Áno mám strach. Na začiatku niečo poka-" Nenechal ma dohovoriť.
,,Zoznámiš sa s novými ľuďmi. Neboj sa ty ničoho." Postrapatil mi vlasy. Upravila som sa a čakala som kedy už zastaneme. Harry zastal pred obrovskou budovou. Škola.
,,Veľa šťastia" Harry sa otočil na mňa.
,,Ty nejdeš so mnou?" Hľadela som na neho.
,,Sorry, ale ja nemôžem. Vieš si to predstaviť"Prehrabol si vlasy.
,,Oh jasné. Zabudla som" Vystúpila som z auta.
,,Zavolaj mi keď skončíš" Usmial sa. Prikývla som a zabuchla som dvere. Zhlboka som sa nadýchla. Práve som vstúpila na pozemok smrti. Som naozaj nervózna. Cítim sa akoby na mňa každý pozeral.
..Hej Wilson!" Počula som a vrazila som do niečiej svalnatej hrude.
,,Do riti! Prepáč." Odtiahol sa odo mňa naozaj pekný a svalnatý chalan. Hľadela som na neho ako na stvorenie.
,,Wilson pohni!" Okríkol ho niekto.
,,Veď idem" Usmial sa na mňa a odišiel. Nie Sasha! Nesmieš sa znovu zamilovať do niekoho koho dobre nepoznáš. Vošla som do školy. Bože, ešte viac ľudí ako vonku tu je. Vošla som do riaditeľne.
CZYTASZ
Mr. Bad- h.s [SK]
Fanfiction,,Nenávidím ťa!" Skríkol. ,,Bojím sa ho" Šepla. Ona- Hanblivá a plachá On- Arogantný a drzí Čo sa stane ak rodičia pošlú na prázdniny svoju dcéru Sashu k bohatej tete, ktorá býva v L.A v obrovskej vile. Čo sa stane ak sa obaja stretnú. Ona ako obyč...