24. Part

2.5K 102 0
                                    

Sme na ceste na lestisko. Ja samozrejme v Harryho veciach. A bez topánok. Pripadám si ako bezďák. Pozrela som na Harryho. Naozaj sa sústredil na cestu. Mal nepokojný výraz. Sem tam sa mračil inokedy mal zas obočie až na Marse. Dorazili sme pred letisko. Ľudí je tu hrozne moc. Harrymu zazvonil mobil. Niečo vytelefonoval a vystúpil z auta. Vzal kufor a za ruku ma potiahol na letisko. Auto tam nechal a o chvíľu si poň niekto prišiel.

,,Ummm... Harry Styles. Mám to tu, ale váš let je bohužial až o hodinu" Milo povedala letuška. ,,Má meškanie kvôli počasiu" Snažila sa povedať povzbudivo no Harry už naberal červenú farbu.

,,To nevadí, počkáme" Usmiala som sa a Harryho som potiahla z rady.

,,Čo to dočerta robíš?" Vytrhol sa mi a zamračil sa.

,,Spravil by si divadlo" Sadla som si na sedačku.

,,Hodinu chceš sedieť na zadku?" Nadvyhol jedno obočie div, že mu neodletelo na zadok. Tá predstava, že by tu lietalo Harryho obočie. Musela som sa nad tým zasmiať.

,,Na čom sa smeješ?" Pozrel si na tričko, či tam niečo nemá.

,,Ale nič." Pretrela som si oči. Som nevyspatá a najradšej by som zaspala aj tu na sedadle.

,,Pôjdeme ti kúpiť nejaké lacné oblečenie" Podal mi ruku. Pokrútila som hlavou.

,,Nevstanem, bolia ma nohy" Harry si povzdychol a sadol si na sedadlo vedľa mňa. Oprela som sa o jeho ruku.

,,Nezaspi tu" To bolo posledné čo som počula. Ponprila som sa do ríše snov. Zobudila som sa na to, že do mňa niekto drgá.

,,Lietadlo je tu o päť minút" Oznámil mi Harry. S ťažkým povzdychnutím som vstala a následovala som Harryho k lietadlu. Nastúpili sme. Jasné... V Harryho súkromnom lietadle nesmú chýba sexy letušky. Tri celkom. Harry mi nechal miesto pri okníčku. Znudene si sadol vedľa mňa. To mu až tak vadím? Nasadil si sluchatka a hľadel do uličky. Opäť som sa oprela o jeho ruku. Jeho svaly sú ako dosť tvrdý vankúš, ale dá sa to prežiť. Jejho ruku som objala a spokojne som zaspala.

Niekto ma hladil po chrbte. Ten niekto bol Harry. Asi nevie, že nespím. Nebudem mu to kaziť. Povzdychol si. Celkom sklesnuto. Akoby ho niečo trápilo. Uvolnila som stisk. Nedal preč ruku. Odhrnul mi vlasy z tváre. Naozaj opatrne. Cítila som na sebe jeho pohľad. Potom sa dotkol môjho zraneného obočia.

,,Prečo práve ty" Šepol tak aby ma nezobudil. ,,Najradšej by som to všetko schytal za teba" Jemne mi chytil ruku. Som jediná kto tu Harryho nechápe? Tak najskôr po mne kričí a teraz toto. Nemôže byť proste milý na každého? Je divný, no mám ho rada. Ešte chvíľu som počúvala jeho sladké slová o tom ako sa mal keď som tu nebola a potom som opäť zaspala.

,,Sasha vstávaj" Drgal do mňa Harry. Konečne som si pospala aj keď na sedadle v lietadle. Vyšli sme na letisko. Všetci po mne pokukovali. Harry si povzdychol a chytil ma za ruku. Harry si zanadával.

,,Musíme ísť peši" Pozrel na mňa. To má byť žart?! Ja som v jeho boxerkách a tričku. Vyšli sme z letiska. Pomaly sme kráčali k Elle. Medzi nami vládlo ticho. Pustila som Harryho ruku. Pozrel na mňa, no hneď sa otočil späť. Čo mu dnes je? Mení nálady ako tehotná žena. Asi tri krát mu za cestu spadol kufor. Už chytal nervy a ja som mala chuť mu vziať ten kufor. 

,,Daj, vezmem to" Dotkla som sa kufru. 

,,Nie" Pridal do kroku. Mňa z neho porazí. Je tvrdohlavý a správa sa ako malé dieťa. Sledovala som ho.  Na každej menšej jamke mu kufor poskočil a pretočil sa na druhú stranu.

,,Možno keby si išiel pomalšie a menej naštvane, tak by to išlo lepšie" Zahlásila som. Harry si povzdychol a zastal. Pozrel na mňa. 

,,Som nervózny, Ella ešte nevie, že som ťa našiel." Kufor si prisunul k sebe. Začal prestupovať z jednej nohy na druhú. Chce sa mu čúrať alebo mu je zima, či čo? No nechajme to tak.

,,Ako to, že nie?" Nadvihla som obočie. 

,,Nestihol som to a teraz sa mi naozaj nechce" Stále prestupoval. 

,,Chce sa ti čúrať. Že?" Ticho som sa zasmiala.

,,Uhádla si, čiže by som bol rád keby si pohla zadkom" Potiahol za sebou kufor. To je prípad toto. 

Dorazili sme pred Ellin a taktiež môj dom. Harry zazvonil. Chýba mi moja kabelka kde som mala všetko. Aj tampóny, ktoré najradšej strkám Harrymu do úst. na plné pľúca by som sa zasmiala, keby Ella práve neotvorila dvere. Mám taký dojem, že zabudla dýchať.

,,Iiiii! Sashá!" Celou jej silou ma objala. Bolo to až moc silno a ja som si myslela, že ma každou sekundou rozpučí.

,,Aj ja ťa rada vidím" Povedala som priškrteno. 

,,Všetko mi musíš povedať" Už ma ťahala dnu. Na chodbe zastala a otočila sa na mňa. 

,,Ty máš na sebe Harryho veci?" Skôr ako som stihla niečo povedať, začal Harry.

,,Črola mi ich" Uškrnul sa.

,,Prosím?!" Nadvihla som obočie. Ella sa len smiala. ,,Načo by mi boli tvoje boxerky." 

,,Na oblečenie" Zasmial sa. Pokrútila som hlavou. Nadýchla som sa, že niečo poviem, no opäť ma niekto prerušil. 

,,Sasha?" Otočila som sa. Stáli tam všetci. Teda... Okrem Zayna. 

,,Nie, Hermiona" Chalani sa zasmiali. ,,Môžem už vysvetlovať?" Pozrela som na všetkých. Prikývli a tak som začala. Úplne dopodrobna. Stáli sme tam asi tak  15min. kým som všetko povedala. 

,,No... Aspoň si v poriadku a v bezpečí domova" Povedal Louis. Všetci sa naňho otočili a záporne krútili hlavami. 

,,To je v poriadku. Zvyknem si, že už nebývam v Londýne" Povzbudivo som sa usmiala. 

,,Ak dovolíte pôjdem sa prezliecť." Otočila som sa na odchod. ,,Oh, skoro by som zabudla. Adrian ťa chcel zabiť, ale to už nie je podstatné, Harry" Dodala som a odišla som. Možno že som Harryho vydesila. O to mi šlo. S úsmevom som odkráčala do izby. Vzala som si čisté veci a prezliekla som sa. Harry mi vtrhol do izby.

,,Kôli čomu?" Jednou rukou držal dvere a druhou stenu. Nedalo sa cez neho prejsť.

,,Chcel si mi pomôcť" Otočila som sa mu chrbtom.

,,Sasha! Na momentík!" Okríkla ma Ella. Harry sa ani nehol. Keď už som bola skoro von z izby, tak ma zadržal.

,,Kde je Adrian?" Zamračil sa.

,,Vo väzení" Pustil ma a ja som išla dole k Elle.

Ola!

Napínavý koniec?

Chcela som ešte, že teraz sa budem zaoberať Mr. Bad a potom asi až dopíšem ostatné.

Aňanás ľudia! 🍍

Mr. Bad- h.s [SK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin