Zobudila som na bolesť hlavy a brucha. Harry spí. Spí naozaj divno. Je pokrútený a obíjma ma svojími silnými rukami.
,,Harry zlatko." Drgla som doňho.
,,Mm?" Zamumlal.
,,Pustil by si ma prosím? Bolí ma hlava." Harry uvolnil stisk a dal preč ruky. Posadil sa a pozrel na mňa.
,,Pokojne spi." Uistila som ho a vstala som. Až teraz som si všimla, že mám jeho tričko a moje nohavičky.
Harry si ľahol späť. Zišla som do kuchyne, že si idem dať tabletku, no v to ma začalo napínať.
Pribehla som k drezu a začala som vraciať. Počula som hlasné a rýchle kroky po schodoch a následne ku mne niekto pribehol. Zaprela som sa rukami o linku.
Harry mi dal vlasy za ucho. Skončila som a pustila som vodu. Poriadne som si vypláchla ústa a umyla som drez.
,,V pohode?" Vyľakane na mňa pozeral Harry.
,,To nič nie je. Neboj." Uistila som ho. Myslím, že to nič nie je. Ak to bude pokračovať, tak radšej pôjdem k doktorke.
Okolo nôh sa mi obšmietala veľká guča chlpov.
,,Vezmeš Lady na prechádzku prosím?" Poprosila som Harryho.
,,Budeš v pohode?" Už je s tým otravný. Ale zas ho chápem. Gemma je tehotná a ja som teraz vracala.
,,Budem." Uistila som ho. Harry prikývol a šiel sa obliecť. Dala som Lady ešte papať.
Spravila som si toast a odišla som s tým do obývačky.
,,Tak my ideme." Pobozkal ma na čelo. Len som prikývla, pretože som mala v ústach Toast.
Buchli dvere a Harry odišiel aj s Lady. Vzala som si mobil a pozerala som si instagram. Odkedy som s Harrym pribudlo mi veľa odberateľov. Mám tu jednu fotku a Harrym, na ktorej je celkom dosť hatov. Samozrejme kika, chalani a ich priateľky si ma obraňovali.
Neviem, čo by som bez nich robila.
Opäť ma naplo. Do šľaka, čo je dnes.
Zadržala som to. Ďalej už jesť nemôžem.
Znovu ma naplo. Bežala som do kúpeľne a kľakla som si pred záchod. Zatiaľ nič.
Napísala som Niallovi nech sem rýchlo príde. Mám ho ako tretieho v kontaktoch. Prvá je Kika potom Harry a potom Niall.
Sasha: Niall rýchlo prídi! Je odomknuté.
Niall: Hneď som tam.
Odložila som mobil. Bojím sa, čo mi znovu je. Stále ma nadrapuje.
,,Kde si?" Skríkol Niall.
,,Kúpeľňa!" Odkričala som mu.
Dvere na kúpeľni takmer odleteli. Pribehol ku mne Niall.
,,Kde je Harry?" Spýtal sa ma zatiaľ, čo ma hladil po chrbte.
,,Vonku s La–" Nedopovedala som, pretože som sa okamžite otočila na misu a začala som vraciať.
,,Zavolám mu." Oznámil mi a vytočil Harryho číslo. Mobil začal zvoniť v obývačke.
,,Naozaj si ten magor so sebou nevzal mobil?" Naštval sa Niall.
Odišiel. To ma tu nechá zomrieť? Pribehol sem späť. Šla som si vypláchnuť ústa.
,,Obleč sa, pôjdeme k doktorke. Rozhodne ťa tu takto nenechám." Prikázal mi Niall.
YOU ARE READING
Mr. Bad- h.s [SK]
Fanfiction,,Nenávidím ťa!" Skríkol. ,,Bojím sa ho" Šepla. Ona- Hanblivá a plachá On- Arogantný a drzí Čo sa stane ak rodičia pošlú na prázdniny svoju dcéru Sashu k bohatej tete, ktorá býva v L.A v obrovskej vile. Čo sa stane ak sa obaja stretnú. Ona ako obyč...