14. Part

2.7K 107 3
                                    

Harry

Snažil som sa jej na všetko drzo odpovedať. Podarilo sa a ja som ju strápnil aspoň pred chalanmi. Všetcia sa smiali a keď som uvolnil stisk, rozbehla sa do izby. Začnem jej hlúpu hru hrať tiež. Nájdem si nejakú cicušku a budem o nej pred ňou rozprávať a aby nebolo málo budem naozaj zlý. Škeril som sa nad svojim plánom. Jeniffer by do toho iste šla, aj tak jej ide len o to aby so mnou spala a aby sa mohla ukazovať s kým chodí s akou celebritou. Neváhal som a zavolal som jej.

,,Ahoj baby čakám pred Ellinym domom, zastav sa"

,,Budem tam miláčik."

Na Jen niečo naozaj je, okrem tony make-upu.

,,Príde Jen, čiže preč" Ukázal som na ich izby.

,,Ideme do kinosály" Oznámil Louis a všetcia sa vybrali jeho smerom. Vyšiel som z Ellinej vili a išiel som čakať Jen. Úprimne viac sa mi páčilo keď Sasha držala hubu. Zastavilo tu strieborné BMW. Vystúpilo z neho vyššie dievča od Sashy a ešte mala opätky. Mala veľký zadok a prsia. Inak mala blond rovné vlasy a hnedé oči. Mala biele obtiahnuté minišaty.

,,Ahoj miláčik" Zavesila sa mi okolo krku. Bez premýšľania som ju začal bozkávať a pritlačil som ju o bránku.

,,Si sexy" povedal som do bozku. Len sa zachichotala.

Sasha

Naozaj ma takto ponížil? A Niall nič neurobil. Najradšej by som vypadla. Odkedy nie som hanblivá, všetko je inak.

Niečo buchlo akoby to narazilo o bránku. Pozrela som cez okno. No jasné, Harold a nejaké dievča. Ako inak. Chúďa bránka opira sa o ňu toľko umeliny, že aj parapetná doska je z menej plastu ako to dievča.

,,Ahoj" ozval sa za mnou Niall, poskočila som. Len som sa na neho znechutene pozrela a zastrela som.

,,Koho špehuješ?" Uškeril sa a pozrel sa cez okno.

,,Hm... Aha" Zastrel.

,,Sasha čo sa stalo?" Prisadol si ku mne na posteľ.

,,Nič... Ja len že si nič nespravil keď ma tak krásne ponižoval" Ani som na neho nepozrela.

,,A čo som mal spraviť? Bože bol to len vtip" povedal Niall urazene a zvýšil na mňa hlas.

,,Mne to vtipné neprišlo" Postavila som sa.

,,Si hrozná... Bola to sranda hneď sa odúvaš" Zafrflal Niall, opäť kričal. Nikdy na mňa nekričal.

,,Už držím hubu" Vzala som si mobil a chcela som odísť.

,,Sasha počkaj" zachytil ma Niall. Vytrhla som sa a odišla som. Harry a tá pipka tú stále boli.

,,Môžete uhnúť?" obaja na mňa naštvane pozreli.

,,A prečo by sme mali?" Zamračila sa na mňa.

,,Chcem ísť preč a z časti ste na mojom pozemku" Prekrížila som ruky.

,,Baby ja som tu vždy vítaný" Odfrkol Harry. Na toto už nemám nervy. Sotila som do Harolda a uvolnila som si tak cestu. Pred domom som si vytočila Aďa.

,,Aďo?"

,,Ahoj Sasha" povedal milo.

,,Si na hoteli?" chcelo sa mi plakať.

,,Iste, stalo sa niečo? Prídi ak potrebuješ" povedal mierne vydesene.

,,Prídem" zložila som. Zavolala som Henrymu, aby ma odviezol.

Mr. Bad- h.s [SK]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz