Събудих се от кошмара, който сънувах вече не знам от кога. Превърна се в част от ежедневието ми. И след всяка нощ започвах све повече да го приемам и да не му обръщам внимание. Телефонът ми извъня и аз вдигнах.
- Даа?-казах сънено.
- Да не те събудих?-попита Лиса.
- Не.
- Добре. Без теб ми е скучнооо... и не мога да се справя сама с партито за Хелоуин. Но ще дойдеш довечера нали? -попита.
- Изключиха ме от съвета и ме отстраниха от часовете за седмица. Мисля, че и училищните партита също се причисляват към това.- отвърнах.
- Вярно. Но може да се промъкнеш. Кой ще те види в навалицата, а и ще си с кустюм.-каза тя.
- Ти сериозно ли ми казваш да се промъкна на училищното парти?-попитах невярващо.
- Да. А и имам нужда да поговоря с теб. А няма как да се измъкна, така че...
- Ще мина. Изчакай търсят ме на другата линия.-каза и приеха разговора.
- Ало?-попитах.
- Добро утро. Нали не те събудих? -попита Конър и усмивка изгря на лицето ми.
- Не ,не си.
- Добре. Харесваш ли страшни филми?
- Даа. Защо?
- Днес е Хелоуин и си мислех, тъй като сме големи да ходим да събираме бонбони искаш ли да отидем на кино?-попита.
- Чакай! Това среща ли е?-попитах.
- Ако се съгласиш ще бъде.
- Добре. Тогава искам да отида на кино с теб. Но в колко, защото преди това трябва да се отбия до хелоуин партито в училище. Трябва да говоря с най-добрата си приятелка.
- Защо не си на училище?
- Дълга история ,която не е за по телефона.
- Добре. Мога да те взема от училище ако искаш. Чакай, ти имаше кола.
- Всъщност тя се развали, така че нямам. И ще се възползвам от предложеното, благодаря.
- Добре към осем ще мина да те взема. Става ли?-попита.
- Ще се видим в осем.-казах.
- До тогава.
- Чао.- казах и превключих на другата линия.
- С кой говориш толкова?-попита Лиса.
- С Конър. И имам среща.
YOU ARE READING
The Devil's daughter
FantasyЗабравете какво знаете за Господ и Дявола... това съвсем не е цялата истина. Колкото и зъл да е Луцифер, той поне зачита свободната воля. Ерикс обаче е съвсем друго нещо. Най-големият злодей, познат на човечеството, крои планове да завземе Ада и да...