20♧

1.4K 96 48
                                    

Camila

Senin suçun değil Lauren. Bunu saklamayı kendisi tercih etti. Nereden bilebilirdin ki?

Elimi uzatıp kucağımdaki başını çevirdim ve alnına küçük bir öpücük kondurdum. Kıvrılan dudakları benim de gülümsememe neden olmuştu. Daha sonra bunun gerçek bir gülümseme olmadığını fark ettim. Acı çektiğini görebiliyordum. Ally'nin yanında olamadığı için kendisini suçluyordu. İç çekip başını iyice bacağıma gömdü. Ellerimi saçlarının arasından geçirdim ve arkama yaslandım.

Nasıl acı çektiğini göremedim Camila? O benim her anımda yanımdayken ben onun nasıl yanında olamadım? Bana göstermesine gerek yoktu. Ben anlayabilirdim. Anlamam gerekirdi.

Omuzlarının sarsılmaya başlamasıyla birlikte ellerimi omuzlarına getirip sıktım. Ağlamasını istemiyordum. Onu bu halde görmek canımı yakıyordu. Eğilip saçlarına küçük bir öpücük kondurdum.

O iyi olacak Lauren. Biliyorsun, şuan uyuyor ve uyandığında herşey eskisi gibi olacak.

Başını iki yana sallayıp kucağımdan kalktı. Saçlarını düzeltip burnunu çekti ve başını Ally'nin yatağına çevirdi. O gün Ally bayıldığında ne yapacağını bilememiş olmalıydı. Eğer orada yakalanmış olsalardı şuan ikisi de tek kişilik hücrede olacaktı. Artık daha dikkatli olmanız gerekiyordu. Onu kucağında hücreye kadar taşımıştı. İçeri ilk girdiğinde çok korkmuştum. Gözleri kıpkırmızıydı, elleri titriyordu. Ally'i yatağa bırakır bırakmaz koşarak hücreden çıkmıştı. Peşinden gitmek istemiştim ama Ally'i o halde bırakamazdım.

Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Ben kendimi suçlamaya devam edeceğim.

Elimi uzatıp yatakta duran elini kavradım.

Ama artık onun her anında yanında olabilirsin değil mi? Bunu telafi edebilirsin. Sana ihtiyacı var ve senin toparlanman gerekiyor.

Başını bana çevirip gülümsedi. Dudakları kımıldamamıştı bile ama ben gülümsediğini anlamıştım. Buruk bir gülümsemeydi bu. İnsanın canını yakıyordu. Onun içimi dolduran kahkahalarını özlemiştim. Ardından başını eğip ellerimize baktı. Bir şeyler mırıldanarak dudağına götürdü ve uzun bir süre öptü.

Sen olmasaydın ne olurdu biliyor musun? Ayaklarım olmazdı. Koştuğumu sanırken, bir adım dahi atamazdım. Kendi etrafımda dönüp dururdum ve en azından ilerleyebiliyorum diye mutlu olurdum. Hayatımın asla tam olmayacağını bilirdim. Ve bu dünyada merakla seni arardım. Kimi aradığımı bilmesem bile.

Şuan onu deli gibi öpmek istiyordum. Dokunuşları bile çıldırmama neden oluyordu.

Bana çok iyi geliyorsun.

Gülümsediğinde kendime hakim olamayıp ona doğru yaklaştım ve dudağından öptüm. Beni iterken etrafına bakıyordu. Kızarmıştı, çok güzel görünüyordu.

Çatıda olsaydık biraz yaramazlık yapabilirdik. Ama şuan buradayız.

Eliyle hücreyi işaret etti.

*********

Elena Posey, Normani Kordei, Joey Clifford, Camila Cabello, Joanna McCain ve Lauren Jauregui. Ziyaretçileriniz var.

Demir kapının gürültüsüyle birlikte gözlerimi araladım ve hafifçe kırptım. Her ziyaret gününde ziyaretçim olmak zorunda mıydı? Veronica'nın geldiği günü hatırladım ve dişlerimi sıkıp doğruldum. Ayaklarımı soğuk zeminde adeta sürükleyerek kapıya kadar geldim ve Lauren'a baktım. Çoktan çıkmış olmalıydı. Veronica gelmiş olamazdı değil mi? Odaya geldiğimizde gardiyan kapıyı itip geçmemiz için kenara çekildi. Lauren'ı hala görememiştim. Onu aramayı bırakıp içeriye girdim ve kimin gelmiş olabileceğine baktım. İleride bana el sallayan kişiye gözlerimi kısıp baktım. İçerideki yoğun ışık yüzünden gözlerim acımıştı. Adımlarımı o tarafa yönlendirip ellerimle gözlerimi ovdum. Masanın yanından geçerken elime değen sıcak elle birlikte irkildim ve olduğum yerde durdum. Lauren sarı saçlı arkadaşıyla birlikte oturuyordu. Bana bakıp göz kırptı ve ağzını 'Çok güzelsin' şeklinde oynattı. Sarı saçlı arkadaşı ona bakıyor gibi görünmüyordu, çantasında bir şeyler arıyordu. Boynumu çekip dudaklarıma hızlı bir öpücük kondurdu ve anında yerine geri oturdu.

Abla!

Gözlerim dolarken koşarak Sofia'ya doğru ilerledim.

Ah, tanrım. Çok büyümüşsün.

Olduğum yerde eğilip ona sarıldım. Hala aynı kokuyordu. Derin bir iç çekip dolan gözlerimi sımsıkı kapattım. Önünde ağlamamam gerekiyordu. Onu kaldırıp olduğum yerde çevirdim ve yere indirdim.

Seni çok özledim.

Gülümseyerek saçlarına bir öpücük kondurdum ve elini tutup masaya doğru çekiştirdim.

Annem ve babam neredeler bebeğim? Kiminle geldin?

Başını iki yana sallayıp çevirdi ve boştaki elini salladı.

Veronica ablayla beraber geldim. Beni okuldan aldı.

Başını kaldırmamla Veronica'yla göz göze gelmem bir olmuştu. Onu nasıl fark edemediğimi anlamamıştım. Lauren'la öpüştüğümü görmüş olabilir miydi? İfadesiz bir şekilde bana bakarken ayağa kalktım.

O kadın abimin katili değil mi Camila?

Kaşlarımı çatarak ona doğru ilerledim.

Neden bahsediyorsun?

Kollarını göğsünde birleştirip sinirle nefes verdi. Boynundaki damarlar belirginleşmişti. Ardından bana doğru ilerledi ve yakamdan tutup çekiştirdi.

Öpüştüğün kadın abimin katili değil mi?

Yutkunup bakışlarımı kaçırdım. Lauren bu tarafa bakmıyordu. Sikeyim, şimdi ne yapacaktım? Lauren'la birlikte olmaktan utanmıyordum. Ona aşıktım ama bu nişanlımın katili olduğu gerçeğini değiştirmiyordu.

Kardeşini özlemişsindir diye sabah erken kalkıp okuluna gittim. Sırf onu gör diye. Ama sen, sen nasıl bunu yaparsın? Sikeyim o kadın abimin katili Camila. S-sen lezbiyen bile değilsin. Bu.. bu iğrenç. Lanet olsun.

Beni hızlı bir şekilde itip sırtımı duvara dayadı. Canım yanmıştı, ağzımdan kaçan küçük inlemeye engel olamadım. Ağlamaya başlamıştı. Tekrar üzerime atladı ve kollarımdan tutarak beni sarsmaya başladı.

O seni deli gibi seviyordu. Ama sen.. sen onu kaç defa aldattın? Onunla nişanlıyken de bu kadınla mı birlikteydin?

Artık bağırmaya başlamıştı. Sofia da yanımıza gelmişti. Veronica'nın gözleri kızarmıştı. Sinirle nefes alıp vermeye başlamıştı. Beni hızlı bir şekilde duvara itip sol yanağıma bir tokat attı. Ne olduğunu anlayamamıştım. Elimi yanağıma götürdüğümde elime gelen ıslaklıkla birlikte şaşırdım. Ne zaman ağlamaya başlamıştım? Gardiyanın teki Sofia'yı kucağına alıp çıkışa doğru götürdü. O da ağlıyordu. Kalbime saplanan acıyla birlikte iki büklüm oldum ve yere çöktüm. Ayaklarım artık beni taşıyamıyordu, ayakta duramıyordum. İki tane gardiyan da Veronica'yı çıkışa doğru sürüklüyordu.

Bunu ödeteceğim! Ailen acaba biricik kızlarının nişanlısının katiliyle birlikte olduğunu öğrense ne yapar? Bir kadınla!? Sana bunu çok kötü ödeteceğim Camila!

Fall Apart | CamrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin