_1_

11.7K 627 7
                                    

[Zawgyi version]

ဝရံတာတြင္ ရပ္ကာ အေဝးကို ေငးေနေသာ Baekhyun ကိုေငးၾကည့္ေနမိတယ္ ... ေနေရာင္ျဖာေနေသာေၾကာင့္ နဂိုအသားအေရက ပိုၿပီးေဖြးေနသေယာင္ ... မ်က္လံုးအိမ္က်ဥ္းက်ဥ္းေလးကို ကာရံထားတဲ့ မ်က္ေတာင္ေလးေတြကအစ ဆြဲေဆာင္မႈရွိလြန္းလွသည္ .... Baekhyunရဲ႕ဆံပင္ အိအိေလးကို ကၽြန္ေတာ္ကိုင္ၾကည့္ဖူးသည္ ... ပိုးသားေလးေတြလိုပဲ ..... ။

"သားတို႔ေရ ... ထမင္းစားမယ္ "

ေအာက္ထပ္ကေအာ္ေခၚသံေၾကာင့္ ဒီဘက္လွည့္လာၿပီး ...

"Chanyeollie .. ထမင္းစားမယ္ေလ Omma ေခၚေနၿပီ "

ေရွ႕ကေနေျပးဆင္းသြားေသာ သူ႔ကိုၾကည့္ရင္း ကၽြန္ေတာ့္ရင္ေတြ တဒိန္းဒိန္းခုန္ေနသည္ .... ကၽြန္ေတာ္ရူးေနၿပီလား ?

"သားႀကီး ထည့္စားေလ ... လူေကာင္ေလးက ေသးလိုက္တာ သားငယ္ေတာင္ မင္းထက္ထြားေနၿပီ "

သူကစပ္ၿဖီးၿဖီးလုပ္ရင္း ကၽြန္ေတာ့္ကိုၾကည့္တယ္ .... သူကသိပ္အစားနည္းတာ ... အဲ့ဒါေၾကာင့္လည္း သူ႔ကိုအငယ္လို႔ထင္ၾကတာေနမွာ .. လူေကာင္ေသးလို႔ေလ .... ။ထမင္းစားၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အခန္းထဲဝင္ၿပီးသာ လွဲေနလိုက္တယ္ .... ။မၾကာဘူး သူဝင္လာၿပီး .....

"Chanyeollie ... ငါ Kyungsoo တို႔နဲ႔သြားေတြမလို႔ .... လိုက္ဦးမလား ? "

သူ႔အေမးကို ေခါင္းသာခါျပလိုက္သည္ ... ကၽြန္ေတာ္အခုဘယ္မွသြားခ်င္စိတ္မရွိပါ ...

"အာ့ဆို ေရသြားခ်ိဳးလိုက္ဦးမယ္ "

ဂလု !!

ေျပာေျပာဆိုဆိုနဲ႔ အက်ႌဆြဲခၽြတ္ပစ္လိုက္တဲ့ သူ႔ေၾကာင့္ တံေတြးအလ်င္အျမန္ မ်ိဳခ်လိုက္ရသည္ ... Six pack ႂကြက္သားေတြမရွိေသာ ဗိုက္သားခ်ပ္ခ်ပ္ကို ေျပးကိုက္ခ်င္စိတ္က ထိန္းမရ ... ကၽြန္ေတာ္ေခြးရူးျပန္ေနတာမ်ားလား ?? ညဝတ္ေဘာင္းဘီနဲ႔ ေရခ်ိဳးခန္းဝင္သြားတာကိုပဲ ေက်းဇူးတင္ရမလို .. မဟုတ္ဘဲခၽြတ္ခ်သြားရင္ ႏွလံုးရပ္ၿပီးေသမွာက ဒီကအေကာင္ .... ။သူေရမိုးခ်ိဳးျပင္ဆင္ၿပီးေတာ့ ကုတင္ေပၚမွာ စာအုပ္ဖတ္ေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ေဘးကို ဝင္ထိုင္ရင္း ....

"စိတ္ေကာက္ေနတာလား ? မ်က္ႏွာကလဲနီလို႔ "

ပါးကိုလိမ္ဆြဲၿပီး လာက်ီစယ္ေနေတာ့ ကလိကလိနဲ႔ရင္ထဲမွာ ....

Out Of The BromanceWhere stories live. Discover now