လူေတြရဲ႕စိတ္ကလည္းထူးဆန္းတယ္... ဘာမဟုတ္တဲ့ စြပ္စြဲခ်က္ေတြအတြက္ ထိုးႏွက္ခဲ့ၾကၿပီး ဘာမဟုတ္တဲ့ အလိမ္အညာ စကားကိုလည္း ယံုျပန္တယ္... ထားပါ... ဒါကလည္း Baekhyunee အတြက္အက်ိဳး႐ွိသြားခဲ့တယ္ေလ... Come back လုပ္ခါနီးမွ ျပသနာကတက္လို႔ Agency က ဘာလုပ္ရမွန္းမသိျဖစ္ေနခဲ့တာ... အခုေတာ့ အဆင္ေျပသြားပါၿပီေလ...
"ထူးထူးဆန္းဆန္းေနာ္... လူစံုေအာင္ စုထား ဝိုင္းမယ္ေလး ဘာေလးနဲ႔... "
"ေအးေလ... အခုေတာ့ ဘာမွမေသာက္ပဲ ထိုင္ၾကည့္ေနပါေရာလား? "
အဲ့လိုေကာင္မ်ိဳးေတြကို သူငယ္ခ်င္းေတာ္ထားရတာ ကြၽန္ေတာ့္ဘဝမွာ အေတာ္ေလး ေပ်ာ္စရာေကာင္းခဲ့သည္...
"Baekhyun အဆင္ေျပတယ္မလား? သူ idol ျဖစ္သြားကတည္းက မေတြ႔ရေတာ့ လြမ္းလိုက္တာ... "
Kyungsoo လည္း သူ႔သူငယ္ခ်င္းကို လြမ္းမွာေပါ့ေလ...
"Yifan... မင္းရဲ႕မေဟသီေရာ? "
"အမေလး... သူမ႐ွိလို႔ ငါအခုကဲလို႔ရတာေပါ့... မိသားစုနဲ႔ ခရီးသြားတယ္ေလ... လြတ္လပ္ေရးေပါ့... အဟီးဟီး "
Yifan ဆိုသည္မွာလည္း အသက္ေတြႀကီးၿပီး အထက္တန္းသာၿပီးသြားတယ္.. ပံုစံနဲ႔အခ်ိဳးက ဒီတိုင္းပဲ... သူ႔ရဲ႕ စကားမ်ား မေဟသီ မပါလာတာပဲ ေက်းဇူးတင္ရမလို.. မဟုတ္ရင္ ေဘးကေန စကားနာထိုးေနဦးမွာ...
"မင္းတို႔ တကၠသိုလ္တက္ဖို႔ စဥ္းစားၿပီးၿပီလား? "
"အခုထိေတာ့ မေသခ်ာေသးဘူး... ဘာတက္ရမွန္းကို မသိဘူး... Tao ကေတာ့ ဟိုဟာယူ ဒီဟာယူနဲ႔ ေမဂ်ာေတြ ခြဲေနတာပဲ.. ငါတက္ရမယ့္ တကၠသိုလ္မွာ သူေျပာတဲ့ ေမဂ်ာက ပါဦးမွေလ... "
Yifan ေလးခမ်ာ ရည္းစားေလးတစ္ေယာက္ထားမိပါတယ္ ညည္းတြား ေနလိုက္တာ ၾကားမေကာင္းဘူး...
"ငါကေတာ့ တိေမြးကု ပဲယူမွာ... ငါ့အိမ္က ကေလးတစ္သိုက္အတြက္ ငါက hero ျဖစ္မွရမွာ ဟဲဟဲ "
Jongin ကေတာ့ တိရစာၦန္ ခ်စ္တတ္သူပီပီ သူ႔ေခြးေတြအတြက္ပါ စဥ္းစားၿပီး တိေမြးကု လိုင္းသြားမယ္ဆိုပဲ..
"တကယ္ေတာ့... ငါမင္းတို႔ကိုေျပာစရာ႐ွိတယ္...... "
×××××
"မေတြ႔တာၾကာၿပီေနာ္ Hyung... "
YOU ARE READING
Out Of The Bromance
Fanfiction[Zawgyi × Unicode version] ငါတို႔ၾကားထဲမွာ ကာထားတာ နံရံမဟုတ္ပါဘူး... တံခါးတစ္ခ်ပ္ပါ... မင္းအခ်ိန္မေရြးထြက္လာခဲ့ပါ... ငါေစာင့္ေနမယ္... ညီအစ္ကိုဆိုတဲ့ ပတ္သတ္မႈရဲ႕ အျပင္ဘက္မွာေပါ့...