_22_

1.9K 233 5
                                    

"Chanyeol ah.... "

ကြၽန္ေတာ့္ Studio ေ႐ွ႕မွာ ေစာင့္ေနတဲ့ Manager hyung ေၾကာင့္ အနည္းငယ္ေတာ့ အံ့ျသသြားမိသည္... Fan meeting ၿပီးတဲ့ထိ ဒါမွမဟုတ္ Baekhyunee ဘက္က ဆက္သြယ္လာတဲ့ထိ အဆက္အသြယ္မလုပ္ပဲ ေနရတာေၾကာင့္ပါ...

"ဘာျဖစ္လို႔လဲ Hyung? "

"ဒီမွာေလ ... မင္းတို႔ Dating ကို ပံုေတြနဲ႔ပါတက္လာတယ္ .... media ကို သိတယ္မလား? တခါမွ မလြဲဖူးေတာ့ အားလံုးက စိတ္ဝင္စားေနၾကတယ္ .... မနက္ျဖန္ပဲ Fan meeting ကို ... "

"ဘာမွေျဖ႐ွင္းမေနပါနဲ႔... မသိသလိုပဲေနပါ လို႔ သူ႔ကိုေျပာေပးပါ "

အခုခ်ိန္မွာ အမွာစကားပါးရံုကလြဲပီး ဘာမွမတတ္ႏိုင္လို႔ပါ....
**********
"Oh! လန္႔လိုက္တာ... ဘယ္လိုေရာက္လာတာလဲ ? Fan meeting ေရာ အဆင္ေျပလား? "

အိမ္ျပန္ေရာက္လို႔ မီးဖြင့္လိုက္တယ္ ဆိုရင္ပဲ ဆိုဖာမွာ မမွိတ္မသုန္ထိုင္ေနတဲ့ Baekhyunee ေၾကာင့္ လန္႔သြားရၿပီး ဘယ္လိုမ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ရမလဲ ေတြးမိတယ္... ေတာင္းပန္စကားအတြက္ အခ်ိန္တိုင္း စဥ္းစားခဲ့ေပမယ့္ တကယ္တမ္းေတြ႔ေတာ့ ဘယ္ကစေျပာရမွန္း မသိတာမို႔... အရင္လိုပဲ စကားစျမည္ စေျပာလိုက္ပါတယ္....

"အင္း ........... Fan ေတြရဲ႕ မ်က္ႏွာ ... သူတို႔ရဲ႕စကား ... သူတို႔ႏွလံုးသားကို ငါျမင္လိုက္ရတယ္ ... "

"ေျသာ္... "

အင္အားျပတ္လတ္ေနတဲ့ပံုစံနဲ႔ ေျပာေနတဲ့ သူ႔ေၾကာင့္ သတိထားကာ ေျပာရေတာ့မယ့္ အေနအထားျဖစ္သြားတယ္ ...

"ငါပင္ပန္းေနၿပီ...  ငါ့ကိုတိုက္ခိုက္တာေတြကို ေတာင့္ခံႏိုင္ေပမယ့္ ငါခ်စ္တဲ့သူေတြ ငါ့ကိုခ်စ္တဲ့သူေတြ တိုက္ခိုက္ခံရတာ.. မ်က္ရည္က်ရတာ ငါမခံစားႏိုင္ဘူး... အခုအရမ္းကို စိတ္႐ႈပ္ေထြးေနၿပီးေတာ့ ငါခ်ထားတဲ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္တစ္ခုကို လာေျပာျပတာ "

Baekhyunee ရဲ႕ မ်က္ႏွာကိုသာ ၾကည့္ေနမိသည္... ဘာအေၾကာင္းမွန္းမသိေပမယ့္ စိတ္ထဲေလးေနမိသည္....

"ငါတို႔ေတြ .......... အရင္ကအတိုင္း ညီအစ္ကိုလိုပဲ ေနၾကရေအာင္ "

"ဘာ!!!!!! မင္းပင္ပန္းေနတာ သိပါတယ္.. ဒါမယ့္ ဒါကေတာ့ မဟုတ္ေသးဘူးေလ... မင္းငါ့ကိုခ်စ္တာ ငါသိတယ္... "

Out Of The BromanceWhere stories live. Discover now