[Zawgyi version]
အိပ္ယာႏိုးေတာ့ ေဘးမွာ သူရွိမေန ... တံခါးဖြင့္သံနဲ႔အတူ ေရခ်ိဳးခန္းထဲကေန ထြက္လာတယ္ ...
"ေဟ့ အိပ္ပုတ္မေနနဲ႔ ထေတာ့ ... ေက်ာင္းေနာက္က်ဦးမယ္ "
ဗီဒိုထဲက ေက်ာင္းအက်ႌထုတ္ရင္း ေျပာလာေတာ့ အိပ္ယာေပၚကဆင္းကာ ေရခ်ိဳးခန္းထဲဝင္လိုက္တယ္ ... ဒီေန႔ အလယ္တန္းေနာက္ဆံုးႏွစ္ အတန္းတင္ စာေမးပြဲေျဖရမွာ .. စာကလည္း ရသလိုလို မရသလိုလိုနဲ႔ ...
မနက္စာစားအၿပီး ေက်ာင္းေရာက္ေတာ့
"ေက်ာင္းေနာက္ဆံုးေန႔က် ဘာလုပ္ၾကမွာလဲ ? "
စကားစလာတဲ့ Jongin ဆီ အၾကည့္ေတြေရာက္လာတယ္ ..
"ငါကေတာ့ ခ်စ္ နဲ႔ Date ခ်င္တယ္ "
ရည္းစားပူပူေႏြးေႏြးရထားတဲ့ Yifan ရဲ႕ အေျဖ ...
"ဘယ္မွာလဲ ? "
"ကစားကြင္းေပါ့ ... ရုပ္ရွင္ၾကည့္ခ်င္လည္း ၾကည့္မွာေပါ့ ... "
ဒုတိယေျမာက္ ေမးခြန္းအတြက္ အေျဖက အတိအက်ထြက္လာသည္ ..
"ငါတို႔နဲ႔အတူသြားေလကြာ ... "
Jongin ထပ္ေတာင္းဆိုေတာ့ ဟိုအေခ်က စဥ္းစားေနတယ္ ... ၿပီးကာမွ မၿငိမ့္ခ်င္ ၿငိမ့္ခ်င္နဲ႔ ေခါင္းညိတ္ျပတယ္ ..
"Chanyeol နဲ႔ Baekhyun ေရာလိုက္မယ္မလား "
သူ Kyungsoo ကို ေခၚခ်င္လို႔ စကားေခၚေနမွန္းသိတဲ့ အတြက္ ေခါင္းညိတ္ေပးလိုက္ပါတယ္ .. Baekhyun လိုက္ရင္ Kyungsoo လည္း လိုက္မွာမလား ?
ကစားကြင္းတြင္ အရမ္းေတြ ရိုျပေနတဲ့ Yifan နဲ႔ သူ႔ေကာင္မေလးအား သိပ္မၾကည္ခ်င္ေတာ့ ... ဘယ့္ႏွယ္ ဒီကႏွစ္ေကာင္က ဘူေနပါတယ္ဆိုမွ လာၿပီး ၾကည္ႏူးျပေနတယ္ .. Fan ေရ .. Tao ေရ နဲ႔ .. အသည္းကေပါက္လာၿပီ ... ရုပ္ရွင္ရံုမွာပိုဆိုးတယ္ ... Jongin ေဘးမွာ Kyungsoo ... Kyungsoo ေဘးက Baekhyun .. သူ႔ေဘးက ကၽြန္ေတာ္ .. ကၽြန္ေတာ့္ေဘးမွာ Yifan တို႔အတြဲ ... ေသလို႔ရတယ္ ၾကင္နာေနၾကတာ .. ေနာက္ဆံုးခန္းက ဝမ္းနည္းပက္လက္အခန္း .. ကၽြန္ေတာ့္ေဘးက အေသးေလးက မ်က္ရည္ေတြ ခိုးသုတ္ေနၿပီ ... ေပၚတင္သုတ္ရင္ ငိုတာလူသိမွာစိုးလို႔ေလ .. အဲ ေဘးက အတြဲကေတာ့ သူ႔ကမ႓ာနဲ႔သူ အနမ္းမိုးရြာေနတာဆိုတာ ရိုက္သတ္ခ်င္စိတ္ပါေပါက္တယ္ ... first date ဆိုလည္းမေျပာလိုဘူး ... ေရွ႕မွာ ၃ေခါက္ေလာက္ Date ဖူးၿပီးသား ... အဲ့တာကို ရြစိတက္ေနတာ ဘယ္လိုဟာေတြမွန္းမသိဘူး ...
YOU ARE READING
Out Of The Bromance
Fanfiction[Zawgyi × Unicode version] ငါတို႔ၾကားထဲမွာ ကာထားတာ နံရံမဟုတ္ပါဘူး... တံခါးတစ္ခ်ပ္ပါ... မင္းအခ်ိန္မေရြးထြက္လာခဲ့ပါ... ငါေစာင့္ေနမယ္... ညီအစ္ကိုဆိုတဲ့ ပတ္သတ္မႈရဲ႕ အျပင္ဘက္မွာေပါ့...