ဘဲလ္ကို အဆက္မျပတ္ႏွိပ္ေနရင္းနဲ႔မွ ပြင့္လာတဲ့တံခါးကို ေမာ့ၾကည့္လိုက္တဲ့ ကြၽန္ေနာ့္မ်က္ဝန္းေတြ စိုစြတ္ေနလိမ့္မယ္...
"မင္းသူ႔ကို မခ်စ္ဘူး Chanyeol ''
"ဘာကိုေျပာခ်င္တာလဲ? "
"ငါ့ဆီျပန္လာဖို႔ ဘာလုပ္ေပးရမလဲ? ဘာပဲလုပ္ေပးရလုပ္ေပးရပါ... ငါတစ္သက္လံုး အဆိုေတာ္မလုပ္ရေတာ့ဘူးဆိုလည္း ျဖစ္တယ္.... "
"ငါကေတာ့ မင္းဆီျပန္မလာခ်င္ဘူး... ငါမ်က္ႏွာကို ျမင္ရင္မင္းေသသြားမွာစိုးလို႔ "
Chanyeollie ဟာ တျခားလူတစ္ေယာက္လိုကို ေျပာင္းလဲသြားတယ္..
"ငါ့ကိုမခနဲ႔ပါနဲ႔... ငါမွားခဲ့တယ္ဆိုရင္ေတာင္ ငါမင္းကို တစ္စကၠန္႔ေလးေတာင္ မခ်စ္ဘဲမေနခဲ့ဖူးဘူး "
"မင္းငိုေနတာလား? Hak hak ငါတစ္သက္လံုး မင္းေၾကာင့္ခံစားခဲ့ရတုန္းက အသံတစ္ခ်က္ မထြက္ခဲ့ဖူးဘူး... မင္းအလွည့္က်ေတာ့မွ ငါက လူယုတ္မာႀကီးကို ျဖစ္လို႔ပါလား ? အစတည္းက မင္းစဥ္းစားထားေလ မင္းဆီက ထြက္သြားရင္ ငါတျခားတစ္ေယာက္ဆီ ေရာက္သြားႏိုင္တယ္ဆိုတာမ်ိဳး.... "
"ငါကထြက္သြားလို႔ေျပာရင္ေတာင္ မင္းက ထြက္မသြားနဲ႔ေလ... မင္းလည္းသိတာပဲ ငါအရမ္းပင္ပန္းလို႔ ဒီစကားေတြေျပာထြက္တယ္ဆိုတာ... "
Omma ဆံုးတုန္းက ေနာက္ဆံုးျဖစ္ခဲ့တဧ့ ႐ႈိက္ႀကီးတငင္ငိုမႈဟာ အခုမွ ျပန္ေရာက္လာတယ္... ကြၽန္ေတာ္ကငိုသေလာက္ သူကေတာ့ reaction က လံုးဝမေျပာင္းဘူး....
"ငါလည္းပင္ပန္းေနၿပီ... တစ္ေန႔တစ္ေန႔ မင္းခံစားခ်က္ကို လိုက္ၿပီး မင္းမ်က္ႏွာပဲ ၾကည့္ၿပီးေနရတာ ေတာ္ေတာ္ေလး နာက်င္ရတယ္.... မင္းကေတာ့ မင္းေျပာခ်င္သလိုေျပာ... မင္းျဖတ္ခ်င္တိုင္းျဖတ္.. မင္းလုပ္ခ်င္တိုင္းလုပ္သမ်ွ ငါက ၿငိမ္ခံေနခဲ့ေတာ့ မင္းေက်နပ္ေနခဲ့မွာေပါ့... ဒါမယ့္ေလ မင္းငါ့ကို ဘယ္လိုပဲ သေဘာထားထား ငါမင္းကို နည္းနည္းေလးေတာင္ မမုန္းခဲ့ဘူး... မင္းေပ်ာ္ေနတာကိုပဲ ငါေက်နပ္ခဲ့တာ.. ဒါမယ့္ ေနာက္ဆံုးငါရလိုက္တာက ဘာလဲ? "
အခ်စ္ ဆိုတာ... သူ႔ကိုနာက်င္ေစဖို႔ ေပးလိုက္ေပမယ့္ ကိုယ္က ပိုၿပီးနာက်င္ရတာမ်ိဳး...
YOU ARE READING
Out Of The Bromance
Fanfiction[Zawgyi × Unicode version] ငါတို႔ၾကားထဲမွာ ကာထားတာ နံရံမဟုတ္ပါဘူး... တံခါးတစ္ခ်ပ္ပါ... မင္းအခ်ိန္မေရြးထြက္လာခဲ့ပါ... ငါေစာင့္ေနမယ္... ညီအစ္ကိုဆိုတဲ့ ပတ္သတ္မႈရဲ႕ အျပင္ဘက္မွာေပါ့...