_16_

3.2K 330 3
                                    

ကိုယ္က အရမ္းေတြ ယံုၾကည္မႈ႐ွိေနလို႔ ေမးလိုက္တာမဟုတ္ဘူး... မင္းငါ့ကို သေဘာက်လားဆိုတဲ့ စကားကို ေျပာလိုက္ၿပီးတဲ့ေနာက္မွာ စိုးရိမ္မႈနဲ႔အတူ ဆံုး႐ႈံးလိုက္ရမွာ ေၾကာက္ရြံ႔မႈေတြပါ ကပ္ပါလာတယ္...

"ငါ.... ငါ.... "

[Ph Ring]

အေရးထဲ ဖုန္းကလာေနေသးတယ္.. ဒုကၡပဲ... နံပါတ္ကို လွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ Baekhyunee ရဲ့ Manager ..

"ဟုတ္ကဲ့ ေျပာပါ "

{အစ္ကိုတို႔ CEO နဲ႔ ညႇိၿပီးသြားၿပီ.. ဒီအေျခအေနမွာ ေ႐ွာင္ေျပးေနလို႔မရဘူး.. အဲ့ေတာ့ Baekhyun သေဘာအတိုင္း ေပးနားမယ္.. ဒါမယ့္ ေနာက္လအလယ္ေလာက္မွာ Comeback လုပ္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္.. အဲ့ဒါကို မင္းက ကူၿပီး ေျဖာင္းဖ်ေပးပါကြာ.. မင္းလည္းသိတဲ့အတိုင္းပဲ.. သူကေခါင္းမာတယ္.. ဘာေျပာေျပာလက္မခံဘူး.. }

"ဟုတ္ကဲ့.. ကြၽန္ေတာ္ေျပာလိုက္ပါ့မယ္.. စိတ္ခ်ပါ "

ဖုန္းခ်သြားတဲ့ေနာက္မွာေတာ့ ဖုန္းကို စက္ပါပိတ္ထားလိုက္တယ္.. ။ အေႏွာက္အယွက္ေတြ...

"ဘာတဲ့လဲဟင္.. "

"အဲ့ကိစၥေနာက္မွေျပာမယ္.. ခုနက ေမးတာကို ေျဖပါဦး... "

"ၿပီးမွေျဖလို႔ရမလား... ငါဗိုက္အရမ္းဆာေနၿပီ.. "

ေသခ်ာတာကေတာ့ သူေျပာမယ့္ စကားက ေကာင္းတဲ့ဘက္မဟုတ္တဲ့အတြက္ အခ်ိန္ေရႊ႔လိုက္တဲ့ပံုပါပဲ.. ကြၽန္ေတာ္သူ႔ကို လႊတ္ေပးလိုက္ၿပီး..

"ဒါဆိုလည္းအရင္စားၾကတာေပါ့.. အက်ႌဝတ္လိုက္ဦးမယ္ "

ထမင္းစားေနခ်ိန္တစ္ေလ်ွာက္လံုး ကြၽန္ေတာ္သူ႔ကိုပဲ ေငးၾကည့္ေနမိတယ္.. သူ႔အေျဖက ဟင့္အင္း ပဲ ျဖစ္မွာသိေနေပမယ့္ လိမ္ညာၿပီးပဲဖစ္ျဖစ္ အင္းလို႔ ေျပာရင္ ေကာင္းမွာပဲ...

သူ အိပ္ယာထဲမွာ လွဲရင္း ျပတင္းေပါက္အျပင္ကို ေငးၾကည့္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ကြၽန္ေတာ္ ကုတင္အစြန္းမွာ ဝင္ထိုင္လိုက္ၿပီး...

"ငါမင္းကိုဆံုး႐ႈံးလိုက္ရမယ္ဆိုရင္ေတာင္မွ ငါဒီထက္ပိုၿပီး သူရဲေဘာေၾကာင္မေနေတာ့ဘူး.. "

Out Of The BromanceDonde viven las historias. Descúbrelo ahora