_17_

2.9K 314 3
                                    

ခိုးေခ်ာင္ခိုးဝွက္နဲ႔ နာမည္အစား အသည္းပံု nick name ေလးဆီက စာေရာက္လာလို႔ မီးလင္းလာတယ္ဆိုရင္ပဲ... ေျပးၿပီးသြားၾကည့္လိုက္တယ္....

^အေ႐ွ႕မွာ ေရာက္ေနၿပီေနာ္.... wangjanim^
(wangjanim means prince)

"Hyung..... ေလ့က်င့္တာကို မနက္ျဖန္မွဆက္လုပ္လို႔ရမလား.... ဒီေန႔ပင္ပန္းေနၿပီ "

ဇီးရြက္ေလာက္ပင္ ေသးငယ္ေအာင္ မ်က္ႏွာကို ငယ္ထားၿပီး မ်က္ေတာင္ေလးပါ အစစ္ ပုတ္ခတ္ပုတ္ခတ္ လုပ္ျပလိုက္ေတာ့ Dance Trainer Hyung က ေခါင္းညိတ္ျပတယ္... Ah Sa!

"ဒါဆို .... ေကာင္းေကာင္းေနရစ္ခဲ့ပါ "

90° bow ကို ေပါေပါသီသီ လုပ္ျပကာ Agency ရဲ႕ ေ႐ွ႕မွာ ေစာင့္ေနမယ့္ တစ္ေယာက္ေသာ သူဆီကို ေျပးလာခဲ့တယ္ .....

"Wangjanim.... "

"Omo!! "

ေမာ္ဒယ္ျမင့္ ေစ်းေခါင္ခိုက္ေနသည့္ ကားေပၚကေန လွမ္းေခၚေတာ့ အံ့ျသတာက တစ္ပိုင္း.... လူမိမွာစိုးတာ တစ္ပိုင္းမို႔ ခပ္ျမန္ျမန္ပဲ ကားေပၚတက္လိုက္တယ္....

"ဘယ္ကကားလဲ Chanyeollie...  မဟုတ္မွ ဝယ္မ်ားဝယ္လိုက္တာလား? "

"ဘာလို႔ လန္႔ေနတာလဲ? ဟုတ္တယ္ ဝယ္လိုက္တာ... "

"ဘာ!  ဒီလိုကားကိုေလ.... ဒီေလာက္ေစ်းႀကီးတာကိုေလ..... "

တကယ္ကို အံ့ျသမိတာ....

"ကိုယ္အလုပ္ေတြအမ်ားႀကီးလက္ခံထားတယ္.... ရသမ်ွပိုက္ဆံနဲ႔ဝယ္ထားတာ...  ဒီကားေလာက္ဆို သတင္းေထာက္ေတြ လိုက္ဖို႔လဲ မလြယ္ဘူးေလ... Baekhyunee ကိုလည္း ဟိုဟိုဒီဒီ လုိက္ပို႔ေပးလို႔ရတယ္ "

ေျသာ္.... အေသကုန္း႐ုန္း႐ွာၿပီး စုထားေဆာင္းထားသမ်ွ တခါတည္းသံုးလိုက္ရတယ္လို႔...

"........."

"Wae ? ကိုယ္မႏွေျမာပါဘူး.... "

"ငါႏွေျမာတယ္ေလ.... ဒီေလာက္ေတာင္ ပိုက္ဆံျဖဳန္းေနတာ... "

"ျဖဳန္းတာမွမဟုတ္တာ... မင္းအတြက္ပဲဟာကို.... "

ေတာ္ၿပီ.... ဆက္ေျပာရင္လည္း ကိုယ္ပဲ႐ႈံးမွာပဲ... ဒင္းကေျပာမရဆိုမရ....

"ေရာ့... အျပင္မွာရာသီဥတုေကာင္းတယ္ "

လက္ထဲေရာက္လာတဲ့ ေကာ္ဖီခြက္ကို ယူရင္း မ်က္စိေ႐ွ႕မွာ လွပေနတဲ့ ဟန္ျမစ္ကို ကားထဲကေနလွမ္းၾကည့္ေနမိတယ္....

Out Of The BromanceWhere stories live. Discover now