_19_

2.1K 241 4
                                    

[ Love in Reality ]

"ဒါဆို ဒီသီခ်င္းေရးတဲ့သူဆီ ဖုန္းဆက္ၾကည့္လိုက္မယ္ေလ "

Baekhyun အခု႐ိုက္ကူးေနတဲ့ Variety show တစ္ခုမွာ Challenge အေနနဲ႔ သီခ်င္းဆိုဖို႔ Chanyeol က သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ေပးထားတယ္... အလုပ္မ်ားတဲ့ Chanyeol ကိုယ္တိုင္ Recording လုပ္ေပးစရာမလိုဘူးလို႔လည္း ေျပာထားတာမို႔ Chanyeol က စိတ္ခ်လက္ခ် မ်က္ႏွာလႊဲထားတယ္... ျပသနာက Show မွာပါတဲ့ Member ေတြက သ႐ုပ္ေဆာင္ ၅ေယာက္.. အဆိုေတာ္ ၂ေယာက္... သ႐ုပ္ေဆာင္ ၅ေယာက္မွာမွ သီခ်င္းဆိုေနက်သူက ၁ေယာက္ပဲ႐ွိတယ္... တျခားသူေတြက ဆိုေနမက်သလို မဆိုတတ္တဲ့သူလည္း ပါေတာ့ ျပသနာတက္ေနၿပီေလ... ဒါေၾကာင့္ပဲ Entertainment ရဲ႕ Practice room မွာ သီခ်င္းတိုက္ေနရင္း Chanyeol ဆီဖုန္းဆက္ေပးတာပါ...

"ဟဲလို.... "

"ဘာလုပ္ေနလဲ... အလုပ္မ်ားေနလား "

"အခု Recording လုပ္ေနတာ "

"ဘယ္သူ႔ကိုလဲ "

"K.Will ssi "

"အာ... အဲ့လိုကိုး .. ငါတို႔အခု သီခ်င္းတိုက္ေနတာ .. အဲ့ဒါအဆင္မေျပလို႔ "

"သီခ်င္းက ေပါ့ေပါ့ပါးပါးပဲေလ.. လန္းဆန္းတက္ႂကြေနတဲ့ ခံစားခ်က္နဲ႔ဆိုရင္ ရၿပီ... "

"noona ေျပာလို႔ရမလား "

Member ထဲက ဇာတ္ပို႔ သ႐ုပ္ေဆာင္က သူေျပာမယ္ဆိုတာေၾကာင့္ ဖုန္းလႊဲေပးလိုက္တယ္...

"Anneonhasayo... Baek NaRi ပါ.. "

"Nae... Anneonhasayo "

"ကြၽန္မတို႔ကို Guide လုပ္ေပးလို႔မရဘူးလားဟင္... အခ်ိန္အမ်ားႀကီးမယူပါဘူး "

"အခုက Schedule ေတြနဲ႔မို႔ အားနာေပမယ့္....... "

"ကြၽန္မတို႔လည္း အားနာပါတယ္.... ဒါမယ့္ အခ်ိန္ေပးလို႔ရရင္ လာခဲ့ေပးနိုင္မလား "

"အခုကလည္း Recording လုပ္ေနလို႔ပါ.. ကြၽန္ေတာ္အလုပ္ေတြျပီးတဲ့အခါ ျပန္ဆက္သြယ္လိုက္ပါ့မယ္ "

"ဟုတ္ကဲ့... ေတာင္းဆိုပါတယ္ "

Baekhyun ဆီျပန္ေရာက္လာတဲ့ ဖုန္းကို

"ဟဲလို... "

"Imm .. Baekhyunee ~~~~ "

"အလုပ္ေတြမ်ားေနတာ သိေပမယ့္ လာလို႔ရရင္ လာခဲ့ပါလား... "

Out Of The BromanceWhere stories live. Discover now