Extra Chapter 5 (Ending)

2.6K 154 5
                                    

~ငါတို႔မွာ႐ွိတဲ့ ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ေတြ ~

အခ်ိန္ဆိုတာ တကယ္ကို ထူးဆန္းတယ္.. ကုန္ျမန္ေစခ်င္ေပမယ့္ မကုန္ႏိုင္တဲ့ အခ်ိန္ေတြဟာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ စာသင္ခ်ိန္ေတြေပါ့... ဒါေပမယ့္ ခ်စ္တဲ့သူအနားမွာ ေနရတဲ့အခါ အခ်ိန္ဟာ ကုန္ျမန္ေနျပန္တယ္... ကြၽန္ေတာ္ဟာ သူ႔ဘဝထဲကို ညီအစ္ကို အေနနဲ႔ ပထမဆံုးေျခခ်ခဲ့ၿပီး သူ႔အခ်စ္ဦးအျဖစ္ ႏွလံုးသားထဲကို ဝင္ေရာက္သြားခဲ့တယ္.. သူကေတာ့ ဘယ္အခ်ိန္မွာ ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားထဲ ဝင္လာခဲ့မွန္း မသိခဲ့ဘူး... သတိထားမိေတာ့ ကြၽန္ေတာ္လည္း သူ႔ကို ခ်စ္မိေနၿပီးၿပီ... ကြၽန္ေတာ့္ဘဝမွာ ေနာင္တရစရာေတြလည္း လုပ္ခဲ့ဖူးတယ္.. လူအမ်ားႀကီးကိုလည္း စိတ္ဒဏ္ရာေတြေပးခဲ့တယ္... ဒါေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္ေနာင္တမရဆံုး ကိစၥကို ေျပာျပပါလို႔ ေျပာရင္ ကြၽန္ေတာ့္အႏုပညာ႐ွင္ ဘဝကို သူနဲ႔လဲယူလိုက္ျခင္းပါပဲ... ဒီေန႔ ဒီအခ်ိန္ထိ ရန္ျဖစ္ခဲ့တာေတြ႐ွိေပမယ့္ သာမန္ေပ်ာ္ရႊင္စရာ ဘဝေလးကို ျဖတ္သန္းခဲ့ရတယ္... အခ်ိန္ကာလေတြ ဘယ္ေလာက္ၾကာလဲဆိုတာကို သက္ေသျပေနတာကေတာ့ ကေလးေတြေပါ့... ခ်န္းေယာင္းက ကုမၸဏီကို ဦးစီးတဲ့ CEO ျဖစ္လာၿပီး သူ႔သားေလးေတာင္ မူႀကိဳတက္ေနၿပီ... အာေယာင္းကေတာ့ ဆရာဝန္ျဖစ္လာခဲ့တယ္... ဆရာဝန္ျဖစ္တဲ့ ေဂ်ာင္ဝူးနဲ႔ပဲ လက္ထပ္ခဲ့ၿပီး ကေလးေတာင္ ၂ေယာက္႐ွိေနခဲ့ၿပီ... ဒီလိုဆိုေတာ့ အဖိုးဆိုတဲ့ရာထူးကို တိုးလာခဲ့ၿပီေပါ့... အရင္က မိဘေတြနဲ႔ ေပ်ာ္စရာ အိမ္ေလးဟာ မိဘေတြဆံုးသြားၿပီး ကြၽန္ေတာ္တို႔ မနည္းျပန္ရယူထားရတဲ့ေနာက္ ၿငိမ္သက္ေနခဲ့တာဟာ ခ်န္းေယာင္း အာေယာင္း ေၾကာင့္ ျပန္ဆူညံေစခဲ့ၿပီး အခုေတာ့လည္း ၿငိမ္သက္ေနျပန္ပါၿပီ..

"ဘာေတြေရးေနတာလဲ "

သူ႔စကားေၾကာင့္ ေဘာပင္ကို ခ်လိုက္ကာ သူ႔ကိုၾကည့္ရင္း..

"မၾကာခင္မွာ ငါတို႔တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ ေမ့သြားႏိုင္တယ္.. အဲ့အခ်ိန္မေရာက္ခင္ မွတ္ထားခ်င္တာေတြ ႐ွိလို႔ "

ကြၽန္ေတာ့္စကားေၾကာင့္ သူက ကြၽန္ေတာ့္လက္ကို ဆုပ္ကိုင္ၿပီး

"ငါမင္းကို ေမ့သြားရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ လို႔ေတာ့ ေတြးမိပါတယ္... ဒါေပမယ့္ ငါတို႔အတူ႐ွိခဲ့တာ ခဏေလးမွ မဟုတ္တာ ေမ့ပါ့မလား "

Out Of The BromanceTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang