"Take care of yourself... "
ပခံုးကို ခပ္ဖြဖြပုတ္ရင္း ေျပာလာတဲ့စကား...
Sehun ေတာင္တျဖည္းျဖည္းခ်င္း လူႀကီးဆန္လာတယ္..."Chanyeol ah... စိတ္မေကာင္းလိုက္တာ... ငါငိုမိေတာ့မယ္... "
Yifan ကေတာ့ ဘယ္ေသာအခါမွ ရင့္က်က္လာမွာမဟုတ္ပါဘူး... အခုေတာင္ မ်က္ရည္စက္လက္ျဖစ္ေနၿပီ...
"မင္းေနတာထိုင္တာ အတည္ျဖစ္ရင္ သူ႔ကိုဖုန္းဆက္ဖို႔နဲ႔ လိုတာ႐ွိရင္ လွမ္းမွာမို႔ Minseok hyung ကမွာလိုက္တယ္... သူလိုက္မပို႔ႏိုင္တာ စိတ္မေကာင္းဘူး တဲ့ "
Luhan hyung ကို ဖက္လိုက္ေတာ့ Sehun က ဘုၾကည့္ၾကည့္လာသည္...
"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္.. ကြၽန္ေတာ့္ကို Sehun သူငယ္ခ်င္းအျဖစ္နဲ႔ပါမကဘူး ညီတစ္ေယာက္လိုပါ ကူညီေစာင့္ေ႐ွာက္ေပးခဲ့လို႔ပါ.. Sehun မင္းလည္း လိမ္လိမ္မာမာေနေတာ့.. "
ဒီေျမ ဒီေရနဲ႔ ဒီလူေတြကို လြမ္းေသာ္လည္း ခဏေတာ့ ခြဲေနရမယ္ထင္တယ္... ကြၽန္ေတာ့္ကို လိုက္ပို႔တဲ့ Sehun, Luhan hyung , Yifan နဲ႔ Jongin တို႔ကို ျပံဳးျပေနမိေပမယ့္ ဝမ္းနည္းေနမိပါတယ္..
"Chanyeol.. မင္းတကယ္ပဲ Baekhyun hyung ကိုမေျပာဘူးလား ? သူဘယ္လိုခံစားရမလဲ မင္းေတြးရဲ႕လား "
"ငါေျပာမထြက္လို႔ပါ... ေနာက္ေတာ့လည္း သိမွာပဲေလ... ဟုတ္တယ္မလား? "
လြန္ခဲ့ေသာ ႏွွစ္လ ခန္႔က >>
"Yeol.. မင္းရဲ႕ သီခ်င္းေတြကို Hyung မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ကို ျပလိုက္တာ သူက မင္းကို အေမရိကမွာ ေက်ာင္းတက္ဖို႔ ေထာက္ခံေပးမယ္တဲ့ .. scholarship ေလ်ွာက္လိုက္ေပါ့.. အလုပ္အတြက္လည္း သူကူညီေပးလိမ့္မယ္.. "
Taekwon hyung ရဲ႕စကားကို ၾကားေတာ့ ဝမ္းသာမႈအျပင္ စိတ္မခ်မ္းသာမႈပါ ဒြန္တြဲၿပီး ျဖစ္ေပၚလာသည္... သို႔ေပမယ့္ ေက်ာင္းေတာ့ ေလ်ွာက္လိုက္ပါတယ္.. အဲ့ဒီတစ္ပတ္က form ေနာက္ဆံုးလက္ခံတာမို႔ပါ... ကြၽန္ေတာ့္ ဒြိဟိစိတ္ ကိုေတာ့ Hyung ကပဲ ႐ွင္းေပးခဲ့တာပါ...
"Yeol.. မင္း သြားရႏိုး မသြားရႏိုး ျဖစ္မေနနဲ႔.. အခြင့္အေရး ဆိုတာ ၂ခါမလာဘူး.. ၿပီးေတာ့ မၾကာေသးခင္က ေကာလဟာလမ်ိဳး ထပ္မေပၚလာႏိုင္ဘူးလို႔ မေျပာႏိုင္ဘူး.. မင္းတို႔ကို သတင္းေထာက္ေတြ မ်က္စိက်ေနတာ.. သူတို႔ရဲ႕ သားေကာင္မျဖစ္ပါေစနဲ႔.. မင္းျပန္လာတဲ့ အခါ အရာအားလံုးက အသစ္ျဖစ္ေနမွာပါ.. ငါမလုပ္ႏိုင္ေပမယ့္ မင္းကိုေတာ့ ေအာင္ျမင္ေစခ်င္တယ္ကြာ.. ငါ့ေစတနာပါ "
YOU ARE READING
Out Of The Bromance
Fanfiction[Zawgyi × Unicode version] ငါတို႔ၾကားထဲမွာ ကာထားတာ နံရံမဟုတ္ပါဘူး... တံခါးတစ္ခ်ပ္ပါ... မင္းအခ်ိန္မေရြးထြက္လာခဲ့ပါ... ငါေစာင့္ေနမယ္... ညီအစ္ကိုဆိုတဲ့ ပတ္သတ္မႈရဲ႕ အျပင္ဘက္မွာေပါ့...