_10_

3.2K 357 2
                                    

"Taekwon ah... ဒီကေလးလား? Producer Y က? "

"ဟုတ္တယ္... အခုမင္းသီခ်င္းလည္း သူ႔ဟာပဲ "

နာမည္ႀကီး Agency က Idol ရဲ႕ Single Album အတြက္ Title song ကို ကြၽန္ေတာ္ဖန္တီးေပးရသည္မွာ ဘယ္ေလာက္ေက်နပ္စရာေကာင္းလိုက္လဲ?

"အခုတေလာ သူကေတာ္ေတာ္ေလး နာမည္ႀကီးေနတာ... Agency က ဒါေၾကာင့္ သူ႔ဆီအပ္ထားတာကိုး... အထက္တန္းေက်ာင္းသားဆို? "

"ဟုတ္ကဲ့... ေနာက္ 6လ အထက္တန္းၿပီးပါၿပီ "

"Taekwon တို႔ေတာ့ လူေကာင္းရထားတာပဲ"

Idol တစ္ေယာက္က အဲ့လိုခ်ီးက်ဴးေတာ့ လုပ္ရက်ိဳးနပ္သလို ခံစားရသည္.... Taekwon Hyung က Agency ပိုင္႐ွင္ရဲ႕ တူေလ... အဲ့ဒါေၾကာင့္လည္း ကြၽန္ေတာ့္ကို ပိုဦးစားေပးကာ အလုပ္လုပ္ခိုင္းတာေပါ့... အဲ့ဒီ idol ရဲ႕ေက်းဇူးေၾကာင့္ပဲ ကြၽန္ေတာ္ဟာ Baekhyunne ကို သီခ်င္းေရးေပးဖို႔ျဖစ္လာပါေတာ့တယ္.....

"Chanyeollie... ဒါကေလ ငါ့အတြက္ ပထမဆံုး Album သိလား? မင္းကိုယ္တိုင္ ျပင္ဆင္ေပးမွာဆိုေတာ့ အရမ္းေပ်ာ္တယ္ "

ဟုတ္ပါတယ္... ၁၂ပုဒ္ပါ Album အတြက္ ကြၽန္ေတာ့္သီခ်င္းက ၅ပုဒ္ေလာက္ ပါပါတယ္... ဒါေတာင္ တစ္ေခြလံုးသံုးရင္ မေကာင္းလို႔ သူတို႔ဆီက ေတးေရးဆရာေတြဆီက ယူသံုးဦးမွာ... Baekhyunee က ေ႐ွ႕လေတြမွာ Single Song နဲ႔ Mini album ထြက္ထားၿပီး လက္႐ွိမွာ ေအာင္ျမင္ေနတဲ့ Solo artist တစ္ေယာက္ပါ... အဲ့ဒါကပဲ ကြၽန္ေတာ့္ကို အဆိပ္သင့္ေစခဲ့တာေနမွာပါ.... သူ႔ရဲ႕ေအာင္ျမင္မႈကပဲ ကြၽန္ေတာ္တို႔ကို ေဝးေစခဲ့တာ...

"Hello... Chanyeol ah.. အခုဘယ္မွာလဲ? Company မွာ႐ွိေနလား? "

"ဟုတ္ ႐ွိပါတယ္.. "

"အဲ့ဒါဆိုရင္ Studio ကိုခဏေလာက္လာခဲ့ပါလား ? Baekhyun မနက္ကတည္းက အသံသြင္းေနတာ အဆင္မေျပလို႔ "

Manager hyung ရဲ႕ဖုန္းေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္ studio မွာ ဘာျဖစ္ေနသလဲ သြားၾကည့္မိပါတယ္... အားလံုးက ခဏ break ထားၿပီး အသံသြင္းတဲ့အခန္းထဲကေန Baekhyunee ကထြက္မလာပါဘူး.. ကြၽန္ေတာ္ကပဲ ခြင့္ေတာင္းၿပီး ဝင္သြားလိုက္ရတယ္...

"Baekhyunee... စိတ္ညစ္ေနတာလား? အခုသီခ်င္းက အေပ်ာ္သီခ်င္းေလ... ဒီတိုင္းဆို အဆင္ေျပမွာမဟုတ္ဘူး.... "

Out Of The BromanceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin