_30_

1.4K 137 0
                                    

"Oppa...... ''

႐ုတ္တရက္ႀကီး Scandal ထြက္လာေတာ့ တဖက္လူကိုအားနာေနမိသည္... တကယ္ဆို ကိုယ္က ဘာမွမဟုတ္ေပမယ့္ တဖက္လူက အဆိုေတာ္ေလ....

"Yujin ah.... တကယ္ပဲ စိတ္မေကာင္းပါဘူး.... မနက္ျဖန္က်ရင္ သတင္းေထာက္ေတြနဲ႔ ႐ွင္းေပးပါ့မယ္.... ဒီလိုမ်ိဳး Scandal ထြက္တာ မင္းအတြက္မေကာင္းဘူးေလ... ''

"မဟုတ္ဘူး Oppa.. ညီမက Comfrim မလို႔.... ''

Yujin ရဲ႕ စကားေၾကာင့္ မ်က္လံုးျပဴးသြားရတယ္.... တကယ္ဆို Yujin နဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ဟာ ေမာင္ႏွမေတြလိုပါပဲ... Yujin ဟာ ဆယ္ေက်ာ္သက္အရြယ္ကတည္းက အဆိုေတာ္ျဖစ္လာတာမို႔ မိသားစုနဲ႔သိပ္မေနခဲ့ရဘူး.... နာမည္ႀကီး girl group အဖြဲ႔ဝင္အေနနဲ႔လည္း ဆင္ျခင္ခဲ့ရတာေတြမ်ားတဲ့ပံုပါပဲ....

"ဒီလိုပါ.... ညီမမွာ ခ်စ္သူ႐ွိပါတယ္... ဒါမယ့္ သူက ထုတ္ျပလို႔မရတဲ့သူျဖစ္ေနတယ္.... ညီမတို႔ေနာက္ကို လိုက္ေနတဲ့ သတင္းေထာက္တခ်ိဳ႕လည္း ႐ွိေနလို႔ Oppa ကို အကူအညီေတာင္းတာပါ... ကူညီလို႔ရရင္ ကူညီပါ... ''

Yujin ရဲ႕ မ်က္ႏွာဟာ တျဖည္းျဖည္းငံု႔လာတာ ေျမႀကီးနဲ႔ ထိမတပ္ပဲ....

"Yujin ah..... ''

"တကယ္လို႔ Oppa မွာ တြဲေနတဲ့သူ႐ွိတယ္ဆိုရင္ ညီမကိုယ္တိုင္ လိုက္ၿပီး ေျပာျပပါ့မယ္... ကူညီပါေနာ္ Oppa ''

"မင္းရဲ႕ခ်စ္သူက ဘယ္သူဆိုတာနဲ႔ သူၾကည္ျဖဴလား သူလက္ခံလားဆိုတာ Oppa သိခ်င္တယ္... ''

"ညီမခ်စ္သူက Hoseok Oppa ပါ ''

"Manager hyung????''

Yujin က ခပ္သြက္သြက္ ေခါင္းညိတ္ျပေတာ့ သူ႔မန္ေနဂ်ာကလည္း အနားေရာက္လာသည္.... ။

"အခုခ်ိန္မွာ ေပၚသြားရင္ Hoseok Oppa နဲ႔ agency နဲ႔ ျပသနာတက္မွာ... ၿပီးေတာ့ ညီမေရာပဲ .... ဒီစာခ်ဳပ္ျပည့္ရင္ Oppa က စားေသာက္ဆိုင္ဖြင့္ေတာ့မွာ ... Oppa အျပင္ေရာက္သြားတဲ့ထိပဲ ကူညီေပးပါ... စာခ်ဳပ္ကလည္း ၆လေလာက္ပဲ လိုေတာ့တာပါ .. "
••••••••••••••••••••••
* Yujin and producer Chanyeol are dating for 3 months *
••••••••••••••••••••••
"မင္း...... ေကာင္မေလးနဲ႔ ရန္ျဖစ္ထားတာလား "

ကြၽန္ေတာ္ ဘာကိုေျပာခ်င္တာလဲ သူေသခ်ာစဥ္းစားေနၿပီးမွ ေခါင္းခါျပကာ

Out Of The BromanceWhere stories live. Discover now