"Chanyeol ~~~~~~~~ "
မေရာက္တာၾကာသည့္ SBC ကို ေျခခ်လိုက္သည္ႏွင့္ အေျပးလာႏႈတ္ဆက္သူ Heechul hyung....
"Anneonhasayo hyung.... "
"Baekhyun က အေပၚထပ္မွာ အကတိုက္ေနတယ္ "
"ေအာ္..... ကြၽန္ေတာ္သူ႔ဆီလာတာမဟုတ္ပါဘူး... အလုပ္ကိစၥ႐ွိလို႔ပါ... "
"မင္းတို႔ရန္ျဖစ္ထားတာလား? "
ၾကက္ႀကီးလည္လိမ္ထားသလို မအီမသာျဖစ္ေနေသာ ႐ုပ္ေၾကာင့္ Hyung ကေမးျခင္းပါ..
"လမ္းခြဲလိုက္ၾကၿပီ Hyung..... "
Heechul hyung က ပခံုးကို အားေပးသလိုညစ္ကာ
"Chanyeol ah.... တကယ္ေတာ့ ငါ Baekhyun ကို နားလည္တယ္... လူေတြရဲ႕ေစာင့္ၾကည့္တာကို ခံေနရတဲ့သူက သူ႔ရဲ႕အေကာင္းဆံုးဆိုတာေတြကိုပဲ လူေတြကိုျမင္ေစခ်င္ၾကတယ္... သူ႔ကိုသေဘာမက်တဲ့သူေတြက ေထာက္ျပစရာျဖစ္မယ့္ပံုစံမ်ိဳးေတြ.. သူ႔ကိုခ်စ္တဲ့သူေတြက စြန္႔ခြာသြားမယ့္ ပံုစံေတြကို မျပခ်င္ၾကဘူးေလ ... အခုခ်ိန္မွာ သူအရမ္းကို ပင္ပန္းေနမွာ ... မင္းတို႔ခ်င္းဘယ္ေလာက္ခ်စ္လဲ မင္းအသိဆံုးမလား .... သူ႔ကိုစိတ္က်ေရာဂါရတဲ့အထိ ပင္ပန္းေအာင္မလုပ္ပါနဲ႔ကြာ... ငါ ညီေလးတစ္ေယာက္မဆံုး႐ႈံးခ်င္ဘူး.... "
"သူပင္ပန္းေနတာမၾကည့္ရက္လို႔လည္း လမ္းခြဲမယ့္ကိစၥကို မတားခဲ့တာ... သူ႔ကိုဝန္ထုပ္ဝန္ပိုးေတြမထမ္းထားေစခ်င္ဘူး "
"ေအးပါ... Hyung အဓိကေျပာခ်င္တာက မင္းလည္းမေပ်ာ္ဘူး သူလည္းမေပ်ာ္ဘူးဆိုရင္ လမ္းခြဲတာက ဘာအတြက္လဲဆိုတာေလး စဥ္းစားၾကည့္ေစခ်င္ရံုပါ... အားမေလ်ာ့နဲ႔... Fighting! "
SBC က Boy Group ရဲ႕ Sigle သီခ်င္းအတြက္ တိုင္ပင္တာၿပီးေတာ့ အေပၚထပ္က Dance Practice room ကိုအျပင္ဘက္ကေန ၾကည့္မိတယ္.... ခဏနားေနတဲ့ပံုပဲ... အားလံုးက ပင္ပန္းကာ ၾကမ္းျပင္မွာ လွဲတဲ့သူကလွဲ... ထိုင္တဲ့သူကထိုင္နဲ႔ စကားေတြေျပာေနၾကတာ... Baekhyunee ကေတာ့ မွန္ကိုမွီကာ ငိုင္တိုင္တိုင္ေလးထိုင္ေနတယ္... သူနဲ႔မေတြ႔တဲ့ ၁ပတ္အတြင္း သူေတာ္ေတာ္ပိန္က်သြားတယ္... ကြၽန္ေတာ္သူ႔ကိုအားေပးခ်င္လိုက္တာ... သူ႔လည္ဂုတ္ေလးကို သာသာပုတ္ရင္း အားတင္းထားလို႔ေျပာခ်င္တယ္... မင္းကိုခ်စ္တဲ့ ပရိသတ္ေတြက မင္းအတြက္အျမဲ႐ွိေနမွာလို႔ ေျပာျပခ်င္တယ္... သူ႔ပရိသတ္ေတြကို ေခ်ာ့ဖို႔ သီခ်င္းေလးေတြကို ေရးေပးခ်င္တယ္... ဒါမယ့္ သူ႔အနားသြားရင္ သူ့ကိုေပးမိတာက ျပသနာဆိုတဲ့ အရာပဲျဖစ္ခဲ့တယ္... ကိုယ္ကဘာမွမလုပ္ေတာင္ ျပသနာက သူ႔အလိုလိုျဖစ္ေနတာ... ကိုယ္ကသူ႔အတြက္ လိုအပ္တာကို ျဖည့္ဆည္းေပးခ်င္တာ... အခုလို ပင္ပန္းေအာင္လုပ္ေနမိလို႔ သူ႔အနားကိုေတာင္ မသြားရဲဘူး.... သူထပ္ၿပီးနာက်င္မွာစိုးတယ္... Baekhyunee ရယ္ အားတင္းထားပါကြာ... အဆင္ေျပသြားမွာပါ .....
×××××
SBC က Debut လုပ္တာသပ္မၾကာေသးတဲ့ Boy group က M Count Down မွာ Comeback Stage လုပ္မွာ... အဲ့အဖြဲ႔ဝင္နဲ႔ Baekhyunee နဲ႔ Collaboration လုပ္ထားတဲ့ သီခ်င္းအတြက္ Special stage လည္း M Count down stage မွာ လုပ္မွာပါ ... Comeback သီခ်င္းက ကြၽန္ေတာ့္ သီခ်င္းမို႔ Rehearsal လုပ္တဲ့အခ်ိန္မွာ သြားၾကည့္ေပးခဲ့တယ္... သြားတာေတာ့ အလုပ္နဲ႔ပါပဲ.. ဒါမယ့္ ကားေပၚကဆင္းေတာ့ ပရိသတ္ေတြကို လက္ျပႏႈတ္ဆက္ရင္း အသည္းပံုေတြပါလုပ္ျပေနတဲ့သူကို ျမင္ေတာ့ လွမ္းၾကည့္မိလိုက္တယ္... သူ႔လိုပဲ Fan ေတြက ေပ်ာ္ရႊင္ေနၾကတယ္... သူေပ်ာ္ေနတယ္လို႔ထင္ၿပီး စိတ္ခ်လက္ခ် ေပ်ာ္ေနတဲ့ သူ႔ရဲ႕သားသမီးေတြကို ၾကည့္ရင္း မ်က္ရည္က်မတတ္ခံစားရတယ္... တကယ္ဆို သူမေပ်ာ္ဘူးေလ... ဒါမယ့္ သူခ်စ္တဲ့သူေတြ စိတ္ပူမွာစိုးလို႔ မ်က္ႏွာေျပာင္လိုက္ ခုန္ဆြခုန္ဆြနဲ႔ အသဲေတြေပးလိုက္နဲ႔ အတင္းလုပ္ယူေနတာ... ကြၽန္ေတာ္ေျပာသားပဲ သူသ႐ုပ္ေဆာင္ေကာင္းပါတယ္လို႔... ပရိသတ္ေတြကို ႏႈတ္ဆက္ၿပီး အထဲဝင္သြားတဲ့အခါ Waiting room မွာ ထိုင္ေနတဲ့သူ႔ကို လွမ္းေတြ႔လိုက္လို႔ အေျခအေနၾကည့္လိုက္မိတယ္... မႈိင္မႈိင္ေတြေတြေလးထိုင္ေနတဲ့သူ႔ပံုစံက ခုနက Baekhyun နဲ႔ တျခားစီ... တျခားတစ္ေယာက္လို ေျပာင္းလဲေနတဲ့ သူ႔အေျခအေနေၾကာင့္ စိတ္ပူမိေပမယ့္ စင္ေပၚတက္ၿပီး Pre Recording လုပ္ေတာ့ လံုးဝကို ေပ်ာ္ေနတဲ့ပံု ျပန္ျဖစ္သြားတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ ခ်စ္သူေလး... မခံစားႏိုင္လို႔ ထိုင္ငိုေနရင္ေတာင္မွ သူ႔ရင္ထဲေပါ့သြားမွာမလို႔ စိတ္ေျဖသာမွာေပမယ့္ အခုလိုႀကီး မ်ိဳသိပ္ထားတာေတြေတာ့ တကယ္ကို ရင္နာရတယ္... Heechul hyung ေျပာတဲ့စကားကိုလည္း ၾကားေယာင္လာတယ္... "သူ႔ကိုစိတ္က်ေရာဂါရတဲ့အထိ ပင္ပန္းေအာင္မလုပ္ပါနဲ႔ကြာ... ငါ ညီေလးတစ္ေယာက္မဆံုး႐ႈံးခ်င္ဘူး""မင္းလည္းမေပ်ာ္ဘူး သူလည္းမေပ်ာ္ဘူးဆိုရင္ လမ္းခြဲတာက ဘာအတြက္လဲ"
YOU ARE READING
Out Of The Bromance
Fanfiction[Zawgyi × Unicode version] ငါတို႔ၾကားထဲမွာ ကာထားတာ နံရံမဟုတ္ပါဘူး... တံခါးတစ္ခ်ပ္ပါ... မင္းအခ်ိန္မေရြးထြက္လာခဲ့ပါ... ငါေစာင့္ေနမယ္... ညီအစ္ကိုဆိုတဲ့ ပတ္သတ္မႈရဲ႕ အျပင္ဘက္မွာေပါ့...