_18_

3.6K 360 13
                                    

"Yah! Chanyeollie.... Hee chul hyung ကို ဘာလို႔ငါတို႔အေၾကာင္း ေျပာလိုက္တာလဲ?  "

Taekwon hyung studio မွာ သီခ်င္းတီးေနတုန္း ဝုန္းဒိုင္းႀကဲ ဝင္လာတဲ့ Baekhyun..

"Huh?! အာ.... Hyung က အတည္ႀကီး ေမးလို႔ေျဖလိုက္တာပါ... ဘာလို္႔လဲ မႀကိဳက္လို႔လား? "

"မႀကိဳက္တာမဟုတ္ပါဘူး... ဒါမယ့္ ဒါလူတကာကို ေျပာေနရမယ့္ ကိစၥ မဟုတ္ဘူးလို႔ ထင္တာပဲ... "

"ငါက... "

ေျပာခ်ိန္ေတာင္မရလိုက္... ျပန္ထြက္သြားၿပီ.. ဘာျဖစ္ရျပန္တာလဲကြာ... ဖုန္းဆက္ၾကည့္ေတာ့လည္း ဖုန္းမကိုင္ဘူး.. က်စ္ ~
****
အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ ကုတင္ေပၚမွာ ထိုင္ရင္း သီခ်င္းနားေထာင္ေနလ်က္ပံုစံနဲ႔ သူ႔ကိုေတြ႔တယ္...

"ဘာလို႔ ဖုန္းမကိုင္တာလဲ? ဖုန္းေတြေတာက္ေလ်ွာက္ေခၚေနတာကို.... "

"........"

ဘာအေျဖမွမလာတာနဲ႔ သူ႔နားသြားထိုင္ၿပီး သူ႔နားၾကပ္ကို ျဖဳတ္ကာ သူ့မ်က္နွာကို ေမးေစ့ကေနကိုင္ကာ ကိုယ့္ဘက္ ဆြဲလွည့္ရင္း...

"စိတ္ေကာက္ေနတာလား? ဘာလို႔လဲ... မနက္ကကိစၥကို မေက်မနပ္ျဖစ္ေနတုန္းလား?ဟင္!? ေျဖပါဦး... "

"စိတ္ေကာက္ရေအာင္ မိန္းကေလးလား? "

အဲ့လိုသာေျပာတယ္ ႏႈတ္ခမ္းေထာ္ၿပီး ဟိုဘက္လွည့္သြားတာက သူ....

"မွန္တယ္ထင္တာပဲ... ကိုယ္ကေတာ့ "

" Yah!!!!!!!!!!!!!!!!! "

နားကိုအူထြက္သြားတာပဲ... ကိုယ့္နားကိုယ္ျပန္ပြတ္ရင္း ေက်ာခိုင္းထိုင္ေနတဲ့ သူ႔ကိုကိုယ့္ေပၚေစြ႔ကနဲ ခ်ီၿပီးေပာင္ေပာ္တင္လိုက္တယ္... လူေကာင္ေသးေတာ့ ခ်က္ခ်င္းပဲ ေရာက္လာတာ...

"ဘာလုပ္တာလဲ? "

"ဘာမွမလုပ္ရေသးပာဘူး... ဒါနဲ႔ ေမးပါဦးမယ္.. ကိုယ္တို႔ Relationship က ရက္ ၁၀၀ ျပည့္ဖို႔ သိပ္မလိုေတာ့ဘူးေနာ္... မင္းအခုထိ ဝန္မခံေသးဘူး... အခုေတာ့ ေ႐ွာင္ေျပးဖို႔မႀကိဳးစားနဲ႔"

အဲ့လိုေျပာေတာ့ ေခါင္းကုတ္ ေျခကုတ္ အင္းအဲနဲ႔ အကြက္ဆင္ေနျပန္တယ္... လစ္ေျပးဖို႔ေလ... ဘာေလးမွန္းကိုမသိဘူး...

Out Of The BromanceWhere stories live. Discover now