_25_

2.6K 263 4
                                    

လမ္းခြဲထားတဲ့ ခ်စ္သူတဲ့ ... မိုးလင္းလို႔ မ်က္လံုးပြင့္တာနဲ႔ ေဘးမွာ ေကြးေကြးေလး အိပ္ေနတဲ့သူ႔ကို တန္းျမင္ရတယ္ ... မနက္စာလည္း မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ စားၾကရင္း ညစာလည္း အတူစားျဖစ္ျပန္တယ္ ... တခါတခါဆို အလုပ္ကိစၥေတြေတာင္ ေျပာျဖစ္ တိုင္ပင္ျဖစ္ေသး .... လမ္းခြဲတယ္ဆိုတဲ့ အဓိပၸါယ္က ဘာမ်ားလဲ?  လမ္းတစ္ခုတည္းကို အတူတူ မေလ်ွာက္ေတာ့တာလား? ကြၽန္ေတာ္တို႔က အတူတူေလ်ွာက္ေနၾကဆဲပဲ ... ျပတ္စဲတယ္ဆိုတာကလည္း အဆက္အသြယ္ ျပတ္သြားတာ .. မဆ္သြယ္ေတာ့တာမလား? ကြၽန္ေတာ္တို႔က အဆက္သြယ္႐ွိသလို အျမဲအတူ႐ွိေနတာ ... ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ဆက္ဆံေရးက ဘာမ်ားျဖစ္မလဲ? တခါတေလဆို ကြၽန္ေတာ္ သူ႔ကိုေျပာမိတယ္ ... ငါတို႔ျပန္တြဲရေအာင္ လို႔ေလ ... အဲ့လိုေျပာတိုင္း သူက ေခါင္းခါရင္း စကားလမ္းေၾကာင္းလႊဲသြားတာခ်ည္းပဲ ... တခါတခါမ်ား က်ျပန္ေတာ့လည္း ခ်စ္တယ္လို႔ ေျပာတဲ့အခါ တိတ္တိတ္ေလး ျပံဳးေနျပန္တယ္ ... သူ႔စိတ္ထဲကို ဝင္ၾကည့္လို႔ရရင္ ဝင္ၾကည့္ခ်င္မိတယ္ ... ကြၽန္ေတာ့္ကို ဘယ္အကန္႔ထဲ ထည့္ထားသလဲ လို႔ေလ ...

"Baekhyunne .. ထေတာ့ေလ.. မင္း Drama ႐ိုက္ကြင္း ဒီေန႔စမွာမလား? "

အခုေနာက္ပိုင္း Baekhyunne လို႔ ညာတာပါေတးနဲ႔ ေခၚလည္း အရင္ကလို မေသာင္းက်န္းေတာ့ပါ ... ဘာမွကိုမေျပာတာ အဲ့ကိစၥနဲ႔ပတ္သတ္ၿပီးေလ... ဟိုတစ္ေန႔က Jongin က လာျပတယ္ ... Kyungsoo ဆီ လာၿပီး အရက္ေသာက္ၾကတုန္းက မမူးခင္ အမွန္ေျပာတိုင္း ကစားၾကတယ္တဲ့ .. Jongin ေမးတဲ့ေမးခြန္းက ဘာလဲ.... ဘဝမွာ အျမတ္ႏိုးဆံုး အရာ ၃ခုတဲ့.... သူဘာေျဖလဲဆိုေတာ့... Baekhyunne ဆိုတဲ့ နာမည္ရယ္... Chanyeollie ရယ္... အဆိုေတာ္ အလုပ္ရယ္တဲ့.... သူကြၽန္ေတာ့္ကို ခ်စ္ေပမယ့္လည္း သူျမတ္ႏိုးတဲ့ အလုပ္ကို မဆံုး႐ႈံးခ်င္တာဟာ သဘာဝက်ပါတယ္.... ကြၽန္ေတာ္က ရပါတယ္... သူ႔ေဘးမွာ သူ႔လိုအပ္ခ်က္ေလးေတြ ျဖည့္ဆည္းေပးရင္းနဲ႔ ေနေနရရင္ကို ေက်နပ္ေနၿပီ ... တခါတေလေတာ့လည္း Baekhyunne ကို သတၱိ႐ွိေစခ်င္တယ္ ... ေ႐ွာင္ေျပးေနမယ့္အစား ထိပ္တိုက္ရင္ဆိုင္ဖို႔ ရဲရင့္ေစခ်င္တယ္ ... သူခ်စ္တဲ့သူအတြက္ နည္းနည္းေလာက္ ျဖစ္ျဖစ္ ေခါင္းေမာ့ထားေစခ်င္တယ္....

"Dongho hyung? "

"Baekhyun.... "

"Hyung ဒီမွာ အလုပ္လုပ္ေနတာလား? ကြၽန္ေတာ္ေတာင္မသိဘူး... ''

Out Of The BromanceWhere stories live. Discover now