_24_

1.9K 240 3
                                    

"ဘာ... ဘာလာလုပ္တာလဲ ?!!!"

"ကိုယ့္ညီအိမ္ကို အစ္ကိုကလာတာပဲ... ထူးဆန္းလား? ဒါနဲ႔ ေနပါဦး... မင္းက အစ္ကိုမ်ားလား ?"

အိမ္ေ႐ွ႕တံခါးေ႐ွ႕မွာ အေတာင့္လိုက္ႀကီးရပ္ေနၿပီး မဖယ္ေပးတာမို႔ သူ႔ကိုတြန္းဖယ္ၿပီး ဝင္လာခဲ့လိုက္တယ္....

"ဘာကိစၥ႐ွိလို႔လဲ? မိုးခ်ဳပ္ေနၿပီ "

"ေဟာ... မင္းေမ့ေနၿပီလား? မင္းေျပာသလိုပဲ ငါတို႔က ညီအစ္ကိုေလ... မင္းအေမနဲ႔ ငါ့အေဖနဲ႔ လက္ထပ္ၿပီး သန္းေခါင္စာရင္းထဲ ထည့္ထားတဲ့ ပတ္သတ္မႈမ်ိဳးနဲ႔ ငါတို႔က ညီအစ္ကိုေတာ္တယ္... မင္းပဲေျပာတာ... ညီအစ္ကိုအေနနဲ႔ ႀကိဳက္တဲ့အခ်ိန္လာဆို.... ညီအစ္ကိုၾကားထဲမွာ အိမ္လည္လာတာ ကိစၥ႐ွိဖို႔မလိုဘူးလို႔ေတာ့ထင္တာပဲ "

သူခ်ည္တဲ့ႀကိဳးနဲ႔ သူ႔ကိုျပန္ခ်ည္ေတာ့ ဘာမွမေျပာဘဲ ထြက္သြားတယ္... ကိုယ္ကေတာ့ ဆိုဖာမွာ ေျခခ်ိတ္ထိုင္ရင္း TV ပါ ဖြင့္ၾကည့္ေနလိုက္တယ္....

"အား! ဗိုက္ဆာလိုက္တာ.... Baekhyunee ဘာမွစားစရာမ႐ွိဘူးလား? "

"Chanyeol ...... "

"Huh? ဗိုက္ဆာတယ္ လို႔ "

မ်က္စိေ႐ွ႕မွာ ခါးေထာက္ကာရပ္ေနတဲ့ သူ႔ကို ေသခ်ာၾကည့္ကာ ထပ္ေျပာေတာ့

"Hyung လို႔ေခၚ "

"ဟမ္?!!!!!!! "

"အခုကစၿပီး Hyung လို႔ေခၚ... ငါကမင္းအစ္ကို... ငါတို႔ၾကားမွာ ညီအစ္ကိုဆိုတာပဲ ႐ွိတယ္.... မင္းတကယ္ပဲ ငါ့ကို အစ္ကိုလို႔သေဘာထားတယ္ဆိုရင္ အဲ့လိုပဲေခၚသင့္တယ္ "

"ဘာလို႔ေခၚရမွာလဲ? ငယ္ငယ္တည္းက တခါမွ ေခၚတာမဟုတ္ဘူး... Hyung လို႔မေခၚလည္း မင္းက အစ္ကိုဆိုတာ မင္းေရာ ငါေရာ သိေနတာပဲဟာ "

"ငါကမင္းရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းလည္းမဟုတ္ဘူး.. ၿပီးေတာ့..... ၿပီးေတာ့ ခ်စ္သူလည္းမဟုတ္ဘူး... Baekhyunee လို႔ေခၚဖို႔မလိုဘူး... အဲ့လိုဆက္ေခၚမယ္ဆိုရင္ ငါ့အိမ္ကိုမလာနဲ႔ "

တစ္ေသြးတစ္သံတစ္မိန္႔အျဖစ္ အမိန္႔ေတြေပးကာ အာဏာျပေနေသာ ခ်စ္ရသူအား ေပေစာင္းေစာင္း ၾကည့္လိုက္သည္... ဟိုအရင္တည္းက သူက လူေကာင္လည္းေသးတဲ့အျပင္ ကေလးဆန္ၿပီး ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလို႔ အစ္ကိုလို႔ကို မေခၚခဲ့တာ... တစ္တန္းထဲ သူငယ္ခ်င္း Jongin က Hyung လို႔ေခၚေပမယ့္ ကိုယ္က အျမဲ Baekhyunee လို႔ပဲေခၚခဲ့တာ... အခုမွလာၿပီး ဘာေတြေခၚခိုင္းေနမွန္းမသိဘူး...

Out Of The BromanceWhere stories live. Discover now