"Chanyeol !!! အေစာႀကီးပဲ "
"Hyung ... ဒီရက္ပိုင္း ကၽြန္ေတာ္ ဒီမွာေနလို႔ရမလား ? "
အခုခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ့္အလုပ္ရွင္ Hyung ကိုပဲ အကူအညီေတာင္းရေတာ့မယ္ .. ငွားထားတဲ့ အိမ္ကလည္း Company တစ္ခုကိုေရာင္းလိုက္လို႔ အထပ္အားလံုးေရႊ႕ေပးရတယ္ ...
"ေနတာက ရပါတယ္ ... အဆင္ေရာ ေျပပါ့မလား ? "
"အိပ္ရရင္ရၿပီ ... ကၽြန္ေတာ္က အခ်ိန္တိုင္း အလုပ္လုပ္ေနတာကိုးဗ် ... "
Minseok Hyung သည္ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ေက်းဇူးရွင္ပင္ ... ဆိုင္မွာေနဖို႔ ခြင့္ျပဳတဲ့အျပင္ ကၽြန္ေတာ္တျခားအလုပ္လုပ္တာေတြကိုလည္း ခြင့္ျပဳေပးခဲ့သည္ ... ကၽြန္ေတာ္ မနက္တိုင္း ႏြားႏို႔နဲ႔သတင္းစာပို႔တယ္ .. ၿပီးရင္ ေက်ာင္းသြား ... ေက်ာင္းကအျပန္ Hyung Cafe မွာ ည ၁၁ နာရီ ထိ လုပ္ .... ဆိုင္သိမ္းၿပီး Hyung ျပန္ရင္ Bar တစ္ခုမွာ ေဖ်ာ္ေျဖတဲ့ အလုပ္လည္း ၃နာရီထိလုပ္ၿပီး ျပန္လာ ... မနက္ ၇နာရီ အလုပ္ျပန္စ ... သံသရာလည္ေနေတာ့တာေပါ့ ....
"Hello ... "
"Baekhyun Hyung ... Chanyeol အိမ္ေျပာင္းသြားတာ ဘယ္မွာလဲ သိလားလို႔ပါ .. ဖုန္းဆက္တာလည္း မကိုင္ဘူး ... "
Jongin စကားေၾကာင့္ ထစ္ထစ္ေငါ့ေငါ့နဲ႔ ျပန္ေမးယူရတယ္ ....
"အိမ္ေျပာင္း .. ေျပာင္းသြားတယ္ ??? ဘယ္တုန္းက ??? "
"Hyung မသိဘူးလား ? Hyung တို႔ ေခါင္မိုးထပ္ အေဆာက္အအံုကို ျပင္ေဆာက္ေနတယ္ အခု ... Chanyeol ကလည္း ဆက္သြယ္လို႔မရဘူး ... "
Jongin ဖုန္းခ်သြားသည္ႏွင့္ Chanyeol ဆီ ဖုန္းေခၚမိသည္ ... တကယ္ပဲ မကိုင္ဘူး ... သူဘယ္ေရာက္သြားပါလိမ့္ ???
"Baekhyun ... ငိုေနတယ္ ???? "
"Yong Ho ... Chanyeollie တစ္ေယာက္တည္း ဒုကၡေရာက္ေနၿပီ ထင္တယ္ ... ငါတကိုယ္ေကာင္းဆန္ေနၿပီလား ? ငါသူ႔ကိုတစ္ေယာက္တည္း ထားခဲ့ၿပီး ငါက အဆိုေတာ္ျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားေနမိတယ္ .. အခုလက္ေလၽွာ့လိုက္ရမလား ? အေရးထဲ ဒီတပတ္ အိမ္ျပန္ခြင့္မေပးဘူး ... ငါဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ ... ငါရူးေတာ့မယ္ Yong Ho ah .. "
Training အတူဆင္းေနတဲ့ Yong Ho ကိုသာ ရင္ဖြင့္ျဖစ္တယ္ ... Yong Ho က သူ႔အေၾကာင္းအသိဆံုးသူလို႔ ေျပာလို႔ရတယ္ ...
YOU ARE READING
Out Of The Bromance
Fanfiction[Zawgyi × Unicode version] ငါတို႔ၾကားထဲမွာ ကာထားတာ နံရံမဟုတ္ပါဘူး... တံခါးတစ္ခ်ပ္ပါ... မင္းအခ်ိန္မေရြးထြက္လာခဲ့ပါ... ငါေစာင့္ေနမယ္... ညီအစ္ကိုဆိုတဲ့ ပတ္သတ္မႈရဲ႕ အျပင္ဘက္မွာေပါ့...