_6_

3.4K 353 1
                                    

"Baekhyunne.... ဒီမွာၾကည့္ပါဦး "

လြယ္အိတ္ထဲမွာ ေခါက္ထည့္ထားတဲ့ လက္ကမ္းစာေစာင္ေလး သူ႔ကိုျပလိုက္ေတာ့ သူက ေသေသခ်ာခ်ာယူၾကည့္ၿပီး ေခါက္သိမ္းလိုက္သည္...

"အခုခ်ိန္မွာ ဒါအတြက္အခ်ိန္မေပးႏိုင္ေသးဘူး... "

အိပ္ယာေပၚမွာလဲွဖို႔လုပ္ေနတဲ့သူ႔ကို ကိုယ့္ဘက္ဆြဲယူကာ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ထိုင္လိုက္ၿပီး...

"ဒါကအခြင့္အေရးပဲ... ငါမင္းကို အဆိုေတာ္ျဖစ္ေစခ်င္တယ္... မင္းငါ့အတြက္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္မႀကိဳးစားေပးခ်င္ဘူးလား "

ကြၽန္ေတာ္တို႔မွာ ပိုက္ဆံမ႐ွိဘူးဆိုတာ မွန္ေပမယ့္ ဘယ္လိုနည္းနဲ႔ျဖစ္ျဖစ္ သူ႔ကို ပံ့ပိုးေပးခ်င္တယ္.. သူကအဆိုေတာ္ျဖစ္ရမယ့္လူေလ.. အခုလည္း Audition ေခၚတဲ့ေၾကာ္ျငာေတြ႔ေနရဲ႕နဲ႔ မသြားစရာဘာအေၾကာင္း႐ွိလဲ... Audition ေအာင္ရင္ Trainee ျဖစ္လာမွာ.. ေနာက္ၿပီးရင္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ အိမ္မက္အတိုင္း Idol ျဖစ္လာႏိုင္တယ္ေလ...

"ငါမင္းကိုမထားခဲ့ႏိုင္ဘူး Chanyeollie.. ငါတို႔က အျမဲအတူဆို.. အတူတူရင္ဆိုင္ရမွာေပါ့ ... "

"အကယ္၍ မင္းငါ့စကားနားမေထာင္ဘဲ မင္းအိမ္မက္ကို စြန္႔လႊတ္မယ္ဆိုရင္ ငါနာက်င္ရလိမ့္မယ္.. ငါနာက်င္ရရင္ ငါမင္းကို မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ရဲမွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး"

ကိုယ္ေျပာခ်င္တာေျပာၿပီး ဝင္အိပ္ေနလိုက္တယ္... သူကေတာ့ အၾကာႀကီး တစ္ေယာက္တည္းထိုင္ေနတယ္.. မနက္ေရာက္ေတာ့လည္း ကြၽန္ေတာ့္သူ႔ကို စကားမေျပာဘူး... ေက်ာင္းမွာေရာ.. ညျပန္ေရာက္တဲ့အထိပါ မေျပာေတာ့.. အိပ္ခါနီးက်ေတာ့ သူကြၽန္ေတာ္နားလာထိုင္ကာ ..

"ငါ့ကိုစိတ္ဆိုးေနတာလား Chanyeollie"

"မဆိုးပါဘူး... "

"မဆိုးပါဘူးဆိုတဲ့ မင္း႐ုပ္က လန္႔ၿပီးေတာင္ ေသႏိုင္တယ္.. "

"...."

ကြၽန္ေတာ္ဘာမွထပ္မေျပာေတာ့ စာေရးေနတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္လက္ေမာင္းကို မ်က္ႏွာအပ္ၿပီး

"ငါေတာင္းပန္ပါတယ္... ငါ့ကိုစိတ္မဆိုးပါနဲ႔ ... ငါမင္းစကားနားေထာင္ပါ့မယ္ "

Out Of The BromanceWhere stories live. Discover now