_31_

1.5K 139 0
                                    

လူေတြက အားကိုးစရာ မ႐ွိေတာ့တဲ့အခါ တစ္ခုခုကို လုပ္လိုက္ဖို႔ပဲ ေတြးေနမိတယ္ထင္တယ္... ဒီ၄ရက္မွာ ကြၽန္ေတာ္ေတြးခဲ့တာမွ အမ်ားႀကီး.... အခန္းတံခါးပိတ္ အေမွာင္ခ်ၿပီး ဘာလုပ္ရင္ေကာင္းမလဲ ဆိုတာပဲ တတြတ္တြတ္ရြတ္ေနမိတယ္... ဘာလုပ္ရင္ သူျပန္လာမလဲ? သူ႔ဆီ ဖုန္းဆက္ၿပီး မင္းငါ့ဆီျပန္မလာေတာ့ဘူးဆိုရင္ ငါသတ္ေသလိုက္မယ္လို႔ ၿခိမ္းေျခာက္ရမလား? ဒါမွမဟုတ္ အိပ္ေဆးေသာက္ၿပီး သတ္ေသတယ္လို႔ ထင္ေအာင္ သ႐ုပ္ေဆာင္လိုက္ရမလား? ဒါမွမဟုတ္လည္း ေဆးမွတ္တမ္းအတုလုပ္ၿပီး ငါ့မွာ ေသြးကင္ဆာ႐ွိေနၿပီ.. ငါမေသခင္အထိ ငါ့နားမွာေနေပးပါလို႔ ေျပာရမလား.... အဲ့လိုမလုပ္ဘဲ ေအာက္လမ္းနည္းနဲ႔ လုပ္လိုက္ရမလား.... အဲ့လို အေတြးေပါင္းမ်ားစြာနဲ႔ ယုတ္မာတဲ့ အၾကံကို ထုတ္ေနမိတယ္... ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့ အေျဖတစ္ခုကို ထုတ္ၿပီးသြားေသာ သိပၸံပညာ႐ွင္သဖြယ္.. စစ္ႏိုင္သြားတဲ့ နပိုလီယံသဖြယ္ .. ဂူေအာင္းၿပီး သိုင္းက်င့္ေနတဲ့ သူေတာ္စင္ဂိုဏ္းမွ တရားေပါက္သြားေသာ သူေတာ္စင္ သဖြယ္... ဝင့္ႂကြားစြာ အျပင္ထြက္လာခဲ့သည္.... ဘဏ္ကိုသြားက ဒီႏွစ္ထဲမွာ ၿမိဳမခ်ရက္ မဝတ္ရက္ မသံုးရက္ ျခစ္ကုတ္စုထားတဲ့ အံ့ျသဖြယ္ရာ ကိန္းဂဏန္း တစ္ခုထိ႐ွိေနၿပီျဖစ္တဲ့ ေငြအားလံုးကို ထုတ္လိုက္သည္... ၿပီးေတာ့ ကားတစ္စီးဝယ္ကာ လက္ယားလက္ယားလုပ္မည္.... Diet ေၾကာင့္ မစားဖို႔ စည္းကမ္းထုတ္ခံထားရတာေတြကို စားမည္... Club တက္ကာ Alcohol ေတြနဲ႔ ေပ်ာ္ပါးၿပီးရင္ေတာ့ ခက္ခက္ခဲခဲ အေျဖထုတ္ထားရတဲ့ ပုစာၦကို အေကာင္အထည္ ေဖာ္ေတာ့မည္.... ။ ဒီလိုပဲ ၃လနီးပါးေလာက္ ဘာအႏုပညာလႈပ္႐ွားမႈမွ မလုပ္ဘဲ အေလလိုက္ေနသျဖင့္ CEO ရဲ႕ ပင့္ေဆာင္ျခင္းကို ခံလိုက္ရသည္...

"Baekhyun ah... Hyung လည္း မင္းကို ဖိအားေတြ မေပးခ်င္ဘူး... မင္းက Company ကို ၁၀ႏွစ္ေလာက္ ပိုက္ဆံ႐ွာေပးခဲ့တာေလ .. အခု မင္းရဲ႕ စာခ်ဳပ္ကလည္း ျပည့္ေတာ့မယ္... မင္းဘယ္လိုဆက္လုပ္မယ္ေတြးလဲ? မင္းအခုလိုပဲ စိတ္အလိုလိုက္ၿပီး ေနခ်င္ေသးတယ္... အခ်ိန္ခဏေလးယူၿပီးမွ အႏုပညာကို ျပန္လုပ္မယ္ဆိုရင္ေတာင္ Hyung ကေတာ့ မင္းနဲ့ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ခ်င္ေနေသးတယ္... "

Out Of The BromanceWhere stories live. Discover now