_3_

4.5K 399 0
                                    

[Zawgyi version]

တဒုတ္ဒုတ္နဲ႔ မွန္နဲ႔တိုက္ေနတဲ့ သူ႔ေခါင္းကို ထိန္းေပးရင္း ကိုယ့္ပခံုးေပၚ တင္ေပးလိုက္သည္ ... ကိုယ့္နားနားက အသက္ရႈသံသဲ့သဲ့က ဂႏၲဝင္ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကို ဖတ္ျပေနသလိုပင္ ... မ်က္ႏွာမွာ ၾကည္ႏူးေသာ အျပံဳးက ခ်ိတ္ဆြဲထားၿပီးသား .. ေန႔လည္ဘက္ ကားေခ်ာင္ခ်ိန္မို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔အပါအဝင္ ၄ေယာက္သာရွိတယ္ ... လူမရွိတာကို အခြင့္ေကာင္းယူရင္း အျမဲတမ္း စိတ္ကူးနဲ႔ရူးခဲ့ရတဲ့ သူ႔နဖူးျပင္ကို ႏႈတ္ခမ္းနဲ႔ ထိေတြ႕မိလိုက္တယ္ ... သူမသိပါေစနဲ႔ ...
•••••••
"သားငယ္ ... Appa စိတ္ခ်မယ္ေနာ္ "

ကံၾကမၼာကိုသာ ျမင္ႏိုင္ေတြ႕ႏိုင္ရင္ေလ .. မသြားဖို႔တားျမစ္ခဲ့မိမွာ ...

"Baekkieee ~~ Omma ပုက်ဳေလး ေရာက္ရင္ဖုန္းဆက္လိုက္မယ္ "

သူ႔ဆံပင္ထဲလက္ထိုးဖြေနတဲ့ Ommani ရဲ႕ လက္ကို မနာလိုစြာေငးၾကည့္ေနမိတယ္ ... အလုပ္ကိစၥနဲ႔ခရီးမို႔သာ သြားရေပမယ့္ Baekhyunee ကိုမခြဲခ်င္တဲ့ မိခင္မ်က္ဝန္းေတြကို ခံစားေနမိတယ္ ... ထြက္သြားတဲ့ ကားကို မ်က္စိတစ္ဆံုးေငးၾကည့္ရင္း ဒီအိမ္ႀကီးထဲမွာ အလုပ္သမားေတြနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔သာ က်န္ေနခဲ့တယ္ ....

"Let's Party !!!! "

ေရရြတ္လိုက္တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္အသံကို နားမလည္သလိုျပဴးၾကည့္ေနတဲ့သူဟာ ညေနေရာက္ေတာ့ ပုလင္းေတြသယ္ၿပီးဝင္လာတဲ့ Yifan , Jongin နဲ႔ Kyungsoo ကိုျမင္မွဘဲ သေဘာေပါက္သြားတယ္ ....

"Cheer ! "

ခလြမ္ ~

ပုလင္းတိုက္သံနဲ႔အတူ ဧည့္ခန္းထဲမွာလည္း ပုလင္းခြံေတြဆိုတာ ပြပလဲလို႔ ... ဆိုဖာေပၚမွာ မူးၿပီးေမွာက္ေနၿပီျဖစ္တဲ့ Yifan ကိုယ္ေတာ္ခမ်ာလည္း ေတာင္စဥ္ေရမရ စကားေတြကို ေရရြတ္လို႔ေနတယ္ .. အန္ခ်င္တယ္ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္နဲ႔ လသာေဆာင္မွာ ေလသြားခံေနတဲ့ Baekhyun မွာလည္း အိမ္ေထာင္မ်ား က်သြားၿပီလား ထင္မွတ္ရေလာက္ေအာင္ ျပန္ဝင္မလာေတာ့ေခ် .. လူကျဖင့္ မတ္မတ္ေတာင္မရပ္ႏိုင္ေတာ့ဘဲနဲ႔ ငါမမူးေသးဘူး ဟစ္ေႂကြးကာ ေသာက္ေနေသာ Kyungsoo ကို အားေပးအားေျမႇက္နဲ႔ ေဘးကေန ေသာက္ေနေသာ Jongin တို႔၂ေကာင္အား ဝိုးတဝါးသာ ျမင္ရေတာ့တဲ့ထိကို လူက မူးေနၿပီ ....

Out Of The BromanceWhere stories live. Discover now