_21_

2.4K 248 5
                                    

ရန္ျဖစ္တယ္ဆိုတာႀကီးကို မၾကံဳရေလာက္ဘူးမွတ္တာ... အခုမွအႀကီးအက်ယ္ေတြျဖစ္ရတယ္... ဘာကိစၥနဲ႔လည္း ေမးရင္ သူမ်ားေတြရယ္ေနဦးမယ္ ကိစၥက ေသးေသးေလးမွ ေသးေသးေလး... ကြၽန္ေတာ္က အမ်ိဳးသမီး အဆိုေတာ္တစ္ေယာက္ကို သီခ်င္းေရးေပးလို႔တဲ့... သီခ်င္းေရးေပးတဲ့အျပင္ သူ႔ၿပိဳင္ပြဲထိပါ သြားၾကည့္လို႔တဲ့... ၾကားလို႔မွ ေကာင္းေသးရဲ႕လား... အဲ့မွာျပသနာ႐ွာတာဆိုတာ ပါးစပ္ကေန အျမႇဳပ္ထြက္မတတ္႐ွင္းျပရတဲ့အျပင္ နားကေန မီးခိုးထြက္မတတ္နားေထာင္ရတယ္... အထုအေထာင္းလည္း ခံရေသး... ေနာက္ဆံုးမခံႏိုင္ေတာ့လို႔ အိမ္ကေန ထြက္လာရတဲ့အျဖစ္.... ကိုယ့္ဘာသာ ဘူေနတုန္း Jongin က ဖုန္းဆက္ၿပီး Luhan hyung တို႔ Anniversary Party လာဖို႔ေခၚတာနဲ႔ စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ သြားျဖစ္တယ္... အေအးေဆးဆံုး RS ကိုျပဆိုရင္ Sehun တို႔ကိုျပရမယ္ထင္ပါရဲ႕... နဂိုတည္းက စာေတာ္တဲ့ Luhan hyung က အခုဆို ေ႐ွ႕ေနျဖစ္ေနၿပီ... Sehun က်ျပန္ေတာ့လည္း စာေရးဆရာ.. ကြၽန္ေတာ္ျပန္မလာခင္က ထြက္ထားတဲ့ စာအုပ္က Best seller ေတာင္ျဖစ္သြားေသးတယ္... ကိုယ့္အလုပ္နဲ႔ကိုယ္ ဆိုေပမယ့္ အလုပ္႐ႈပ္ေနရင္ေတာင္ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ အခ်ိနိေပးၾကတယ္.. ရန္ျဖစ္တာမ်ိဳးလည္း မၾကားဖူးဘူး... ဒါက Luhan hyung ကျသဇာသီး ေရာင္းတတ္တာေၾကာင့္ေရာ Sehun က အကုန္ေခါင္းညိတ္လက္ခံတာေရာေၾကာင့္ ထင္ပါတယ္... Jongin တို႔က်ေတာ့လည္း စိတ္ခ်လိုက္မွလြန္ေရာ ေဆးခန္းပိတ္တဲ့အခ်ိန္ အျပင္ေလ်ွာက္သြားေနလည္း ဘာမွမေျပာဘူး.. ဒါမယ့္လည္း မ်ားေသာအားျဖင့္ Jongin က Kyungsoo ကို သြားေလရာေခၚတယ္... မပါလာရင္ သူကၾကာၾကာမေနႏိုင္ဘူး ဖင္မျမဲဘူး ျပန္မယ္တကဲကဲ ျဖစ္ေနတာ... Yifan မ်ားက်ေတာ့လည္း သူ႔ကိုယ္သူ စံုစမ္းေရးမႉး ဆိုၿပီး အလုပ္႐ႈပ္ျပေနေသး.... ဒါမယ့္လည္း သူငယ္ခ်င္းေတြစံုရင္ေတာ့ စံုစမ္းေရးမႉး ပံုေပ်ာက္ၿပီး ငေပါဓာတ္ခံေလးက ေပၚေပၚလာတယ္.... Tao နဲ႔ တြဲလာတာပဲ ဒီေလာက္ၾကာၿပီ ဘယ္ေတာ့လက္ထပ္မလဲ ေမးရင္ အခုထက္ထိ မေရမရာျဖစ္ေနတာ... Minseok hyung ဆို လက္ထပ္ျပီးလို့ သမီးေလးေတာင္ ရေနၿပီ...

"Chanyeol ah... တကယ္ပဲ Baekhyun Hyung နဲ႔ တြဲေနၿပီလား? သူက Fan ေတြအမ်ားႀကီး႐ွိတဲ့ Idol တစ္ေယာက္ေနာ္... တြဲေနတာ အတည္ႀကီးလား "

Out Of The BromanceWhere stories live. Discover now